Eens, conference league is nu waar Ajax thuishoort. Al zullen ze wel sneuvelen in de eerste tussenronde tegen een verbeten Getafe of LASK.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik mag dat hier niet zeggen maar denk dat Ajax beter af is met wat minder voetbal en wat meer trainingstijd, je hebt nu ongeveer het niveau wat je eind voorbereiding zou moeten hebben.
In de winterstop kan je wel weer wat inhalen maar denk dat er tactisch nog veel meer uit te halen valt met meer trainingsarbeid en dat heb je eigenlijk weinig omdat het van wedstrijd naar wedstrijd toeleven is en tijdens interlandbreaks geen spelers om wat mee te doen.
Voor altijd de 1e! Zat vanochtend al even stiekem te kijken zitten toch ook best wat goede clubs in, Aston Villa bijvoorbeeld die dicht bij de top 4 zit dit seizoen in Engeland. Maar ik heb die CFL ook altijd een erg leuke competitie gevonden, niets mis mee.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon dat cupje pakken. Ook lekker toch.
Plek 3 is ook CL toch?quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:52 schreef Wotte het volgende:
Conference League winnen is wel mooi een rechtstreekse ticket de Europa League in. Die Champions League plekken zie ik ze niet meer halen tenzij dat Feyenoord het momentum nog grandioos weet te verneuken.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sowieso beste spits in de Eredivisie.
Als het gaat om goals die geen eigen doelpunten zijn dan wel ja.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sowieso beste spits in de Eredivisie.
minimale kans. Hoor het trouwens echt nergens om me heen. Jij wel?quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:53 schreef Document1 het volgende:
Jullie denken echt dat het nog lukt om plek drie te halen?
Nee ik lees het hier. Mocht dat zo zijn dan zijn wonderen echt de wereld nog niet uit.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
minimale kans. Hoor het trouwens echt nergens om me heen. Jij wel?
Ziet er toch echt levend uit op de foto.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
berghuis moordenaar
vuile schoft
Nah denk dat weinigen hier denken dat we wel ff 3e worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nee ik lees het hier. Mocht dat zo zijn dan zijn wonderen echt de wereld nog niet uit.
(Liever jullie dan een Twente of zo die voorrondes in trouwens)
Het probleem is niet zo zeer dat AZ niet vier keer meer gaat verliezen maar meer dat ik Ajax niet alles zie winnenquote:Op vrijdag 1 december 2023 18:53 schreef Document1 het volgende:
Jullie denken echt dat het nog lukt om plek drie te halen?
Berghius zelf vindt het nauwelijks geel waard.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
berghuis moordenaar
vuile schoft
Had je anders van hem verwacht?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Berghius zelf vindt het nauwelijks geel waard.
Mooie tackle op de bal. Kunnen ze in Argentinië wel waarderen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
berghuis moordenaar
vuile schoft
Was goed bezig die jongen en zware blessures zijn altijd jammer.quote:Op zaterdag 2 december 2023 05:26 schreef KingRoland het volgende:
Ach Godts.. is een prima speler voor de KKD, maar laten we hem niet helemaal ophypen. Speelde ook niet werelds als we het hebben over zijn speelminuten in het 1e.
Ik zeg het even voordat we allemaal gaan huilen om het “talent” (wat bullshit is maar goed). Unuvar werd ook helemaal opgehyped en was ook niet goed genoeg. En zo kan ik doorgaan.
heeft ook nauwelijks minuten gemaakt in het eerste en is wel regelmatig beslissend in de kkd. Zit potentie in dus dan is dit best een tegenslag voor die jongen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was goed bezig die jongen en zware blessures zijn altijd jammer.
Laten we vooral zo reageren op een schijnbaar zware blessurequote:Op zaterdag 2 december 2023 05:26 schreef KingRoland het volgende:
Ach Godts.. is een prima speler voor de KKD, maar laten we hem niet helemaal ophypen. Speelde ook niet werelds als we het hebben over zijn speelminuten in het 1e.
Ik zeg het even voordat we allemaal gaan huilen om het “talent” (wat bullshit is maar goed). Unuvar werd ook helemaal opgehyped en was ook niet goed genoeg. En zo kan ik doorgaan.
Zag er heel smerig uit. Zo neerkomen op kunstgras is wel kruisband ja. Kutgras.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een groot talent en een zware blessure op dit moment is niet lekker voor je ontwikkeling en maar hopen dat je daarna je oude niveau weer aantikt. Een aderlating ook voor Jong Ajax.
Hopelijk valt het mee maar vrees voor een kruisband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |