Nog even en de hele wereld stort in, wil je dus zeggen?quote:Op donderdag 30 november 2023 19:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben juist ontevreden over die groep zeikerds. Dat gejengel van die lui zorgt alleen maar voor ad-hoc beleid en haastig ingevoerde broddelwetjes.
Maar naar mij luisteren ze niet.
Wat maakt zijn mening uit? Je kunt zelf de behoudend geprojecteerde effecten en onzekerheden daarvan lezen in de IPCC rapporten. Een realiteit die geaccepteerd wordt en waardoor "normaal"-rechts/conservatieve partijen gelukkig qua beleid wel stappen zet (volgens velen natuurlijk te weinig, maar goed, dat is een andere discussie) - zie bv. in feite alle Europese "normaal"-rechts/conservatieve partijen.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Nog even en de hele wereld stort in, wil je dus zeggen?
Het ligt er aan hoe je er mee om gaat. Afwimpelen op dd samenleving die niet zo sterk vervuilt? Of leg je het bij de vervuilers zelf?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja blijf maar gillen over links terwijl VVD 13 jaar heeft geregeerd. En ook gewoon klimaatmaatregelen door wilt blijven voeren. Dus het hele links pusht alleen!! is totaal niet aan de orde. Ja tenzij je VVD links noemt natuurlijk maar dan ben je wel helemaal af.
De hele wereldwijde industrie omtrent klimaat, duurzaamheid en groene industrie veranderd. In elk continent. Dus Wilders en zijn stemvee kan wel zoveel willen. Dat gaat hoe dan ook tegengehouden worden. Of dat al in de coalitie, oppositie of via internationale regelgeving gebeurt maakt niet uit. Dus misschien maar gewoon, he, accepteren ofzo
Wat begrijp je niet aan het woord industrie?quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of leg je het bij de vervuilers zelf??
Ik zie hem ook nergens. Het Parool beweert dit, maar ik zie het nergens. Hij staat in ieder geval niet op de site van de PVV, een zeer logische plaats om een column van Geert te plaatsen.quote:Op donderdag 30 november 2023 23:20 schreef matthijst het volgende:
Iemand deze column gezien?
Wilders was woensdag amper wakker of hij gooide al op berichtendienst X: ‘Pieter Omtzigt speelt spelletjes!’ Even later verspreidde Wilders een column waarin Omtzigt een ‘katholieke gluiperd’ wordt genoemd.
Waar staat die?
Natuurlijk niet! En dan zijn bestaansrecht opgeven? The crisis is not meant to be solved.quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:50 schreef BoneThugss het volgende:
Lekker belangrijk gekke geertje gaat toch geen kut kunnen veranderen aan du A$ielSoeKurZh
Beter geven we geld aan heel Afrika om daar de boel op poten te zetten maar NL loopt altijd weer voorop met geld geven aan die kut-regimes. We doen al geen ene kut als het op asielzoekers aankomt.
@:xpompompomx kijk deze reactie vriend
Die partij dankt er zijn bestaansrecht zo'n beetje aan inderdaad.quote:Op vrijdag 1 december 2023 01:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! En dan zijn bestaansrecht opgeven? The crisis is not meant to be solved.
De link naar deze column deelde Wilders op Twitter:quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:52 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nergens. Het Parool beweert dit, maar ik zie het nergens. Hij staat in ieder geval niet op de site van de PVV, een zeer logische plaats om een column van Geert te plaatsen.
Jan is zelf alfa vermoed ik.quote:Beste Pieter,
Mij is het altijd een raadsel hoe het kan dat exacte wetenschappers in God geloven.
Jij bent econometrist.
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:20 schreef matthijst het volgende:
Iemand deze column gezien?
Wilders was woensdag amper wakker of hij gooide al op berichtendienst X: ‘Pieter Omtzigt speelt spelletjes!’ Even later verspreidde Wilders een column waarin Omtzigt een ‘katholieke gluiperd’ wordt genoemd.
Waar staat die?
quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:52 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nergens. Het Parool beweert dit, maar ik zie het nergens. Hij staat in ieder geval niet op de site van de PVV, een zeer logische plaats om een column van Geert te plaatsen.
quote:Op donderdag 30 november 2023 14:48 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat standpunten van de PVV waaruit "links beleid" uit voortvloeit, mochten ze deze punten ten uitvoer mogen brengen. Ik hoop dat de PVV-stemmer zich hiervan bewust is?
quote:Op donderdag 30 november 2023 14:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Links beleid als in vluchtelingen en absurd dure klimaatmaatregelen met een onevenredig hard effect op de samenleving uit utopie en wensdenken.
Dat pvv economisch/sociaal links is, dat kan je ook lezen in mijn postgeschiedenis. Ze staan niet ver af van de sp.
quote:Op donderdag 30 november 2023 14:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Onzin.
https://www.partijgedrag.nl/partijgelijkenis.php
quote:Op donderdag 30 november 2023 14:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is dan wel een beetje een puntje dat Greet in zulke kwesties gewoon met de VVD meestemde en er geen sociaaleconomisch links alternatief tegenover stelde.
quote:Op donderdag 30 november 2023 15:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan je weinig mee. Een statistiek geeft niet het hele verhaal he.
co/9nbzfFw/IMG-0699.png[/img][/url]quote:Op donderdag 30 november 2023 15:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Statistiek geeft inderdaad weinig context. En toch is het imo een betere weergave van het daadwerkelijke beleid, dan wat partijen elke 4 jaar aan goede bedoelingen in een partijprogramma kwakken.
En een van de gevolgen van dat gedrag is dat niemand met hem wil samenwerken.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:06 schreef Montagui het volgende:
Het is toch al langer bekend dat je voor tact niet bij Geert moet zijn.
Ik mag toch aannemen dat dat in 'Den Haag' algemeen bekend is?
En doooorrrrrrr.
Iedereen lijkt al bezig met campagne voeren voor de volgende verkiezingen. Misschien dat ze hopen dat Geertje dan minder stemmen krijgt omdat hij niet kan samenwerken, maar ik zie een levensgroot risico dat de kiezer ook ziet dat alle zogenaamde anti migratie partijen op de avond van de verkiezingen al de keutel introkken.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
En een van de gevolgen van dat gedrag is dat niemand met hem wil samenwerken.
Precies. Ik verwacht eerlijk gezegd geen nieuwe verkiezingen. Buiten tijd is er niks te winnen en er is inderdaad een goede kans dat partijen als de VVD en NSC kiezers verliezen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedereen lijkt al bezig met campagne voeren voor de volgende verkiezingen. Misschien dat ze hopen dat Geertje dan minder stemmen krijgt omdat hij niet kan samenwerken, maar ik zie een levensgroot risico dat de kiezer ook ziet dat alle zogenaamde anti migratie partijen op de avond van de verkiezingen al de keutel introkken.
Je moet het hard spelen tegen figuren als Wilders. Anders maakt hij je af.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Onderzoek van sbs6 hart van Nederland vind ik nooit zo representatief tenzij het over puur die doelgroep gaat, zoals nu. 3kwart van de PVV stemmers wil de extreme standpunten vallen laten. Ik vraag me hard af of Omzigt zo fel tegen de punten van Geert was om afstand te creëren of om te dwingen te matigen. In het eerste geval is hij te stellig geweest denk ik.
M.i. is het dan ook het politieke spel dat NSC en VVD spelen voor de bühne van hun progressievere achterban. Voor zover mij bekend is een groot deel van het electoraat dat op beide partijen gestemd heeft 'fan' van een rechts kabinet mét NSC en VVD. Naargelang het formatieproces zullen ze toch moeten gaan toegeven (nadat Wilders nog een aantal keren heeft aangegeven dat een aantal pijnpunten in de ijskast staan) en schoorvoetend in ieder geval het gesprek aangaan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedereen lijkt al bezig met campagne voeren voor de volgende verkiezingen. Misschien dat ze hopen dat Geertje dan minder stemmen krijgt omdat hij niet kan samenwerken, maar ik zie een levensgroot risico dat de kiezer ook ziet dat alle zogenaamde anti migratie partijen op de avond van de verkiezingen al de keutel introkken.
Het mask off moment van Geertje "Milders" duurde niet lang.quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:51 schreef Korenfok het volgende:
Nou, onze 'grote' 'Verbinder' is dus ook alvast met campagne voeren begonnen?
Ah, inderdaad. Bedankt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 05:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
De link naar deze column deelde Wilders op Twitter:
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-pieter-omtzigt-9/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |