LOL.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel even nu en dan belachelijk sexy plaatjes hier posten van mooie dames (of heren, whatever you prefer) in schaarse kledij op parelwitte stranden.![]()
Ik post bewust maar geen foto's meer want iedereen hier in Benidorm ziet er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Ok vooruit, van het weekend wel met mn wijffie nog effe over de boulevard gecruised. 'They see me rollin, they hatin!'![]()
[ afbeelding ]
Oja, da's waar. En nie goe voor het oerwoud hé.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hebben we geannuleerd, sniegoe voor het milieu
Gr gr Rob J & Frans T
Waar in het oosten? Hier is bijna alles wat gisteravond is gevallen alweer weg.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Het ziet er weer prachtig wit uit hier in het oosten
LET IT SNOW LET IT SNOW LET IT SNOOOOOW
Richting Almelo.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waar in het oosten? Hier is bijna alles wat gisteravond is gevallen alweer weg.
In 0541 nu sneeuw die blijft liggen op straat!quote:
Was hier in het begin ook, maar daarna toch een half uurtje ofzoiets sneeuw dat bleef liggen. De wegen zijn inmiddels weer bruine drek uiteraard, maar geparkeerde auto's en tuintjes en daken etc weer erg mooi wit.quote:
Fijne vakantie SalinaGodin @Salinaquote:Op woensdag 29 november 2023 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Alvast een fijne vakantie @:Salina en kusjes aan Rob.
PVV'er met een droom gespot.quote:
quote:
Mijn scandihoog wat doe je.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week komt de herfst terug
[ twitter ]
Ik zag buiten ook niks 😱quote:Op donderdag 30 november 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie niks meer buiten. Wat een mist op eens.
In het kader van verwachtingsmanagement in het Nederlandse herfst halfjaar zou men hier niet heel verbaasd over moeten zijn lijkt mijquote:Op donderdag 30 november 2023 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Echt fijn, krijgen we weer bakken regenquote:Op donderdag 30 november 2023 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Soppige bodem-genot.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt fijn, krijgen we weer bakken regen![]()
Kregen we afgelopen maandag met de hele dag 3/4 graden ook, dus de temperatuur maakt weinig uit. Knake weer overheerst toch.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt fijn, krijgen we weer bakken regen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |