Vrij landquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet zo openlijk kritiek uiten op God?
Maar ik ben geen Duitser!quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Duitsers moet je nooit te vrij laten.
Binnenkort kan ik mij naturaliseren als ik dat wil.quote:
Gewoon terug naar Istanbul jij. Eruit met die kk zooiquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik mij naturaliseren als ik dat wil.
Alleen wil ik dat niet. Ben geen landverrader.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon terug naar Istanbul jij. Eruit met die kk zooi
Zeer verstandige keuze.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik mij naturaliseren als ik dat wil.
Alleen wil ik dat niet. Ben geen landverrader.
Wordt wel een dilemma voor mijn toekomstig kind als ik per ongeluk een Duitse hier bezwanger.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeer verstandige keuze.
Ik adviseer je het veilig te doen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wordt wel een dilemma voor mijn toekomstig kind als ik per ongeluk een Duitse hier bezwanger.
Maar dat is een zorg voor later.
Alleen jammer van deze walgelijke ontwikkeling: https://www.tagesschau.de(...)lle-umfrage-100.htmlquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik adviseer je het veilig te doen.
Er hoeft maar 1 meid te horen van je salarisverhoging en ze vergeet pardoes de pil.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen jammer van deze walgelijke ontwikkeling: https://www.tagesschau.de(...)lle-umfrage-100.html
Neuken met condoom
Daar zeg je mij wat ja.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 meid te horen van je salarisverhoging en ze vergeet pardoes de pil.
Tina was kosten die Kondomequote:Op vrijdag 1 december 2023 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen jammer van deze walgelijke ontwikkeling: https://www.tagesschau.de(...)lle-umfrage-100.html
Neuken met condoom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plasterk functie elders.Yea, she's on crack.
@KingRolandquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:54 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die het niet lukt voor het zingen de kerk uit te zijn hebben zonder uitzondering een micropenis.
Daarom denk ik nu al na over wat voor een vreselijke dilemma er te wachten staat mocht hier per ongeluk een Erasmus Jr. verwerkt worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:54 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die het niet lukt voor het zingen de kerk uit te zijn hebben zonder uitzondering een micropenis.
Zolang je niet tijdens de ovulatie neukt zonder condoom werkt voor het zingen de kerk uit hetzelfde als de pil, op 4% kans. Tenzij je de techniek niet onder de knie hebt. @KingRolandquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom denk ik nu al na over wat voor een vreselijke dilemma er te wachten staat mocht hier per ongeluk een Erasmus Jr. verwerkt worden.
Je moeder verloochenen is ook niet netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |