quote:
Anthony BourdainGod.quote:Once you’ve been to Cambodia, you’ll never stop wanting to beat Henry Kissinger to death with your bare hands. You will never again be able to open a newspaper and read about that treacherous, prevaricating, murderous scumbag sitting down for a nice chat with Charlie Rose or attending some black-tie affair for a new glossy magazine without choking. Witness what Henry did in Cambodia – the fruits of his genius for statesmanship – and you will never understand why he’s not sitting in the dock at The Hague next to Milo¨ević.
Ook nog even niets gedaan aan woekerprijzen bij festivaltickets. Wat heeft Uslu eigenlijk wel bereikt? Volgens mij was het best een aardige staatssecretaris verder.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:17 schreef Szura het volgende:
Ach Uslu, nog even wappie-omroep ON in leven gehouden en er dan vandoor gaan
quote:Het is even doorbijten voor VVD-leider Dilan Yesilgöz. In een zaaltje van Hotel Van der Valk in Utrecht staat ze woensdagavond van half acht tot half tien voor zo’n driehonderd VVD-leden, van wie zeker de helft haar beslissing om niet mee te doen aan een regering met de PVV afwijst. Ze had, zegt een VVD’er, campagne gevoerd met de slogan ‘ik sta aan jouw kant’, nu kon ze beter posters gaan ophangen met ‘ik sta aan de kant’.
Tsja... Geen condoleance, en geen vrouw zijn, en eigenhandig Wilders premier maken van Nederland zou natuurlijk helemaal funest zijn voor zijn verdere carrière.quote:
Zou Wytse een klein beetje voor Ajax zijn?quote:Op donderdag 30 november 2023 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn favoriete rubriek Wytse van der Goot is nu al in topvorm.
Sjaak Swart lijkt er neutraal bij.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Wytse een klein beetje voor Ajax zijn?
En het is ook een matig judokaquote:Op donderdag 30 november 2023 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wytse is weer de hele avond klaargekomen dankzij de fabelachtige traptechniek van Ramaj.
Jammer dat hij niet kan keepen alleen.
Dit is nogal anders dan berichten eerder deze weekquote:
Gebeurt het in andere landen dat mensen zo rancuneus met modder gooien, waardoor succesvolle mensen in de bloeifase opstappen? Dit vind ik zo extreem typisch Nederlands.quote:
Als volger van het Spaanse voetbal moet je toch zo meerdere voorbeelden kunnen noemen? Ik denk al meteen aan Marcelino bij Valencia.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gebeurt het in andere landen dat mensen zo rancuneus met modder gooien, waardoor succesvolle mensen in de bloeifase opstappen? Dit vind ik zo extreem typisch Nederlands.
quote:Op maandag 27 november 2023 12:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Mat Herben moet dit maar weer gaan fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |