Tja, wie weet zomaar de verjaardag van Jelle? Zoiets staat niet echt publiekelijk aangegeven he....quote:Op vrijdag 1 december 2023 01:20 schreef freaky40 het volgende:
Jelle werd 24 in deze uitzending. Mooi moment om uit te rekenen op welke dag dit was, zodoende kun je zien op welke dag we nu zitten met de uitzending, lopen we nog steeds een week achter of niet. Kan iemand dat even berekenen?
Het is ook een relnicht.. Casper is veel te gevoelig en eerlijk voor dit spel..quote:Op vrijdag 1 december 2023 01:18 schreef freaky40 het volgende:
Goh goh, het woordje 'relnicht' is gevallen door Casper en dat moet Jennemie weer door brieven als een ware NSB'er aan Jorim. Wat een vervelende mokkel is dat kind toch! En daarna gaat Casper nog excuses aan bieden, wat een deugkneus!
Ik gun het haar véél meer dan die Jennemie. Wat is die achterbaks.. En aandachtsgeil.quote:
Bij mij gaat ie ook op tilt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 02:07 schreef Perla het volgende:
[..]
Ik gun het haar véél meer dan die Jennemie. Wat is die achterbaks.. En aandachtsgeil.
Wat ik me afvraag, waarom al die meiden gek van Beau?! Mijn gaydar slaat op tilt bij hem!! En mn gaydar heeft het nog nooit fout gehad..
** bij Jelle trouwens ook..quote:Op vrijdag 1 december 2023 02:07 schreef Perla het volgende:
[..]
Ik gun het haar véél meer dan die Jennemie. Wat is die achterbaks.. En aandachtsgeil.
Wat ik me afvraag, waarom al die meiden gek van Beau?! Mijn gaydar slaat op tilt bij hem!! En mn gaydar heeft het nog nooit fout gehad..
Juist ja! Bi minstens.. maar 100% hetero idd geen enkele kans op!quote:Op vrijdag 1 december 2023 02:09 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie ook op tilt.
Het beste wat er voor Beau in zit is bi, maar hetero no way.
Bij Jennemie vermoed ik dat het vooral is omdat iemand anders (Mel) hem al leuk vindt en het verboden fruit smaakt altijd het lekkerst.
Tuurlijk wel, even zoeken op Google. Snap je toch zeker ook wel?quote:Op vrijdag 1 december 2023 01:53 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Tja, wie weet zomaar de verjaardag van Jelle? Zoiets staat niet echt publiekelijk aangegeven he....
Het is er eentje, maar zit nog in de kast.quote:Op vrijdag 1 december 2023 02:07 schreef Perla het volgende:
[..]
Hij zei ‘valse nicht’, en het was prima dat hij daarop terug kwam, want het is onbeschoft om iemand te pakken op z’n geaardheid.quote:Op vrijdag 1 december 2023 01:18 schreef freaky40 het volgende:
Goh goh, het woordje 'relnicht' is gevallen door Casper en dat moet Jennemie weer door brieven als een ware NSB'er aan Jorim. Wat een vervelende mokkel is dat kind toch! En daarna gaat Casper nog excuses aan bieden, wat een deugkneus!
Waarom zou dat op Google staan? Kun jij het vinden dan?quote:Op vrijdag 1 december 2023 02:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, even zoeken op Google. Snap je toch zeker ook wel?
Ja ik denk dat er nu 3 nieuwe in zitten. En de enige reden waarom het ‘zo lang’ duurt is omdat ze halverwege oktober het huis in zijn gegaan en niet begin november.quote:Op vrijdag 1 december 2023 02:29 schreef pingu66 het volgende:
Zouden ze wel nieuwe kandidaten hebben voor de volgende maand? En duurt het daarom zo lang voordat die ton uitgereikt wordt?
Dat dus, ik vind hem een creep.quote:Op vrijdag 1 december 2023 02:07 schreef Perla het volgende:
[..]
welke krantquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:59 schreef Giggio het volgende:
in de krant advertentie "Wie vertrekt volgende week met ¤ 100.000?"
met foto loosersteam
Op zijn eigen website staat dat ie op 25 november 1999 geboren isquote:Op vrijdag 1 december 2023 01:20 schreef freaky40 het volgende:
Jelle werd 24 in deze uitzending. Mooi moment om uit te rekenen op welke dag dit was, zodoende kun je zien op welke dag we nu zitten met de uitzending, lopen we nog steeds een week achter of niet. Kan iemand dat even berekenen?
lopen ze 5 dagen achterquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op zijn eigen website staat dat ie op 25 november 1999 geboren is
Vind ik niet..quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij zei ‘valse nicht’, en het was prima dat hij daarop terug kwam, want het is onbeschoft om iemand te pakken op z’n geaardheid.
Nichtenfight.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij zei ‘valse nicht’, en het was prima dat hij daarop terug kwam, want het is onbeschoft om iemand te pakken op z’n geaardheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Nee? Jij vindt geaardheid een normaal iets om bij een persoonlijk argument te betrekken?quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sinterklaaspak was vorig jaar wel wat minder scuffedWas ook wel leuker gedaan, maar misschien komt er nog wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet niet ter zaken, ik vind dat hij die bewoordingen gewoon mag maken.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee? Jij vindt geaardheid een normaal iets om bij een persoonlijk argument te betrekken?
23quote:Op vrijdag 1 december 2023 01:20 schreef freaky40 het volgende:
jorim heeft geen snoep gekocht , daan heeft dat gedaan van zijn puntenquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:58 schreef mootie het volgende:
Ze spraken in de uitzending van eergister toch heel duidelijk af dat de punten niet voor eten of drank waren? Waarom mag Yorim er dan snoep van kopen?
Je snapt mijn punt toch? Er zou geen eten/drank van worden gekocht.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
jorim heeft geen snoep gekocht , daan heeft dat gedaan van zijn punten
ja en ik antwoord gewoon dat daan dit heeft gekocht voor jorim ,dus als daar niks meegedaan word hun probleemquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt toch? Er zou geen eten/drank van worden gekocht.
Confirmed dus, dat was vorige week zaterdag en gisteren was het donderdag, ze lopen dus zelfs een paar dagen voor op schema. Dus is het eigenlijk actueler dan we dachten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op zijn eigen website staat dat ie op 25 november 1999 geboren is
Mooi.. snel naar huis met die saaie doos. Ik gun haar die ton wel maar ze maakt geen tv dusquote:
Klopt maar het is ook echt wel een zeiksnor hoor. Daar komt echt alleen maar ellende uit alles wat hij zegtquote:Op vrijdag 1 december 2023 02:03 schreef Perla het volgende:
[..]
Het is ook een relnicht.. Casper is veel te gevoelig en eerlijk voor dit spel..
Ik gun het Olivier ook echt maar zou het jammer vinden als hij er al uit zou gaan. Dat heb ik met Jasmijn niet.. die gun ik het ook echt wel maar mag van mij ook meteen vertrekken. Echt te stil en te braaf.quote:Op vrijdag 1 december 2023 02:36 schreef Perla het volgende:
Ik hooooop het, gun het Jasmijn! 1 vd weinige oprechte, relaxte, niet irriterende, (bijna)roddeloze figuren daar.
Nieuwe kandidaten heel benieuwd naar.. Een paar échte kerels zou niet verkeerd zijn voor de balans oestrogeen/testosteton. Pfff
Homo’s onder elkaar mogen dat toch wel? Geloof niet dat het dan een probleem is.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:34 schreef Moira het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sinterklaaspak was vorig jaar wel wat minder scuffedEn dat terwijl ze hier luxe hebben en in ejvjl nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |