quote:
Op woensdag 29 november 2023 13:21 schreef dick_laurent het volgende:[..]
[
afbeelding ]
Wel even nu en dan belachelijk sexy plaatjes hier posten van mooie dames (of heren, whatever you prefer) in schaarse kledij op parelwitte stranden.
Ik post bewust maar geen foto's meer want iedereen hier in Benidorm ziet er ongeveer zo uit
[
afbeelding ]
Ok vooruit, van het weekend wel met mn wijffie nog effe over de boulevard gecruised. 'They see me rollin, they hatin!'
[
afbeelding ]
LOL.
Ga ik doen man. Mooie foto's van parelwitte stranden
met mooie vrouwelijke beachbodies incoming. Of nouja, weet niet of ik zomaar foto's van onbekenden op internet ga zetten eigenlijk.
Van mezelf gaat hem ook niet worden, ben even niet zo beachbody proof meer eigenlijk na enkele maanden @kruidnotenseizoen @Mammietje.
Tevens updates over het weer incoming. Tropisch regenbuitje, 33 graden. Zoiets.
![giphy-downsized-large.gif]()
quote:
Oja, da's waar. En nie goe voor het oerwoud hé.
Nou ja, kan toch niet meer annuleren. Ik zal wat extra met papieren rietjes drinken en natuurlijk neem ik mijn eigen cocktailglas mee vanuit huis! Alles voor het milieu.
Gister in de trein al een koffie genuttigd van de AH To Go, met papieren dekseltje ook al tegenwoordig. Wel even wennen, en drinkt niet zo lekker met dat natte papier in je mond. (jaja, er zit een drinkgaatje in het deksel, ik zie je al denken).
Er stond wel een boodschap op mijn bekertje geschreven. "Met de groetjes van Rob".
Dat is dan weer aardig.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.