Ik kan op internet nergens iets vinden over de manier waarop Wilders zijn programma wil realiseren. Plaats daarover eens een bron.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over de manier waarophij dat volgens zijn programma wil doen.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat we er het minst uithalen? We halen er juist het meest uit als export en doorvoerland met een gigantisch handelsoverschot met Zuid Europa.
Cijfers zijn heel eenvoudig te googlen verder.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Whehe nee
[..]
Nee
[..]
Weer nee
[..]
En nogmaals nee
Zaken liggen complex, je bent er niet met Wilders zijn lijstje. En tegenhouden is dus blijkbaar ook niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daar verschillen wij van mening. Ik en (naar mijn mening velen anderen) hebben geen zin meer om te wachten op 'behandelen'. Gewoon nee zeggen of eruit trappen. Hoe moeilijk kan het zijn? Of is het dan ineens weer 'moeilijk moeilijk, EU dit dat...'?
Hahaha Nederland liep vooruit op Europese consumentenrechtenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Rusland staat nu ook al half te juichen. Maar met Nexit inderdaad helemaal.
Consumentenrechten worden ook uitgehold. En de vrije handel blijft een ding. Heb eens geprobeerd om een artikel (Elektronica) uit het VK hierheen te halen. De enige weg was dat ik een koerier zou sturen die m zou ophalen.
En dan.. gaat ie stuk en moet je 'm daar met een koerier weer afleveren en laten ophalen.
Mission Impossible
Ik denk dat als je arbeidsmigranten en internationale studenten onder 1 noemer benoemd, je niet de essentie van het probleem begrijpt. .quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zaken liggen complex, je bent er niet met Wilders zijn lijstje. En tegenhouden is dus blijkbaar ook niet zo makkelijk.
Ik denk dat je in Zuid-Europa een soort eu-ambassades moet maken waar ze zich melden moeten. Pasje halen en vingerafdrukken nemen. Dan zo snel mogelijk een status erop. Dit alles dragen door de complete EU. Zij die blijven mogen (een minderheid vaak) verdelen over de landen. En binnen Nederland ook beter verdelen, desnoods gemeenten verplichten.
Zoiets, arbeidsmigranten en studenten zou ik niet aanzitten. Misschien wel tijdelijke woningen voor realiseren.
Je kunt je Europese welvaart niet delen met iedere hansworst uit Afrika die een beter leven wil.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zaken liggen complex, je bent er niet met Wilders zijn lijstje. En tegenhouden is dus blijkbaar ook niet zo makkelijk.
Ik denk dat je in Zuid-Europa een soort eu-ambassades moet maken waar ze zich melden moeten. Pasje halen en vingerafdrukken nemen. Dan zo snel mogelijk een status erop. Dit alles dragen door de complete EU. Zij die blijven mogen (een minderheid vaak) verdelen over de landen. En binnen Nederland ook beter verdelen, desnoods gemeenten verplichten.
Zoiets, arbeidsmigranten en studenten zou ik niet aanzitten. Misschien wel tijdelijke woningen voor realiseren.
Wilders die praatjes verkoopt om zelf een luxe leventje te leiden met plucheplakken. Af en toe wat over buitenlanders brullen en gratis bier verkopen en half Nederland stemt op hem.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:10 schreef BMW1993 het volgende:
Ik hou ontzettend van Geert Wilders..
Klopt, en dan zie je dat ik gelijk heb .quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Cijfers zijn heel eenvoudig te googlen verder.
Hmm.. Ik snap je enthousiasme. Hoewel ik geen superfan ben van Wilders hoop ik ook dat er wat gaat veranderen. Vooral de asielinstroom moet afnemen, het liefst stoppen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:10 schreef BMW1993 het volgende:
Ik hou ontzettend van Geert Wilders, hij is voor mij precies wat Erdogan voor de Turken is. Namelijk een steun, iemand die letterlijk zijn leven opoffert om voor ons een goede toekomst te schenken.
Een held, die voor het Nederlandse volk op komt, die onze toekomst wilt redden, die ervoor strijd dat niet heel Nederland veranderd in een groot asielzoekerscentrum.
Iemand die ervoor strijd dat Nederland geen moslim land gaat worden, vergeet niet dat partijen als D'66 ons land in de uitverkoop doet, en bewust ons land laat volstromen met mensen die haaks denken als ons..
D'66 met mevrouw Kaag dient het belang voor de EU, het groot kapitaal, zij geeft 0% om onze cultuur, ons land, onze samenleving, de Christen Unie is naïef en laat al die gelukszoekers binnen omdat er in de bijbel staat 'gastvrij' te moeten zijn naar vluchtelingen, dat doen ze dus alleen omdat ze denken dat ze met dit soort daden naar de hemel te gaan, terwijl ze in feite ernstige schade brengen aan ons land.
2024 gaat een ander jaar worden, dan horen we eindelijk niet meer dat de asielzoekerscentrums vol zijn, en er weer vluchtelingen met bussen naar hotels worden gebracht.
2024 is het jaar van de Nederlander, wij komen weer op 1 , onze woningen gaan weer naar ons, en de straffen zullen rap omhoog gaan zodat alle straatcriminelen op hun hoede moeten zijn, en wij onze wijken weer terug krijgen.
En nu maar hopen dat de rest van de politiek Wilders een kans geeft om premier te worden.
Die moet je anders benaderen dan vluchtelingen. Ik had trouwens wel de arbeidsmigratie binnen Europa in mijn hoofd, niet van buiten Europa inderdaad, deze moet je inderdaad niet toe gaan laten.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat als je arbeidsmigranten en internationale studenten onder 1 noemer benoemd, je niet de essentie van het probleem begrijpt. .
Maar los daarvan, er moeten idd EU oplossingen bespreken, maar dat mag er ook best hard aan toegaan voor mij en voor velen.
Dan zal er een andere partij op moeten staan die wel iets kunnen betekenen. Je kunt Wilders wel elke keer omlaag halen, maar je ziet zelf ook dat het men hoog zit.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wilders die praatjes verkoopt om zelf een luxe leventje te leiden met plucheplakken. Af en toe wat over buitenlanders brullen en gratis bier verkopen en half Nederland stemt op hem.
Of hij capabele bewindslieden om zich heen verzamelt of een geloofwaardig verkiezingsprogramma heeft, maakt zijn fans geen reet uit.
Politici kunnen niet toveren hè? Een beetje realisme en ophouden met geloven in sprookjes en 'redders van het volk' zou al helpen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dan zal er een andere partij op moeten staan die wel iets kunnen betekenen. Je kunt Wilders wel elke keer omlaag halen, maar je ziet zelf ook dat het men hoog zit.
Zielig betoog.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:10 schreef BMW1993 het volgende:
2024 is het jaar van de Nederlander, wij komen weer op 1 , onze woningen gaan weer naar ons, en de straffen zullen rap omhoog gaan zodat alle straatcriminelen op hun hoede moeten zijn, en wij onze wijken weer terug krijgen.
Het is een messias.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wilders die praatjes verkoopt om zelf een luxe leventje te leiden met plucheplakken. Af en toe wat over buitenlanders brullen en gratis bier verkopen en half Nederland stemt op hem.
Of hij capabele bewindslieden om zich heen verzamelt of een geloofwaardig verkiezingsprogramma heeft, maakt zijn fans geen reet uit. De rest van de politiek gaat deze ophitsende populistische praatjesmaker heus niet uit de brand helpen.
Die vent kan niet aan zijn kont krabben zonder security, voor 120k, niet bepaald een luxe leventje.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:15 schreef Perrin het volgende:
Wilders die praatjes verkoopt om zelf een luxe leventje te leiden
Ik vraag me af of zo’n gozer het premierschap wel aan zou kunnen. Mark leefde ervoor, Wilders vind ik er nu al uitgeblust uitzien.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Die vent kan niet aan zijn kont krabben zonder security, voor 120k, niet bepaald een luxe leventje.
Doet hij zelf. Lekker ruzie zoeken met Pakistaanse mullahs op Twitter.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Die vent kan niet aan zijn kont krabben zonder security, voor 120k, niet bepaald een luxe leventje.
Maar je zag toch al van mijlenver aankomen dat de PVV veel stemmen zou gaan krijgen. Daar is geen andere partij op ingesprongen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Politici kunnen niet toveren hè? Een beetje realisme en ophouden met geloven in sprookjes en 'redders van het volk' zou al helpen.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doet hij zelf. Lekker ruzie zoeken met Pakistaanse mullahs op Twitter.
Hoeft ie niet zelf te betalen. Hoop voor hem idd dat ie van netflixen houdt, of shoppen in het buitenland.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Het VK was het voorbeeld hier. Doe maar een copy paste daarvan als je hier Nexit inhoert.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahaha Nederland liep vooruit op Europese consumentenrechten
Hou overigens geen pleidooi voor een nexit maar een andere aanpak en houding. Maar nuance is natuurlijk geen plek voor.
Premier van wat voor kabinet? Welke ministers?quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo’n gozer het premierschap wel aan zou kunnen. Mark leefde ervoor, Wilders vind ik er nu al uitgeblust uitzien.
Tja, jij zou het nog goedpraten als IS hier door de straten zou rijden met tanks.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zielig betoog.
Maar vooral dit stukje is zo ontzettend sneu. Gewoon geen woorden voor.
Ow, los daarvan. Ook meedoen met regeren gaat al de nodige stress geven denk ik.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Premier van wat voor kabinet? Welke ministers?
Omdat hij geen politieke partij heeft met capabele bestuurders. Hij heeft geen financieel onderbouwd verkiezingsprogramma.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:33 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar je zag toch al van mijlenver aankomen dat de PVV veel stemmen zou gaan krijgen. Daar is geen andere partij op ingesprongen.
Waarom mag een PVV stemmer niet in de sprookjes van Wilders geloven, maar moet hij gelijk afgefakkeld worden?
Hij mag zich nu gaan bewijzen, wacht het af. We weten waarschijnlijk al snel genoeg.
Ieder beschaafd eerlijk mens zal daarmee problemen krijgen of heeft er al problemen door.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doet hij zelf. Lekker ruzie zoeken met Pakistaanse mullahs op Twitter.
Nee hoor, dat is onzin.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:36 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Tja, jij zou het nog goedpraten als IS hier door de straten zou rijden met tanks.
Ik doe er alles aan om Nederland te behouden zoals het is, en als het echt niet werkt met Wilders heb ik altijd een plan B, en dat is een woning kopen in Oost Polen of Hongarije, ik ben al flink aan het sparen daarvoor.
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat hij geen politieke partij heeft met capabele bestuurders. Hij heeft geen financieel onderbouwd verkiezingsprogramma.
De PVV is een eenmanspartij gebouwd om met poep te smijten vanaf de zijlijn naar de mensen die het land wel proberen te besturen en wel moeilijke besluiten moeten nemen. Niet om zelf regeringsverantwoordelijkheid te nemen.
Dan is het punt gemaakt door de kiezers. Weten andere partijen wat te doen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat hij geen politieke partij heeft met capabele bestuurders. Hij heeft geen financieel onderbouwd verkiezingsprogramma.
De PVV is een eenmanspartij gebouwd om met poep te smijten vanaf de zijlijn naar de mensen die het land wel proberen te besturen en wel moeilijke besluiten moeten nemen. Niet om zelf regeringsverantwoordelijkheid te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |