Gewoon met je idealen stemmen. @PVDDquote:Op maandag 27 november 2023 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik ook bijna niks van over zei haha
Wie eet er brood uit de supermarkt.quote:Op maandag 27 november 2023 15:56 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn die witte en volkoren bollen altijd helemaal gevuld terwijl bruine bollen altijd uitverkocht zijn bij de AH.
Wie de fuck eet er nou witte of volkoren bollen
Luie mensen en paupers.quote:Op maandag 27 november 2023 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie eet er brood uit de supermarkt.
Ik ben geen van twee. Appie heeft prima brood.quote:
Volgens mij blijft witbrood en bruinbrood juist als laatste over, men eet veel meer volkoren tegenwoordig maar past de aangeboden verhoudingen niet aan.quote:Op maandag 27 november 2023 15:56 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn die witte en volkoren bollen altijd helemaal gevuld terwijl bruine bollen altijd uitverkocht zijn bij de AH.
Wie de fuck eet er nou witte of volkoren bollen
quote:Op maandag 27 november 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben geen van twee. Appie heeft prima brood.
Onze Geert heeft het net weten te redden.quote:
Gaat hij een Reinheitsgebot voor supermarktbrood invoeren?quote:Op maandag 27 november 2023 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onze Geert heeft het net weten te redden.
Opzouten met glutenvrij brood.quote:Op maandag 27 november 2023 16:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gaat hij een Reinheitsgebot voor supermarktbrood invoeren?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reinheitsgebotquote:
Pastatje Surf 'n Turf.quote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Prei ovenschotel.quote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Horde ftw, ookal speel ik tegenwoordig vnl. Alliancequote:
Geile bloodelf zeker.quote:Op maandag 27 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Horde ftw, ookal speel ik tegenwoordig vnl. Alliance
kip, gebakken aardappels, tomaten saladequote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boeuf bourguignon van jackfruit.quote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als Horde meestal orc of taurenquote:
Stamppot prei met gehaktballetjes in jus.quote:Op maandag 27 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |