Wordt lang zoeken naar de overeenkomst met dit witte haarquote:
een volbilse latina?quote:
Het is wel ernstig wanneer we elkaar voorkeuren gaan kennen in dit topic. Warm bad zullen we maar zeggen.quote:
Je kan altijd je haar verven hequote:Op maandag 27 november 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt lang zoeken naar de overeenkomst met dit witte haar
Dat krijg je na al die tijdquote:Op maandag 27 november 2023 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het is wel ernstig wanneer we elkaar voorkeuren gaan kennen in dit topic. Warm bad zullen we maar zeggen.
Naja, soms onthoud je wel iets van wat je leest toch?quote:Op maandag 27 november 2023 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het is wel ernstig wanneer we elkaar voorkeuren gaan kennen in dit topic. Warm bad zullen we maar zeggen.
Ik val niet op blond. Donker verven verandert er niks aan.quote:Op maandag 27 november 2023 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan altijd je haar verven he
Positief ernstig in dit gevalquote:Op maandag 27 november 2023 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, soms onthoud je wel iets van wat je leest toch?
genoeg latina clubs in amsterdam,quote:Op maandag 27 november 2023 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, Mediterraans is sowieso leuk.
eens.quote:Op maandag 27 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is de tweede in een week waarbij ze elkaar kennen
Erg flauw
We zitten hier verdorie met amper 10 vaste kijkersquote:
Maar weet jij Joops voorkeuren ook?quote:Op maandag 27 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten hier verdorie met amper 10 vaste kijkers
Ben niet zo van de clubs, maar misschien zijn er ook latina padelbanen.quote:Op maandag 27 november 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
genoeg latina clubs in amsterdam,
De een nog uitgesprokener dan de anderequote:Op maandag 27 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten hier verdorie met amper 10 vaste kijkers
Joop vertelt nooit iets, dus dat kan niet.quote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar weet jij Joops voorkeuren ook?
laatst een latina gedatequote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben niet zo van de clubs, maar misschien zijn er ook latina padelbanen.
Ik zal beter mijn best doenquote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop vertelt nooit iets, dus dat kan niet.![]()
Meerderen kan ik best een beetje voorspellen.
ze had toch een adviesbureau?quote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
fietsen tellen voor wat dan? Bevolkingsonderzoekgroep ofzo?
Mijn haar zag er ook niet meer uit, dus ik zeg er niks van.quote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dit Bieber kapsel
Heeft hij geen zus die zegt dat het niks is?
Nice. Kom ze hier in de regio niet zoveel tegen helaas. Of misschien gelukkig want ze zijn misschien iets te spicy voor mij.quote:
Bij Hankster noteer ik intelligent en Randstad-accentquote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop vertelt nooit iets, dus dat kan niet.![]()
Meerderen kan ik best een beetje voorspellen.
Maar dat herken je wel. Slecht weer, erg veel warmte.quote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mijn haar zag er ook niet meer uit, dus ik zeg er niks van.
Bedoel je niet ABN?quote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij Hankster noteer ik intelligent en Randstad-accent
Die pool-russische vond ik ook wel gezelligquote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
Die vijftigers zijn wel gezellig in ieder geval.
Ze verstuurt de administratiequote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja ik kan die link ook niet leggen
Zou goed kunnenquote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat deze twee nog best kunnen gaan werken
Beetje teveel over het werk/studie maar wel leuk.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat deze twee nog best kunnen gaan werken
Sommige accenten kan ik best goed hebben, maar bij Limburgs wordt ik wat kriebelig.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je niet ABN?
Die twee vind ik ook belangrijk.
el punto latino of club candela in amsterdamquote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice. Kom ze hier in de regio niet zoveel tegen helaas. Of misschien gelukkig want ze zijn misschien iets te spicy voor mij.
Kom jij daar @3rr0rquote:Op maandag 27 november 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
el punto latino of club candela in amsterdam
Deze man is echt GOUDquote:
Nee, dat is AN tegenwoordig, omdat je anders impliceert dat mensen zoals ik onbeschaafd Nederlands pratenquote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je niet ABN?
Die twee vind ik ook belangrijk.
ik had ook last van watervallen, maar er hangen echt grote schijnwerpers aan het plafond recht op je smoel gericht.quote:Op maandag 27 november 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Een airco was teveel gevraagd voor First Dates, iedereen zweet als een malle
Tja ik zou een zachte g of Twents niet beschaafd en zuiver noemen.quote:Op maandag 27 november 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is AN tegenwoordig, omdat je anders impliceert dat mensen zoals ik onbeschaafd Nederlands praten
Ik dacht Randstad accent, Rotterdams, Amsterdams of Gooise R
Oké, dat helpt niet mee dan.quote:Op maandag 27 november 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had ook last van watervallen, maar er hangen echt grote schijnwerpers aan het plafond recht op je smoel gericht.
Dan ga je wat verderop hand in hand lopenquote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ja het zijn de dorpjes waar iedereen heel gelovig is. In de schilderswijk kunnen deze 2 gewoon hand in hand over straat
Maar deze Friese jongeman praat wel netjes AN toch?quote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja ik zou een zachte g of Twents niet beschaafd en zuiver noemen.
Amsterdams, Rotterdams, Twents, Brabants = allemaal plat
Ik hou soms zo van jouw enthousiasmequote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
@:sapstengel, restaurant tropico in amsterdam ook veel latina's komen daar eten
Ja vind ik welquote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar deze Friese jongeman praat wel netjes AN toch?
Ik ken geen AN. ABN of geen ABN.quote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar deze Friese jongeman praat wel netjes AN toch?
tijd voor een meet met het warme badquote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
Houd wel meer van eten dan van clubs. Maar in je eentje daar naartoe gaan en dan in het restaurant een date regelen is ook zoiets..quote:Op maandag 27 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
yesssquote:Op maandag 27 november 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een meet met het warme bad
ik check hiervan 2 boxjes, ik ging naar SO omdat ik doof was en buisjes nodig had, op het MBO een Decaan gehad die precies wist wat ik nodig had,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |