quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Wat betekent dat?quote:
Ja en het niveau blijft nog steeds niet best.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Laten ze tegenwoordig bewust weg dat het damesvoetbal is?
Al een tijdje zo. Erg irritantquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Laten ze tegenwoordig bewust weg dat het damesvoetbal is?
Ver voor zijn tijdquote:
Viel mij ook al opquote:Op maandag 4 december 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
Student Toerisme met een wereldbol is slecht in topo.
@:Pisces29
Ik hoopte op een intro waarom hij daar zat.quote:Op maandag 4 december 2023 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
kijken wij hetzelfde? Hij zit direct aan tafel en die serveerster gaat erbij zitten? Wat is dit voor act
Ze bouwen de spanning op....quote:Op maandag 4 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoopte op een intro waarom hij daar zat.
Ik ook !quote:Op maandag 4 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoopte op een intro waarom hij daar zat.
Ik zag geen rolstoel iigquote:Op maandag 4 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien te hard in zijn reet geneukt waardoor zijn anus is gescheurd?
Oh ik wilde net zeggen "goed accent" maar ik ben bevooroordeeldquote:Op maandag 4 december 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dit accent
M’n moeder zou zelfs weigeren
quote:
We hebben leukere gezien de laatste wekenquote:
piano, viool.gifquote:Op maandag 4 december 2023 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
Meteen over overleden vrouw beginnen. Dit wordt niets
Eensquote:Op maandag 4 december 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben leukere gezien de laatste weken
wat een nare opmerkingquote:Op maandag 4 december 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft een beha nodig maar zou iets met sport willen doen
Lol
d66 ofzoquote:Op maandag 4 december 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ben benieuwd hoe hij stemt, met al die vliegreisjes. Geen last van vliegschaamte in ieder geval.
Stiekeme reizigerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ookquote:Op maandag 4 december 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt wel heel erg instagram motivational live laugh love over.
quote:Op maandag 4 december 2023 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
Goed loopje.Ben jij ook een gamerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Melkquote:
Hele huis vol met van die Xenos postersquote:Op maandag 4 december 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
We gaan nu genieten. We gaan nu een feestje maken van deze dag. We gaan nu zelf de slingers ophangen. We gaan nu lachen want we willen leven.
Ook een beetje zo'n stel wat je over 10 jaar ziet in VTWonen weer verliefd op je huis.quote:Op maandag 4 december 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij ook
Maar wel sympathiek en enthousiast
Victor heeft ook een rugzak issuesquote:
Depressies en zoquote:Op maandag 4 december 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Victor heeft ook een rugzak issues
Zou lekker skippen
Hij zal hier toch meelezen zegquote:Op maandag 4 december 2023 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
Hawaii shirtje van de kinderafdeling van de hm
populisme heb ik een broertje dood aan. Die hebben plannen die 0,0 dekking hebben, nee dank je.quote:
Sodeju zegquote:Op maandag 4 december 2023 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
Veganistisch in een vliegtuig, lekker duurzaamFlikker je zelf weg man, pleurislijer.
quote:
Het overjarig meisje gaat naar een all inclusive in Turkije 'reizen'.quote:Op maandag 4 december 2023 19:48 schreef Buitendam het volgende:
Reizen in Amerika. Ga dan naar Congo of noem het geen reizen.
Heb je een voorbeeldmocro, mauw je nog steeds.quote:
Zina is een kech.quote:Op maandag 4 december 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeldmocro, mauw je nog steeds.
Jailbatequote:Op maandag 4 december 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Onzeker meisje, nog nooit gezoend > maagd
Nou ja zegquote:
quote:Op maandag 4 december 2023 19:53 schreef RamboDirk het volgende:
halve Nederlander vandaar dat hij manieren heeft @:pisces29
Waarom?quote:
Manische maandagquote:Op maandag 4 december 2023 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
Professionele hulp > investeren in jezelf. Wat een kliniek geleuter, potdomme.
@Poefbankquote:
Morgen kijkt nog maar de helftquote:Op maandag 4 december 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Word zelf ook spontaan depressief van deze zaaddodende gesprekken.
Jammer, wat mij betreft. Van mij hoeft dit emo gedoe niet zoquote:Op maandag 4 december 2023 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
Mensen kinderen, zijn dit de nieuwe voorwaarden voor deelname aan FD ?
quote:Op maandag 4 december 2023 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
Henk zien breur is vaan de verkeede kaaaant
Maar wel dat je geen buitenlander zou willenquote:Op maandag 4 december 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je mag niet zeggen dat je geen dialect wil
Stacaravan in Lemmelerveldquote:Op maandag 4 december 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Tijd om het vakantie onderwerp ook in deze date te gooien 10/10
Nee joh, BIJ1quote:Op maandag 4 december 2023 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Zijn stem valt een beetje tegen. Een soort NSC/CDA- stem. (Geen idee hoe ik daarbij kom.)
Hij heeft zwart haar en een heel ander pigmentquote:Op maandag 4 december 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
Ik woon uit Utrecht
Ze komt uit Drachten Friesland
Haai gaat naar de zonnebank
niet echt halal ditquote:Op maandag 4 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Zina iets promoten ofzo? Waarom deze deelname?
Ik vind haar wel heel cutequote:Op maandag 4 december 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Zina heeft wel het soort bril van een wat onbenullige mannelijke middelbare scholier.
23 dacht ikquote:
Ja, wat moeten we nou!quote:Op maandag 4 december 2023 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ben er helaas de hele week niet bij
Die bril is jammer.quote:Op maandag 4 december 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Zina heeft wel het soort bril van een wat onbenullige mannelijke middelbare scholier.
Sterkte?quote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Ik heb ook een ragdoll. Voorheen een korthaar gehad.
Komt allemaal dichtbij
Ik moet nu al niezen maar die ragdolls zijn wel prachtig.quote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Ik heb ook een ragdoll. Voorheen een korthaar gehad.
Komt allemaal dichtbij
Wat drink jij hierbij?quote:Op maandag 4 december 2023 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat paste niet meer.,soort Malaga.
Charlie is zo liefquote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu al niezen maar die ragdolls zijn wel prachtig.
Misschien wil Charlie op date met een baby van @Orientequote:
Nah of iemand die van de ene verlosser naar de andere verlosser gaatquote:Op maandag 4 december 2023 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
Henk praat als een BBB'er, geen idee hoe ik daar zo bij kom @:nocigar
Vind ik ook, erg mooie katten. Als ik meer ruimte heb neem ik er een.quote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu al niezen maar die ragdolls zijn wel prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |