SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door NaRegenDeZon op 07-12-2023 10:20:07 ]
quote:Op donderdag 7 december 2023 10:14 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Non publieke funding met linkWaarom zet collin de woz waarde er niet bij? Die is 980k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Non publieke funding met linkPlaatjes draaien levert goed geld op blijkbaar. Heb deze vet meegenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Non publieke funding met linkJe kan blijkbaar ook investeren zonder je investeerdersnummer prijs te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Anonieme investeerder heeft ¤ 500 geïnvesteerd.
07-12-2023 om 11:06
Non publieke funding met linkDankjewel, fijn meegenomen.. Groot fan van 2mtr sessiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.funda.nl/koop(...)2-mecklenburglaan-8/quote:Op donderdag 7 december 2023 12:31 schreef kopersneek het volgende:
[..]
Dankjewel, fijn meegenomen.. Groot fan van 2mtr sessies
quote:SamenInGeld heeft verder onderzoek gedaan naar een mogelijk datalek en is erachter gekomen dat er inderdaad van 1 persoon informatie is uitgelekt. Dit is blijkbaar mogelijk geweest en deze opening is natuurlijk direct na de melding dichtgezet.
Na meerdere dagen onderzoek op allerlei kanalen hebben wij niet meer dan dit kunnen waarnemen en zijn wij ervan overtuigd dat met de genomen aanpassingen er in ieder geval via deze weg geen data lek meer bestaat.
Met de persoon waarvan de data elders is gevonden is er ook al contact geweest.
Bij het AP hebben wij melding gemaakt van dit data lek.
Onze excuses nogmaals voor de onrust en onduidelijkheid die hieruit mogelijk is ontstaan!
quote:Voor de projecten Gerberalaan 50 in Naaldwijk en Zwedenhof 11 in Nootdorp zijn wij in afwachting van een volmacht om de datum van de hypotheek vast te kunnen stellen.
Wanneer dit voor ons niet tijdig bekend is zullen wij de projecten voor nu laten vervallen en opnieuw aanbieden als er volledige helderheid is. Wij wachten nog 1 week en nemen dan deze beslissing.
Non publieke funding met linkIk heb deze ook gekregen en meegenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via de app mijn inschrijving op een later moment nog verhoogd, maar dat gaat dus niet. Het toegevoegde saldo kwam in mijn Wallet terecht en niet als extra investering in dit project. Toch bijzonder dat dit soort basis-functionaliteit niet goed ontwikkeld en getest is.
Het project van de heren Anand is overigens iets gewijzigd. Aanvankelijk vroegen ze 1.400.000 met een bodem vaan 1.200.000. Dat is nu veranderd in een doelbedrag van 1.250.000. Ook dat zullen ze wel halen, maar ik begrijp dan niet waarom er aanvankelijk gesproken werd over een bodem van 1.200.000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En energielabel E. Die plavuizen en lambrisering zijn wel voor een niet te hoog bedrag te vervangen, maar voor het bedrag wat voor de verbouwing is begroot ga je dat energielabel niet fors beter krijgen. Wel heel mooi gelegen, groot stuk grond er ook bij.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:40 schreef peterc het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)2-mecklenburglaan-8/
Binnenkieken kan ook, eikenhout, plavuizen en lambrisering wie houdt er niet van
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:45 schreef Jaco078 het volgende:
Een mooie en leuke aanvraag is net live gegaan.
Het gaat om de overname van een van de oudste cafés (1899) in het centrum van Amsterdam; Café Oosterling.
Collin financiert de overname van het vastgoed (horeca en bovenwoning) en is volledig hypothecair gedekt. Komt nog circa 70k vanuit eigen netwerk van ondernemer aan.
linkjeDank voor de link, zeker een bijzonder stukje horeca!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij wel verbaast is dat ondanks dat hij tegen de 60 loopt, hij geen euro zelf inlegt (en de HA ook nog eens moreel is). Blijkbaar heeft hij weinig spaarzin? Ik zie ook iets van een faillissement van een koffiehandel wat van hem zou kunnen zijn: https://www.koffievergeli(...)-vlag-van-mocca-dor/
Maar de verkoper heeft wel vertrouwen in hem, gezien de inbreng van de achtergestelde lening.
Non publieke funding met linkKan je inleg eruit gegooid worden als je de link niet rechtstreeks hebt ontvangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Nooit meegemaakt. Ik denk dat iedereen blij is als het project vol zit.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:26 schreef Essebes het volgende:
[..]
Kan je inleg eruit gegooid worden als je de link niet rechtstreeks hebt ontvangen?
Mooi, want ik heb ook ingeschreven 😇quote:Op donderdag 7 december 2023 21:33 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt. Ik denk dat iedereen blij is als het project vol zit.
Verhip zeg, zie het nu ook, het wemelt van de anonieme investeerders.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar ook investeren zonder je investeerdersnummer prijs te geven
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door lykkefund op 07-12-2023 22:12:54 ]
En dat gaat spoedig gebeuren. Nog 14% te gaan...quote:Op donderdag 7 december 2023 21:33 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt. Ik denk dat iedereen blij is als het project vol zit.
Als ik dan bij mijn accountinstellingen kijk zie ik er niks over staan. Alleen anoniem mbt naam tbt leningnemer (en die krijgt dan het investeerdersnummer te zien).quote:Op donderdag 7 december 2023 22:05 schreef lykkefund het volgende:
[..]
Verhip zeg, zie het nu ook, het wemelt van de anonieme investeerders.
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:45 schreef Jaco078 het volgende:
Een mooie en leuke aanvraag is net live gegaan.
Het gaat om de overname van een van de oudste cafés (1899) in het centrum van Amsterdam; Café Oosterling.
Collin financiert de overname van het vastgoed (horeca en bovenwoning) en is volledig hypothecair gedekt. Komt nog circa 70k vanuit eigen netwerk van ondernemer aan.
linkjeHet café is van 1877, niet van 1899. Foutje van Collin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is zeker niet 'een van de oudste café's van Amsterdam'. In de zeventiende eeuw barstte het al van de kroegen in Mokum.
Waarschijnlijk investeerders die zich niet deugdelijk hebben geïdentificeerd om uit de klauwen van de fiscus te blijven.quote:Op vrijdag 8 december 2023 06:51 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Als ik dan bij mijn accountinstellingen kijk zie ik er niks over staan. Alleen anoniem mbt naam tbt leningnemer (en die krijgt dan het investeerdersnummer te zien).
Dat is toch eigenlijk de plek waar je zo'n instelling verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |