Ik zit net te bedenken dat dat voor het eerst is sinds 2018?quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Dotter zal wel de laatste zijn die ze aankondigen.
Trouwens, geen namen die ooit eerder aan het ESF meededen tot nog toe? Dat is best een verrassing zo het jaar na Loreen.
Eerst sinds 2008 zag ik ergens online gisterenquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit net te bedenken dat dat voor het eerst is sinds 2018?
Je zou denken dat ze makkelijker MGP winnen in Noorwegenquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:34 schreef NailQueen het volgende:
Marcus en Martinus vonden het niet nodig om naar Zweden te reizen
Ik stel voor dat we ze nog even de kans geven om hun liedje te doen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:35 schreef molloot200 het volgende:
Ja sorry maar in deze line up zou Marcus en Martinus echt een teleurstelling zijn
ABBAquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Dit is voor het eerst sinds jaren dat er geen oud esf-deelnemer meedoet.
Ja eens, maar op basis van de naam en de titel van het liedje heb ik ook niet zulke hoge verwachtingen. Want eerlijk, Air was ook voor een groot deel zo gehypet dankzij de staging toch? Niet omdat het zo’n briljant nummer was in elk geval.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze nog even de kans geven om hun liedje te doen.
Hebben daar The Masked Singer gewonnen. Geen idee of ze per se in Zweden populairder zijn dan in Noorwegen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies het verhaal met die Marcus en Martinus, en waarom zijn die zoveel populairder in Zweden dan in Noorwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |