We zitten hier verdorie met amper 10 vaste kijkersquote:
Maar weet jij Joops voorkeuren ook?quote:Op maandag 27 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten hier verdorie met amper 10 vaste kijkers
Ben niet zo van de clubs, maar misschien zijn er ook latina padelbanen.quote:Op maandag 27 november 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
genoeg latina clubs in amsterdam,
De een nog uitgesprokener dan de anderequote:Op maandag 27 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten hier verdorie met amper 10 vaste kijkers
Joop vertelt nooit iets, dus dat kan niet.quote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar weet jij Joops voorkeuren ook?
laatst een latina gedatequote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben niet zo van de clubs, maar misschien zijn er ook latina padelbanen.
Ik zal beter mijn best doenquote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop vertelt nooit iets, dus dat kan niet.![]()
Meerderen kan ik best een beetje voorspellen.
ze had toch een adviesbureau?quote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
fietsen tellen voor wat dan? Bevolkingsonderzoekgroep ofzo?
Mijn haar zag er ook niet meer uit, dus ik zeg er niks van.quote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dit Bieber kapsel
Heeft hij geen zus die zegt dat het niks is?
Nice. Kom ze hier in de regio niet zoveel tegen helaas. Of misschien gelukkig want ze zijn misschien iets te spicy voor mij.quote:
Bij Hankster noteer ik intelligent en Randstad-accentquote:Op maandag 27 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop vertelt nooit iets, dus dat kan niet.![]()
Meerderen kan ik best een beetje voorspellen.
Maar dat herken je wel. Slecht weer, erg veel warmte.quote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mijn haar zag er ook niet meer uit, dus ik zeg er niks van.
Bedoel je niet ABN?quote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij Hankster noteer ik intelligent en Randstad-accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |