quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Vind ze wel prima eigenlijk, komen ook heel normaal over voor de leeftijd. Meestal zijn ze veel dramatischer en pronoun-gericht.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:04 schreef Joop_W het volgende:
De haais doen wel ouwelijk aan hoor.
In het warme bad doen we daar niet moeilijk over.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry had niet door dat ik de laatste post had
Dat is waar, ik bedoelde meer de uitstraling.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind ze wel prima eigenlijk, komen ook heel normaal over voor de leeftijd. Meestal zijn ze veel dramatischer en pronoun-gericht.
Je bent een JOOPquote:Op donderdag 30 november 2023 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
De TT![]()
@:Pisces29 Nee ik merk alleen groot verschil tussen de gemiddelde West-Nederlander en waar ik woon. Ik vind het wel ergens grappig hoor, maar ik ben zelf het tegenovergestelde van, vandaar
Gelderlandquote:Op donderdag 30 november 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent een JOOP![]()
Welke provincie woon je?
Wat is precies de link?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Sam heeft respect voor dit verhaal
Dit soort domheid
Pardon?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent een JOOP![]()
Welke provincie woon je?
Daar vind ik de boeren juist lompe klootzakjes.quote:
Dit soort dingen bespreken, hij vindt het plausibel. Tja.quote:
Gereserveerdquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 30 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar vind ik de boeren juist lompe klootzakjes.
Eigenlijk zijn overal lieve en niet-lieve mensen.
Dat je niet snapt dat je de hele sfeer doodgooit en de ander helemaal daarmee op slot gooit waarschijnlijk…quote:
Ik snap het hetero zijn en kinderen willen ook niet helemaalquote:Op donderdag 30 november 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
ik snap dat gay zijn en kinderen willen niet helemaal.
geen kids voor MizzezAmy?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snap het hetero zijn en kinderen willen ook niet helemaal
Dit verhaal over de verkrachting bedoel je?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat je de hele sfeer doodgooit en de ander helemaal daarmee op slot gooit waarschijnlijk…
Ik heb nog nooit ge all you can eat. Waar kan ik dat doen?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
All you can eat wokken kan prima in een trainingspak.
Ja, ik heb wel eens dit niveau ernst gehad op een eerste date. Topdate - daarna was het niet meer te redden.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit verhaal over de verkrachting bedoel je?
daar gaan we de fok first dates meet doen bij een all you can eat wokquote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ge all you can eat. Waar kan ik dat doen?
Wokgelegenhedenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja moeten we wel een x regelen iddquote:Op donderdag 30 november 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar gaan we de fok first dates meet doen bij een all you can eat wok
Is dat een vreemde term? Zo noemen ze het toch.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zou er nul moeite mee hebben als een gesprek toevallig een zeer zwaar punt bereikt.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens dit niveau ernst gehad op een eerste date. Topdate - daarna was het niet meer te redden.
Zaad roest nietquote:Op donderdag 30 november 2023 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een 35-jarige man dus op zich.
Ja hij heeft een normaal persoon nodig niet deze weirdoquote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of deze jongen deze losbol kan handelen.
Ik heb het overlijden van mijn vader en hoe dat is gelopen in de intro filmpje verteld, ik had niet het idee omdat zo op tafel te smijten bij de date.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens dit niveau ernst gehad op een eerste date. Topdate - daarna was het niet meer te redden.
Nee niet vreemde term, gewoon dat ik enkel normale restaurants bezoek.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat een vreemde term? Zo noemen ze het toch.
Gewoon elk willekeurig wok- of sushirestaurant ongeveer.
Oh, m’n enthousiasme daalt een beetje.quote:
Zolang je er het juiste verwachtingspatroon bij hebt, is er echt niks aan de hand. Maar ik vond het niet overweldigend. Het is verder wel oke.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, m’n enthousiasme daalt een beetje.
Kwaliteit in zulke restaurants vind ik ook altijd wat minder...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, m’n enthousiasme daalt een beetje.
Houd zelf wel van sushi en de dingen er omheen die zo'n restaurant vaak heeft, dus wel prima.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet vreemde term, gewoon dat ik enkel normale restaurants bezoek.
Hou niet van Aziatisch dus dat is het wellicht. Lijkt me wel leuk voor eenmalig te proberen.
Hier in de buurt heb je eentje die ook pizza amerikaans en sushi in het menu heeft dus dat is wel prima,quote:Op donderdag 30 november 2023 20:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zolang je er het juiste verwachtingspatroon bij hebt, is er echt niks aan de hand. Maar ik vond het niet overweldigend. Het is verder wel oke.
ik zie mijzelf als dikkerdje ook niet in een strak shirt rondlopenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
En niemand zegt tegen de bril: shirt twee maatjes groter staat flatteus.
Allemaal fijnproevers hier.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwaliteit in zulke restaurants vind ik ook altijd wat minder...
Je hebt in Velp (NB) ook zo'n ding. Is meer de vreetschuur onder de vreetschuren, maar van alles bij elkaar.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hier in de buurt heb je eentje die ook pizza amerikaans en sushi in het menu heeft dus dat is wel prima,
Als er achteraf gevraagd zou worden of dit eruit geknipt moest worden, had je dit dan gedaan?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb het overlijden van mijn vader en hoe dat is gelopen in de intro filmpje verteld, ik had niet het idee omdat zo op tafel te smijten bij de date.
die gaat eerst nog even de feest beest uithangen in zuid oost azie, niks voor mijquote:
Ik ben een tijdje geleden bij ABC in Sevenum geweest, dat is ook alles door elkaar! Vond het wel prima, want geen fijnproeverquote:Op donderdag 30 november 2023 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt in Velp (NB) ook zo'n ding. Is meer de vreetschuur onder de vreetschuren, maar van alles bij elkaar.
Als het niks toevoegt dan mag het eruit zeker.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er achteraf gevraagd zou worden of dit eruit geknipt moest worden, had je dit dan gedaan?
Oh ik vergeet helemaal dat je waarschijnlijk niet weet hoe je uitzending gemonteerd isquote:Op donderdag 30 november 2023 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als het niks toevoegt dan mag het eruit zeker.
Ja die bedoelde ik inderdaad. Dacht altijd dat die alleen in Velp zat, maar blijkbaar op meerdere plaatsen.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden bij ABC in Sevenum geweest, dat is ook alles door elkaar! Vond het wel prima, want geen fijnproever
Ik ga er ook alleen maar met bepaalde groepen heen. Haha zou er geen romantische date doen neequote:Op donderdag 30 november 2023 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik inderdaad. Dacht altijd dat die alleen in Velp zat, maar blijkbaar op meerdere plaatsen.
Vind het ook prima, van alles wat en best goed. Maar ben inderdaad ook niet zo'n fijnproever. Kan het wel waarderen, maar als ik uit eten ga kies ik niet zo snel voor.
Dat klopt haha,quote:Op donderdag 30 november 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vergeet helemaal dat je waarschijnlijk niet weet hoe je uitzending gemonteerd is
Nee dan kies ik idd ook iets anders. Bepaalde groepen inderdaad, wokken is prima als je een weekendje met vrienden weg gaat of idd met de volksbuurt buren.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga er ook alleen maar met bepaalde groepen heen. Haha zou er geen romantische date doen nee
Ciaoquote:
Ben er een keer geweest met mn zus, omdat we zo snel niets anders konden vinden. Daar was wel echt een stelletje, ik moest er een beetje om lachenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dan kies ik idd ook iets anders. Bepaalde groepen inderdaad, wokken is prima als je een weekendje met vrienden weg gaat of idd met de volksbuurt buren.
Nee ik ook niet, wil dan liever iets meer stilte en sfeer inderdaad. Tafeltje met z'n tweeën ook zonder dat je de hele tijd op moet staan om eten te halenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest met mn zus, omdat we zo snel niets anders konden vinden. Daar was wel echt een stelletje, ik moest er een beetje om lachenzelfs in een jarenlange relatie zou ik dat niet snel voorstellen als date.
Zie post hierbovenquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Yasmin lijkt me wel wat voor @:Sapstengel
Dat ging snelquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan hoeft het van mij niet meer.
Greet is dol op Israelquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan hoeft het van mij niet meer.
Tot er een vrouw in het spel komtquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
Feyenoord is geen clubbie, het is je leven!
Ik raad Roda JC niet aan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Uit Limburg voor Rotterdam
Hoe komt dat dan
Kom je toch gewoon eerst langs de lampfabriek?quote:
Haha was grapje, Joodse vrouwen zijn precies mijn type.quote:
Broodje ei met ûi erbij?quote:
De lichtjesfabriekquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je toch gewoon eerst langs de lampfabriek?
Wat een lieverd die Limburgerquote:
Ben jij een ukje?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Denies lijkt vaak erg lang en torent boven mensen uit. Komt misschien door haar kapsel.
Ik eet het niet. Maar zeggen doen we altijdquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Smaakt dat anders dan gewoon uit?
Sorryquote:
Iemand die geen enkele house soort blieftquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
Techno trekt ze echt niet.
Tijd voor een stukje homoseksueiteit
@:Rickocum
Zeker niet, 1,78meter. En toch denk ik dat ik naar Denies op moet kijkenquote:
Ze lijken op elkaar ja.quote:
Wow, dan ben je even lang dan ikquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker niet, 1,78meter. En toch denk ik dat ik naar Denies op moet kijken
Oh jij bent het ukjequote:Op vrijdag 1 december 2023 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wow, dan ben je even lang dan ik
Dat is waar, en helaas.quote:
Ik schrik hier vanquote:
Zullen we haar bellen voor een stukje reiki? Misschien komen we er sterker uit.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Energie uit de kosmos oppikken
Tarotkaarten leggen
Ik vind dit heel leuk
@:Pisces29
Heel gelovig niet volgens de kerk
Hij niet
Contact houden met engelen
Praten
Energie geven
Dat is haar werk
Altijdquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we haar bellen voor een stukje reiki? Misschien komen we er sterker uit.
Haha ik heb zo'n vriendin, kwam ze hier logeren, lagen er opeens overal kristallenquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Hahah ik vind dat wel leuk altijd die mafkezen. Had een ex die ook helemaal van de paranormaalbeurzen was en met die mensen omging
Viezigquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat ze echt continu aan het haar plukt
Al besprokenquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat ze echt continu aan het haar plukt
Haha ook echt meegenomen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik heb zo'n vriendin, kwam ze hier logeren, lagen er opeens overal kristallen
Ze zegt ook dat ze stenen kan voelen. Op mijn verzoek van een blinde test is ze nog niet ingegaan
Ja ik haakte op je in zonder mentionquote:
Ja een verzameling en s ochtends voelt ze dan welke steen ze de hele dag meeneemt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ook echt meegenomen?anders klopt de vibe in huis niet natuurlijk.
Goede benadering wel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ze doet er ook niemand kwaad mee.
Ja, ik denk dat ze op iedereen neer wil kijkenquote:
Taalgebruik is een goede inderdaad. Helemaal als het straattaal is.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
“Je waffel in kijken”
Taalgebruik. Dealbreaker. Geen discussie mogelijk.
Ons mam, enkeltje exitquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
“Je waffel in kijken”
Taalgebruik. Dealbreaker. Geen discussie mogelijk.
Ze voelt niet de goede energie en zoquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Kort pittig reiki gaat hem zo afzeiken op het eind
Ons mam is boers, is m’n type niet. Maar “in je waffel kijken” is tokkie en is exit.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:55 schreef Haags het volgende:
Epilepsie op later leeftijd is vaak niet zo best.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:55 schreef Haags het volgende:
Epilepsie op later leeftijd is vaak niet zo best.
Ze zoekt die man van Anouk. Deze is qua uiterlijk te wit en burgerlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:57 schreef Kanaroe het volgende:
Countrygirl is wellicht te lang alleen/op zichzelf geweest
Oh, dat type. Maar dan countryquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zoekt die man van Anouk. Deze is qua uiterlijk te wit en burgerlijk.
Jij vroeg 'Heb je nog een lekkere zus?'quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
broers of zussen vraag is dodelijk voor een date. Dit mogen jullie opschrijven
Is wel een knappe man overigensquote:
Date van 11:00 zekerquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Techno street shirt
Tja dat doe je toch zelf
Stukje energiequote:Op vrijdag 1 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kijkt of ze sinds een maand weduwe is
Zij zegt nee of ja wegens cameraquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij willen beiden wel naast elkaar wakker worden
Hij is best knap, maar dat zwart doet em weinig goedquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou niet van blond, maar deze jongen heeft wel iets. Zal de kaaklijn wel zijn.
Zit je eindeloos ver van huis alsnog tussen de Nederlandersquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
Ze is wel een type stage op Curacao doen
Snoepen van de Antillianenquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je eindeloos ver van huis alsnog tussen de Nederlanders
GeNieTeN
Dat zijn First Dates-fansquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Team blond is erg bewust van de camera
Ben jij een stukje Anti?quote:
Ze zijn echt veel nepper dan die twee homo’squote:
Haai en Haai zijn vooral met zichzelf bezigquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn echt veel nepper dan die twee homo’s
Zo zouden wij er ook zittenquote:
Zeer zekerquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo zouden wij er ook zitten
En continu om ons heen kijken en opmerkingen maken over de andere dates
Dat aandachtsgeile aanstellerige wijfquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dit blondje is net dat blondje van Frankie de Jong
Oh dat weet ik niet, puur het gezicht.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat aandachtsgeile aanstellerige wijf
Voor Taylor Swiftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |