Bij die eerste is ook contact, dus als dat de graadmeter is. Sarr gaat gewoon twee keer makkelijk liggen en die Italiaan tuint er twee keer met open ogen in.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zwaar bestraft maar er is contact, wat ik al zei die eerste penalty was er echt geen, deze kan.
Die eerste vond ik duidelijk niet, die 2e een twijfelgeval.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij die eerste is ook contact, dus als dat de graadmeter is. Sarr gaat gewoon twee keer makkelijk liggen en die Italiaan tuint er twee keer met open ogen in.
Wel dom om hem daar zo te kruisen, maar vond dat ook geen pingel. Die tweede uiteraard wel, bal is weg en hij duikt nog even tegen de speler aan, slaat hem op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste vond ik duidelijk niet, die 2e een twijfelgeval.
Slaan nog wel. Als je die tweede een pingel vindt ben je niet goed bij je paasei.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel dom om hem daar zo te kruisen, maar vond dat ook geen pingel. Die tweede uiteraard wel, bal is weg en hij duikt nog even tegen de speler aan, slaat hem op zijn hoofd.
Zou die Italiaan uit Milaan voor AC zijn?quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij die eerste is ook contact, dus als dat de graadmeter is. Sarr gaat gewoon twee keer makkelijk liggen en die Italiaan tuint er twee keer met open ogen in.
Ja, die bal raakt hij in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slaan nog wel. Als je die tweede een pingel vindt ben je niet goed bij je paasei.
Ja, het zit me nog goed dwars!
De speler die al was gedoken ook amper. Maar ik hoop dat Sarr weer een beetje bij is gekomen van deze uppercut. Of eigenlijk ja, niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die bal raakt hij in ieder geval niet meer.
Hoop dat Berghuis een beetje tot inkeer is gekomen, of eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De speler die al was gedoken ook amper. Maar ik hoop dat Sarr weer een beetje bij is gekomen van deze uppercut. Of eigenlijk ja, niet.
Zie het zelf gewoon als een duel waarbij beiden voor de bal gaan. Dat hij de bal met zijn handen mag pakken zorgt ervoor dat hij met de hand naar de bal gaat en die speler met zijn hoofd. Niet de intentie om zijn hoofd weg te trekken oid toch?quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij laat de bal los en "slaat" dan die speler voor z'n kop, dat is toch een overtreding?
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Schoppen op alles wat beweegt nog wel. Onze opper-Ajacied heeft het ook nog een beetje moeilijk.
Het is wel discutabel inderdaad, maar goed het is al geschied.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zie het zelf gewoon als een duel waarbij beiden voor de bal gaan. Dat hij de bal met zijn handen mag pakken zorgt ervoor dat hij met de hand naar de bal gaat en die speler met zijn hoofd. Niet de intentie om zijn hoofd weg te trekken oid toch?
Nou je favoriete club heeft gisteravond verloren.quote:
Oh we gaan er opeens allemaal andere zaken bijhalen, leuk! 'schoppen op alles dat beweegt', haha.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dat Berghuis een beetje tot inkeer is gekomen, of eigenlijk ook niet.
Niet echt gewend van Ajax, schoppen op alles dat beweegt en dan achteraf nog even suggereren dat de scheids een fan van Gattuso is. Maak je jezelf wel heel klein als club
Ja die laatste fase vond ik het aardig gefrustreerd aan Ajaxkant. Kaartverloop geeft dat ook wel aan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh we gaan er opeens allemaal andere zaken bijhalen, leuk! 'schoppen op alles dat beweegt', haha.
Maar om er toch maar even serieus op in te gaan; hij vond het zelf amper geel dus ja, niet.
Zo'n neusallergie kom je niet 1, 2, 3 vanaf, verder wel jammer want hij speelde goed.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh we gaan er opeens allemaal andere zaken bijhalen, leuk! 'schoppen op alles dat beweegt', haha.
Maar om er toch maar even serieus op in te gaan; hij vond het zelf amper geel dus ja, niet.
Twee hele gele kaarten in de slotfase nou nouquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die laatste fase vond ik het aardig gefrustreerd aan Ajaxkant. Kaartverloop geeft dat ook wel aan.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die laatste fase vond ik het aardig gefrustreerd aan Ajaxkant. Kaartverloop geeft dat ook wel aan.
2-4, het kaartverloop zat tegen helaas. Wel weer gelachen hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee hele gele kaarten in de slotfase nou nou
Ook wel weer typisch Berghius, je even opwinden over een ballenjongen en daarna zo’n benenbrekertje inzettenquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Oké Caland.
Nou ja blijft een enorm domme tackle (dat vond ik wel rood) waarmee hij zijn ploeg weer eens in het nadeel zet. Dan kun je ze nog beter in eigen goal schoppen.
Ja maar hij kreeg voor het eerst in over de honderd wedstrijden bij Ajax een rode kaart het is altijd wat met hemquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Berghuis is de laatste wedstrijden toch prima als aangever? Die bal op Taylor tegen Vitesse was ook smullen (al maakt Taylor hem niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |