Verkiezingen waren toch uitgesteld of heb ik iets gemist? Want dit was toch niet het juiste moment ervoor?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Maakt stemmen wel uit in Oekraïne? Het is 1 van de meest corrupte landen in de wereld.
Klopt, maar mocht het ooit weer ingevoerd worden zou het dan verschil maken?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verkiezingen waren toch uitgesteld of heb ik iets gemist? Want dit was toch niet het juiste moment ervoor?
Uhhm ja dat denk ik wel, las ergens dat de bevolking Zelensky niet meer zo pruimt op het moment.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Klopt, maar mocht het ooit weer ingevoerd worden zou het dan verschil maken?
Ja dus? Dat zegt niks over verkiezingen die eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhm ja dat denk ik wel, las ergens dat de bevolking Zelensky niet meer zo pruimt op het moment.
In de Oekraine? Hoe durf je alleen maar aan enige vorm van fraude te denken??quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ja dus? Dat zegt niks over verkiezingen die eerlijk zijn.
Of heeft Zelensky er een 2e Zwitserland van gemaakt? Dan moet ik me nog wat verder inlezen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de Oekraine? Hoe durf je alleen maar aan enige vorm van fraude te denken??
Ach, in Nederland bepaalt WEF de uitslag van de verkiezingen, dus waarom zou je je überhaupt druk maken over de verkiezingen in Oekraïne?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Maakt stemmen wel uit in Oekraïne? Het is 1 van de meest corrupte landen in de wereld.
Kennelijk is dit wel het juiste moment, want er is nogal wat drukte rond het uitstel van de verkiezingen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verkiezingen waren toch uitgesteld of heb ik iets gemist? Want dit was toch niet het juiste moment ervoor?
Dit is het Oekraïne topic dus dan zullen we het daar maar over hebben he.quote:Op zondag 3 december 2023 01:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, in Nederland bepaalt WEF de uitslag van de verkiezingen, dus waarom zou je je überhaupt druk maken over de verkiezingen in Oekraïne?
Je zag het woordje Oekraïne niet staan in mijn reactie?quote:Op zondag 3 december 2023 11:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dit is het Oekraïne topic dus dan zullen we het daar maar over hebben he.
Waarom meteen over fraude beginnen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de Oekraine? Hoe durf je alleen maar aan enige vorm van fraude te denken??
Ik las ergens dat dit rare schaduwtopic binnenkort dichtgaat.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhm ja dat denk ik wel, las ergens dat de bevolking Zelensky niet meer zo pruimt op het moment.
Tja, ik heb geleerd dat verkiezingen sowieso nep zijn en dat een verborgen elite alles aanstuurt.quote:Op zondag 3 december 2023 12:38 schreef sp3c het volgende:
Denk dat hij de vraag 'waarom druk maken over verkiezingen in Oekraïne' een wat vreemde vind in een topic over Oekraïne
Maar we kunnen het wel over de Nederlandse verkiezingen hebben als je dat per se wilt
Nog al logisch het is 1 van de meest corrupte landen in de wereld.quote:Op zondag 3 december 2023 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom meteen over fraude beginnen?
Het is niet meer dan een vrij sneue verdachtmaking. Verbazingwekkend dat jij dat als heledere geest niet doorhebt.quote:Op zondag 3 december 2023 13:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Nog al logisch het is 1 van de meest corrupte landen in de wereld.
Dan nog ... als je wel normale dingen hebt geleerd en het toch over verkiezingen wilt hebben dan zijn Oekraïnse verkiezingen in dit topic meer voor de hand liggend dan Nederlandsequote:Op zondag 3 december 2023 12:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik heb geleerd dat verkiezingen sowieso nep zijn en dat een verborgen elite alles aanstuurt.
Dan is het wel bijzonder dat er ophef wordt gemaakt over het niet houden van verkiezingen in oorlogstijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |