Is toch nog weekend??quote:
Vooral een lekker buiten weekendquote:
Tja wat moet je daar dan mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:18 schreef Lovely het volgende:
Op de thee op de thee
Dan moet ik vaak naar de plee
Dat ookquote:
Lekker aan het wandelen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral een lekker buiten weekend
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 2 december 2023 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Tja wat moet je daar dan mee.
Je bent alvast in de stemming voor sinterklaasgedichtjes?quote:
Had hier ook aardig gevroren brrquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef maily het volgende:
Wij hebben vanmiddag ijsplaten van de vijver gehaald, bijna 1 cm dik
Misschien lust ze wel abSINTquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De Sint moest lang nadenken,
van wat hij Sally moest gaan schenken.
Misschien houdt ze wel van thee?
De Sint heeft geen idee.
Beetje wel, maar beter dan de regenquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja nou, ik ben nu alweer klaar met die winter. Koud en guur. 🙄
Zekerquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel, maar beter dan de regen
1 graden inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu boven nul zelfs.
Heb nieuwe veter laarzen en die zijn lekker warm aanquote:
Haha - thnxquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De Sint moest lang nadenken,
van wat hij Sally moest gaan schenken.
Misschien houdt ze wel van thee?
De Sint heeft geen idee.
Geen alcohol (meer) hčquote:
Laat ff weten wat je ervan vindt?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:34 schreef Lovely het volgende:
Vanavond deze uit proberen [ afbeelding ]
Zal ik doen, kon hem gratis uit proberen van de appiequote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik doen, kon hem gratis uit proberen van de appie
Kreeg een mail, kan wel vaker gratis iets uit proberenquote:
Ja, hier ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg een mail, kan wel vaker gratis iets uit proberen
Sta je dan op een bepaalde lijst ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg een mail, kan wel vaker gratis iets uit proberen
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Sta je dan op een bepaalde lijst ofzo?
Als je je bonuskaart registreert op een e-mailadres. En aanvinkt dat je aanbiedingen wilt krijgen in je mail.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
Sta je dan op een bepaalde lijst ofzo?
quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je je bonuskaart registreert op een e-mailadres. En aanvinkt dat je aanbiedingen wilt krijgen in je mail.
Oh nee, ik doe echt niet mee aan dat Premiumquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
Heb wel vaak dezelfde dingen in de bonusbox, en heb sinds deze week premium van AH
Ik wilde het even uitproberenquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee, ik doe echt niet mee aan dat Premium![]()
Een heel jaar langquote:
Nee een maand gratis, moet dan wel op tijd opzeggen en anders maar een jaar voor 12 euro.. krijg ik wel extra zegelsquote:
Ah, okequote:Op zaterdag 2 december 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee een maand gratis, moet dan wel op tijd opzeggen en anders maar een jaar voor 12 euro.. krijg ik wel extra zegels
Ik echt al heel lang, en geld leg ik op zij of zet ik op mijn rekeningquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, oke
Dan is het nog te doen.
Maar zelf spaar ik geen (koop)zegels.
Doen wij ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
Heb wel vaak dezelfde dingen in de bonusbox, en heb sinds deze week premium van AH
Oeh ja buiten is dan nu niet mijn dingquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Tja wat moet je daar dan mee.
Watjequote:Op zaterdag 2 december 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh ja buiten is dan nu niet mijn ding
Dan wacht ik wel tot de zomer
De alcoholvrije witbier van Lowlander vond ik erg goed te doenquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:34 schreef Lovely het volgende:
Vanavond deze uit proberen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh ja buiten is dan nu niet mijn ding
Dan wacht ik wel tot de zomer
Op de lijst gezetquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
De alcoholvrije witbier van Lowlander vond ik erg goed te doen
Ik heb nog nooit Lowlanderbier op, word wel nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
De alcoholvrije witbier van Lowlander vond ik erg goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |