SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee, doet geen bel rinkelen.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Voor wie het niet herkent: dit was in 2006 een top 5-hit in Nederland, onder de artiestennaam September.
Blij dat je het niet vergeten bent. Erg mooi.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer kwam eerder dit jaar uit; ik heb het nog nooit gedraaid in de uitzending. Dat verandert bij deze, want het kwam laatst op shuffle voorbij. Ik moest eerst weer kijken wat voor liedje dit ook alweer was. Erg mooi. Bijna vergeten.Marlene Oak - Big Time
Novender?quote:Op woensdag 29 november 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Novender
01 Erasure - Voulez Vous
02 Hot Chip - Ready For The Floor
03 Electronic - Twisted Tenderness
04 The Beatles - A Hard Day's Night (2023 mix)
05 Rosbeh feat. Klaverson - Eternity
06 Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
07 The Bangles - Hazy Shade Of Winter
08 Bananarama - Cruel Summer (extended version)
09 Earth & Fire - Seasons
10 Texas - Black Eyed Boy
11 Smokey Robinson & The Miracles - Tears Of A Clown
12 JEREMIAS - Clown Zum Freak
13 Rick James - Super Freak
14 Dylan John Thomas - Up In The Air
15 Madness - Round We Go
16 Berlin - Take My Breath Away (Love Theme from "Top Gun")
17 Herbert Grönemeyer, B-flat, Lucry & Suena - Kaltes Berlin
18 Freiheit - Play It Cool
19 The Motors - Airport
20 Godley & Creme - An Englishman In New York
21 Bobby Bazini - Ojalá
22 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
23 R.E.M. - Shiny Happy People
24 Tal Arditi - You And I
25 Zaz - Je Veux
26 Pierre Guénard - Pas Les Mots
27 Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be
28 The Dream Academy - Life In A Northern Town
29 Everything Everything - The Mad Stone
30 Adamski - Killer
31 Röyksopp - What Else is There (Jacques Lu Cont radio mix)
32 Pet Shop Boys - I Wouldn't Normally Do This Kind Of Thing (7-inch version)
33 Sparks - Now That I Own The BBC
34 The Communards - So Cold The Night
35 New Order - True Faith
36 Rick Astley - Waterfall
37 Petra Marklund - Cry For You (acoustic)
38 Marlene Oak - Big Time
39 Keane - He Used To Be A Lovely Boy
Bedankt. Slechte woordspeling op het "eind" van "november"quote:Op woensdag 29 november 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Novender?
Maar een erg mooie show weer! Dank je wel.
quote:Op woensdag 29 november 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Slechte woordspeling op het "eind" van "november"
Leuk dat je meeluisterde. Ik had bijna Annie gedraaid, maar die heb ik doorgeschovenquote:Op woensdag 29 november 2023 21:43 schreef Fogel het volgende:
Thanks @:dj11 !!!
Zat buiten bij een kampvuur te luisteren. -12, handschoenen, dus niet posten
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je hier nog een tracklist van? Of kan iemand me helpen?
Ik zoek een Franstalige vrouwelijke Stromae.Ik kan absoluut niet op haar naam komen of een titel van een nummer. Ze rapt/zingt in het Frans, stijl is vergelijkbaar met Stromae, ze is of colour en ik kan me uit haar clips herinneren dat ze locks in heur haar heeft.
Even geluisterd, maar geen muziek om rustig de dag mee te beginnen. Ik geef het vanavond een nieuwe kans. Nu word ik er zenuwachtig van.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar een beetje zoeken niet al goed voor is
Igorrr is een weirdoquote:Op woensdag 29 november 2023 21:53 schreef Fogel het volgende:
Luistertip: Igorrr
Kijk voor ook hun clips op youtube.
Helaas kan ik niet luisteren, omdat ik moet oefenen met de band. Misschien pak ik nog een klein stukje mee van het begin. Ik ga wél even een DM sturen.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:43 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vanavond:
[ afbeelding ]
Aangezien Melting donderdag afwezig is, zal ik dan, een dag voordat de stembussen van/voor de Top 2000 open gaan, vanaf 19.00 uur een 'samenvatting' van Veronica's Top 100 Aller Tijden 1989 draaien.
Mocht je voorkeuren voor bepaalde songs hebben, dan mag je dat kenbaar maken via DM.
Ik heb al diverse verzoekjes ontvangen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |