Fixed.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is de het discussietopic van dit topic:
KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
Stel hier je vragen of geef eventuele opmerkingen.
Voor de grootste mongool?quote:Op donderdag 30 november 2023 19:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik word natuurlijk fok koning. Slotje.
Toch niet dat knakworstje?quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder had nog vannacht gewonnen van een grote vlees anaconda
Wat zijn we weer lekker positief zeg 😂quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:52 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die elkaar het hele jaar door afzeiken en zeggen dat ze seks hebben met moeders en zusjes van andere users gaan elkaar nu prijsjes geven![]()
Cute.
Voor de grootste klapopjerotsmoelgever jaquote:
Heb je de reacties op mijn post gelezen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lekker positief zeg 😂
niemand leest jouw posts, oude pikkenlikkerquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb je de reacties op mijn post gelezen?
moedergarpen zijn verwijderdquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb je de reacties op mijn post gelezen?
Hoe kan je inhoudelijk op mijn post reageren als je het niet leest?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
niemand leest jouw posts, oude pikkenlikker
omdat je moeder geen hoofd wilt gevenquote:
Mondje dicht ouwe rugridderquote:Op woensdag 6 december 2023 12:11 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
omdat je moeder geen hoofd wilt geven
waarom vergeet je VD?quote:Op woensdag 6 december 2023 15:53 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is er geen categorie voor grootste KLB kneus?
Kan varkenshart tenminste ook ergens kans op maken
gewoon quoten en nieuwe posten, ik begin toch altijd eerst met de laatst geplaatste stem. En dan zie ik dat.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:22 schreef Hogwarts het volgende:
KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
kan lijstje niet meer editen aka bijwerken, wat is dat voor een mongolengedoe, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez
C.L.Werner in KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
• Niet op jezelf stemmen, doe je dat wel tellen je stemmen niet mee
de_boswachter in KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingenquote:• Serieuze lijstjes tellen mee, troll-lijstjes worden niet meegeteld.
Hogwarts in KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingenquote:• Je kan je stem aanpassen conform dat jij je post nog kan editen. Kan je je post niet meer wijzigen kunnen je stemmen ook niet gewijzigd worden.
De stem van de mooiste UI telt helaas niet mee, die wordt door mij gewijzigd en geschrapt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
C.L.Werner in KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
tellen hier dan alle stemmen niet mee, of enkel de stemmen in die categorie en/of alleen die plek?
Opzich een geldige stem. Maar het is in de verkeerde volgorde.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
de_boswachter in KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
valt dit onder een troll lijstje?
Ik had tegen hem gezegd dat hij zijn lijstje mocht quoten. Heeft hij gedaan. Ik gebruikte een versie van een verleden dat ik wat aangepast heb. Ik heb echter vergeten de regels aan te passen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Hogwarts in KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
Hogwarts in KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
telt hier het eerste of 2de lijstje?
alles helder. goed opgeschoond enkel deze post van varkenshart, die heeft op zichzelf gestemtquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De stem van de mooiste UI telt helaas niet mee, die wordt door mij gewijzigd en geschrapt.
[..]
Opzich een geldige stem. Maar het is in de verkeerde volgorde.
wat natuurlijk niet kanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |