Modern Talking 2.0?quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee van de beste Baskische muzikale acts die samen een nummer uitbrengen, deze jongen is helemaal in de zevende hemel.
Kunnen ze bij Radio 2 wel weer interessant gaan doen met hun Bohemian Rhapsody, maar dit is pas echt muziek.
Bijzonder dat er geen enkele rekening wordt gehouden met hoe de wereld het westen / de VS zietquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:33 schreef DeeBee het volgende:
Ach, het altijd genocide steunende derdewereldland MURICA
Dit had echt niemand verwacht
Bijna wel ja!quote:Op zaterdag 9 december 2023 01:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luisteren jullie elke dag naar Bohemian Rhapsody?
Kissinger stak zojuist een duimpje op vanuit zijn kist.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:33 schreef DeeBee het volgende:
Ach, het altijd genocide steunende derdewereldland MURICA
Dit had echt niemand verwacht
Zal Ron Meyer wel worden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat Peter Kwint de macht niet meer over kan nemen.
De partij naar 7 nederlagen op rij geleid, genot.quote:
Beckerman, Van Kent, Dijk, Van Nispen, Dobbequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef Szura het volgende:
[..]
De partij naar 7 nederlagen op rij geleid, genot.
Wie hebben ze nu nog als fractievoorzitter, Beckerman? Veel potentieel hebben ze de laatste jaren al weggejaagd.
Met Peter Kwint aan het roer is de PVV vissenvoerquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat Peter Kwint de macht niet meer over kan nemen.
Wilders heeft/had ook een heel voorspelbaar geluid, maar slaagt er toch in om kiezers van de SP af te snoepen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde als in fractievoorzitter. Een minder voorspelbaar geluid is wel nodig.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het toeslagenschandaal en de zorg op zichzelf uitgemolken thema's zijn, waar mensen drie tot vijf jaar terug bezig mee waren. Er zitten in het toeslagenschandaal belangrijke lessen, maar er is een andere/betere vertaalslag te maken dan ze nu doen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wilders heeft/had ook een heel voorspelbaar geluid, maar slaagt er toch in om kiezers van de SP af te snoepen.
Zorg was toch juist een heel belangrijk thema voor demense? Ik vond ook wel fascinerend als variabele voor afgehaakt Nederland (wat je er ook van mag vinden) dat dé voorspellende factor voor een afhaker de door zichzelf beoordeelde gezondheid was (slecht beoordeelde gezondheid -> grotere kans afhaken). Vandaar ook dat Wilders het eigen risico naar 0 "wil", dat is een bedrag wat deze afhakers waarschijnlijk elk jaar moeten aftikken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het toeslagenschandaal en de zorg op zichzelf uitgemolken thema's zijn, waar mensen drie tot vijf jaar terug bezig mee waren. Er zitten in het toeslagenschandaal belangrijke lessen, maar er is een andere/betere vertaalslag te maken dan ze nu doen.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde als in fractievoorzitter. Een minder voorspelbaar geluid is wel nodig.
Blijft Marijnissen wel in de Kamer dan? Dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ron Meyer zit toch niet in de kamer?
Gaan waarschijnlijk weer weinig letters aan gewijd worden. Een van de meest historische nederlagen in zeven jaar Pep bij City dankzij Emerygod was niet eens een headline waard. Dan zal het nu ook weer 99 procent over Ten Hag gaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iraola
De Baskische trainers in de PL doen het best aardig.
Die gozer die reageert ben jij dat, of is dat iemand met exact dezelfde interesses qua wielrennen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Zo hard heb ik deze week nog niet gelachen.
7? 2 verkiezingen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef Szura het volgende:
[..]
De partij naar 7 nederlagen op rij geleid, genot.
Wie hebben ze nu nog als fractievoorzitter, Beckerman? Veel potentieel hebben ze de laatste jaren al weggejaagd.
Schouten zegt hier eigenlijk ook gewoon dat al die begeleiding geen flikker doet om ze te helpen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een goede take van onze Thijs zowaar.
Zou het wat uitmaken? Duncan kende ook niemand.quote:Op maandag 11 december 2023 08:37 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die Joost Klein niet kent?
Immer sympathieke Ritsma die ook even een trap na geeft. Wat doet die vent dan voor zo'n wedstrijd? Die zit ook maar te rond te staren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een goede take van onze Thijs zowaar.
Al die figuren hebben zo'n god complex, echt fantastischquote:Op maandag 11 december 2023 16:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, corrupte voetbalbobo nummer zoveel
Hoho, een basislijn hè, een basislijn voor het waarborgen van de grondwetquote:Op maandag 11 december 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
Het nog even eens worden over of ze de grondwet wel of niet onderschrijven en dan kunnen we gaan formeren
Hebben ze wel 1,5 maand voor nodig.quote:Op maandag 11 december 2023 19:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoho, een basislijn hè, een basislijn voor het waarborgen van de grondwet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |