Oké, dat helpt niet mee dan.quote:Op maandag 27 november 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had ook last van watervallen, maar er hangen echt grote schijnwerpers aan het plafond recht op je smoel gericht.
Dan ga je wat verderop hand in hand lopenquote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ja het zijn de dorpjes waar iedereen heel gelovig is. In de schilderswijk kunnen deze 2 gewoon hand in hand over straat
Maar deze Friese jongeman praat wel netjes AN toch?quote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja ik zou een zachte g of Twents niet beschaafd en zuiver noemen.
Amsterdams, Rotterdams, Twents, Brabants = allemaal plat
Ik hou soms zo van jouw enthousiasmequote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
@:sapstengel, restaurant tropico in amsterdam ook veel latina's komen daar eten
Ja vind ik welquote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar deze Friese jongeman praat wel netjes AN toch?
Ik ken geen AN. ABN of geen ABN.quote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar deze Friese jongeman praat wel netjes AN toch?
tijd voor een meet met het warme badquote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
Houd wel meer van eten dan van clubs. Maar in je eentje daar naartoe gaan en dan in het restaurant een date regelen is ook zoiets..quote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
yesssquote:Op maandag 27 november 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een meet met het warme bad
ik check hiervan 2 boxjes, ik ging naar SO omdat ik doof was en buisjes nodig had, op het MBO een Decaan gehad die precies wist wat ik nodig had,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |