Fixed.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is de het discussietopic van dit topic:
KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
Stel hier je vragen of geef eventuele opmerkingen.
Voor de grootste mongool?quote:Op donderdag 30 november 2023 19:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik word natuurlijk fok koning. Slotje.
Toch niet dat knakworstje?quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder had nog vannacht gewonnen van een grote vlees anaconda
Wat zijn we weer lekker positief zeg 😂quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:52 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die elkaar het hele jaar door afzeiken en zeggen dat ze seks hebben met moeders en zusjes van andere users gaan elkaar nu prijsjes geven![]()
Cute.
Voor de grootste klapopjerotsmoelgever jaquote:
Heb je de reacties op mijn post gelezen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lekker positief zeg 😂
niemand leest jouw posts, oude pikkenlikkerquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb je de reacties op mijn post gelezen?
moedergarpen zijn verwijderdquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb je de reacties op mijn post gelezen?
Hoe kan je inhoudelijk op mijn post reageren als je het niet leest?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
niemand leest jouw posts, oude pikkenlikker
omdat je moeder geen hoofd wilt gevenquote:
Mondje dicht ouwe rugridderquote:Op woensdag 6 december 2023 12:11 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
omdat je moeder geen hoofd wilt geven
waarom vergeet je VD?quote:Op woensdag 6 december 2023 15:53 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is er geen categorie voor grootste KLB kneus?
Kan varkenshart tenminste ook ergens kans op maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |