Warm en op het hoofdquote:Op woensdag 29 november 2023 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Koude pannenkoeken met appelmoes.
Anders niet…
Speciaal voor Madmasters haar was dat toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 november 2023 16:56 schreef Blues het volgende:
Dat klinkt mij als relatief goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's mooi!ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
En kaasquote:
Voor wie wilquote:Op woensdag 29 november 2023 16:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Speciaal voor Madmasters haar was dat toch?
Ik mis vrij essentiele onderdelen voor pannenkoeken met spek en stroop.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En kaas![]()
Maar ik kan geen pannenkoeken bakken
Geen spek en geen stroop?quote:Op woensdag 29 november 2023 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik mis vrij essentiele onderdelen voor pannenkoeken met spek en stroop.
Stroop, kaas, bloem, ei, boter heb ik. Wat ik mis is spek, melk en skillsquote:Op woensdag 29 november 2023 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht al, andere optie is geen pannenkoekenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 16:56 schreef Blues het volgende:
Vervelende situatie, maar goede uitkomst. Sterkte gewenst voor het vervolgtrajectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat één traject nu afgerond is. Nog even wachten op het hopelijk alleen positieve resultaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat voor pan heb je gekocht?quote:Op woensdag 29 november 2023 17:38 schreef drakin het volgende:
Grrr pan zou al ingebrand zijn.
Leest handleiding, pan moet nog ingebrand
Gietijzeren koekenpannenquote:Op woensdag 29 november 2023 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat voor pan heb je gekocht?
Ik had dit weekend bakkeljauw met stroop, schijnbaar een Spaans gerecht. Mixed feelings.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |