Uberhaupt dat Spitse daar staat geeft al aan dat het een zorgenkindje is.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:14 schreef MoreDakka het volgende:
Als van Dongen de enige optie is na Spitse, is er wel een probleem achterin...
Until we score.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:12 schreef chufi het volgende:
Penalty tegen zie ik er nog wel van komen
Dit hele systeem werkt volgens mij ook niet echt, Brugts kan ook helemaal niks daarquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uberhaupt dat Spitse daar staat geeft al aan dat het een zorgenkindje is.
Dit systeem werkt heel goed met deze spelers hoor. Engeland is wel van zodanig niveau dat je helaas niet zoveel kan opkomen. Tegen kleinere landen is ze zeer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit hele systeem werkt volgens mij ook niet echt, Brugts kan ook helemaal niks daar
Oh dat zou kunnen, ik kijk niet alle wedstrijdenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit systeem werkt heel goed met deze spelers hoor. Engeland is wel van zodanig niveau dat je helaas niet zoveel kan opkomen. Tegen kleinere landen is ze zeer gevaarlijk.
Dan kijk je toch nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is zelfkastijding hier naar te kijken.
Maandag gewoon basisquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Daan ook al eruit straks. De lappenmand wordt wel gevuld zo.
Engeland doet verder niet zo moeilijk, gewoon die bal de 16 in gooien en er komt een goal uit.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is echt zo matig allemaal he als er wat druk opkomt.
Verdedigen is ook wel lachwekkend.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Engeland doet verder niet zo moeilijk, gewoon die bal de 16 in gooien en er komt een goal uit.
Tis tikkie terug op zn Nederlandsquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zet eens druk naar VOREN jeetje
Klopt, daarom werkt het. Maar bij Engeland is het ook bagger achterin, wordt geen gebruik van gemaakt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verdedigen is ook wel lachwekkend.
Is er uberhaupt iets gecreerd na rust? Die 0-2 was ook een cadeautje natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, daarom werkt het. Maar bij Engeland is het ook bagger achterin, wordt geen gebruik van gemaakt.
Nee, alles ging mis voordat ze bij de 16 konden komen. En als ze daar kwamen kwam er geen voorzet dus geen kansquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iets gecreerd na rust? Die 0-2 was ook een cadeautje natuurlijk.
Idd. Maar bijna ervaring was op het eind weg achterin en op het midden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is echt zo matig allemaal he als er wat druk opkomt.
Jackie is je systeem. Deze wedstrijd is het bewijs. Groenen is de belangrijkste speelster van dit elftal.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja, vooraf had je hiervoor getekend maar het is niet best hoe ze instorten zonder Jackie Groenen.
Eh lastig moeilijk en zo ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ze moeten de stand in de poule even laten zien op dat stadionscherm
Hier ben ik nu wel bang voor ja. Schotten mogen naar de OS als GB samen met Engeland. Als ze het op een akkoordje gooien, en Engeland wint met 5-0 en Nederland maar met 1-0, dan wint Engeland de poule nog.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij de Engelsen ruimer winnen van Schotland?
Die moeten met minimaal 4 meer verschil winnen als ik het snel reken. Technisch gezien heeft Schotland er baat bij als Engeland naar OS gaat dus ja...quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij de Engelsen ruimer winnen van Schotland?
Natuurlijk niet, nu kunnen Engeland en Schotland het op een akkoord gooienquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooraf had ik hier voor getekend, maar ja..
Had je maar niet van de Belgen moeten verliezen, dat was natuurlijk ook al schandalig.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hier ben ik nu wel bang voor ja. Schotten mogen naar de OS als GB samen met Engeland. Als ze het op een akkoordje gooien, en Engeland wint met 5-0 en Nederland maar met 1-0, dan wint Engeland de poule nog.
Sowieso bizar dat die 2 in dezelfde poule zitten hier.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, nu kunnen Engeland en Schotland het op een akkoord gooien
Klopt, die fout van Weimar kan je nog gaan nekken ook.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je maar niet van de Belgen moeten verliezen, dat was natuurlijk ook al schandalig.
Wij danken Jacintha wat een kutkeeper Weimar.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je maar niet van de Belgen moeten verliezen, dat was natuurlijk ook al schandalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |