Nou, ok, leuk. Meer gas stoken dus.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot (en met) Sinterklaas blijft het iig behoorlijk koud met vorst in de nachten
Boeiend.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ok, leuk. Meer gas stoken dus.
Hier bijna de hele dag blauwe lucht en veel zon.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo mooi als het was zo kansloos is het vandaag weer.
De gehele dag mist en grijs hierquote:Op donderdag 30 november 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier bijna de hele dag blauwe lucht en veel zon.
Dat was het grotendeels wel. Daarom boeit het mij echt niet als het weer 10-12 graden wordt. Dit is echt helemaal niks. Sneeuw is prima, zon is prima, maar hele dag mist en lage bewolking is echt depressief shit weer.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo mooi als het was zo kansloos is het vandaag weer.
Ik zei het vorige week al, het is hetzelfde kansloze weerbeeld alleen is het nu ook nog eens koud.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat was het grotendeels wel. Daarom boeit het mij echt niet als het weer 10-12 graden wordt. Dit is echt helemaal niks. Sneeuw is prima, zon is prima, maar hele dag mist en lage bewolking is echt depressief shit weer.
Hier gisteren balletje geslagenquote:Op donderdag 30 november 2023 15:55 schreef monkyyy het volgende:
Zo meteen lekker tennissen in de mist onder de lampen. @:wereldgozer
quote:Op donderdag 30 november 2023 18:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier gisteren balletje geslagen
Paar heerlijke backhands. Roger that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |