quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:35 schreef peaceman het volgende:
Even een reminder:
Als iedereen hier weer een een fok top lijst wil, dan graag zo hier op fok zetten:
Artiest - titel
En verder geen onnodige haakjes of jaartallen.
Dat scheelt mij uren werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja dat gaat nog niet helemaal perfect hequote:Op zaterdag 2 december 2023 08:35 schreef peaceman het volgende:
Even een reminder:
Als iedereen hier weer een een fok top lijst wil, dan graag zo hier op fok zetten:
Artiest - titel
En verder geen onnodige haakjes of jaartallen.
Dat scheelt mij uren werk.
Nope, daarom een reminder.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog niet helemaal perfect he
Ik had links en rechts graag met jou een dansje zien doen. Maar ze zochten natuurlijk iemand die ze er niet slecht uit liet zien.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was gisteren om 8:50 klaar met inleveren, dus in betwijfel of hij de 1e was
Ouwe charmeurquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had links en rechts graag met jou een dansje zien doen. Maar ze zochten natuurlijk iemand die ze er niet slecht uit liet zien.
Waar is Janis?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:08 schreef livelink het volgende:
Deep Purple - Child In Time
The Moody Blues - Nights In White Satin
Aerosmith - Dream On
Elvis Presley - An American Trilogy
Stevie Wonder - For Once In My Life
Phil Lynott - Old Town
Sinéad O'connor - Troy
Meat Loaf - Two Out Of Three Ain't Bad
De Dijk - Onderuit
Santana & Rob Thomas - Smooth
The Beatles - The Long And Winding Road
New Order - True Faith
Motors - Airport
Supertramp - Goodbye Stranger
Supertramp - School
Dire Straits - Private Investigations
Billy Joel - Goodnight Saigon
George Michael & Queen - Somebody To Love
ABBA - The Winner Takes It All
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Living Colour - Love Rears Its Ugly Head
Fischer-Z - The Worker
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
The Alan Parsons Project - Old And Wise
Electric Light Orchestra - All Over The World
Kate Bush - Army Dreamers
Journey - Don't Stop Believin'
Jewel - Foolish Games
Melissa Etheridge - Like The Way I Do
Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood
Cameo - Word Up
Soft Cell - Tainted Love
Lenny Kravitz - Does Anybody Out There Even care
Een mix van klassiekers, reddingsacties en wat kansloze favorieten van mij, waarvan ik toch hoop dat ze in de extra 500 zitten. En ergens is Marillion met Kayleigh uit mijn lijst verdwenen, maar dat komt vast wel goed.
FTFYquote:
Die ligt al een tijdje onder de grond.quote:
Geen Freedom is just another word....quote:
Het ziet er sowieso wel uit alsof het flink opgeschud gaat worden dit jaar. Alleen is het wel zo dat de fanclubs altijd later in de week op gang komen, dus die halen straks nog veel in.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:49 schreef Pino112 het volgende:
Son Mieux met Tonight gaat echt mokertjehoog eindigen.
Why's that?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso wel uit alsof het flink opgeschud gaat worden dit jaar.
Aan het begin van de stemweek zie je altijd dat er op heel veel hypes en nieuwigheidjes gestemd wordt en het lijkt dit jaar nog wel iets meer. Maar zoals gezegd trekt dat deels recht later in de week, dus het zal wel meevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |