Ook een oen om het niet grondig te checken en sowieso iemand die het over nepparlement heeft gehad kan je niet voor zo'n serieuze taak vragen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
@:KingRoland
Wat een oen om zoiets niet aan Geert te melden. Dacht eerst dat het weer een onbenullig iets was waar tegenstanders mee waren gekomen wat je ook waarnam de eerste keer toen FvD zoveel winst boekte, toen Thierry nog oke leek.
Erg mooi.quote:Op maandag 27 november 2023 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een oen om het niet grondig te checken en sowieso iemand die het over nepparlement heeft gehad kan je niet voor zo'n serieuze taak vragen.
Geertje gaat nog wel meer van dit soort probleemmensen vragen voor een functie hier of daar, dat is inherent aan zijn manier van werken.
Ik denk niet dat er een Dilan1 komt maar Geert1 wordt als het al lukt ook geen langdurig verhaal.quote:Op maandag 27 november 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg mooi.
Dan kunnen we snel weer naar de stembus en wordt het toch 'gewoon' #Dilan1
@:Smoofie
Zal me niks verbazen als Dilan snel het veld ruimt. Het is niet alsof ze het erg goed gedaan heeft.quote:Op maandag 27 november 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Dilan1 komt maar Geert1 wordt als het al lukt ook geen langdurig verhaal.
Timmerfrans1 kan ook niet.quote:Op maandag 27 november 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Dilan1 komt maar Geert1 wordt als het al lukt ook geen langdurig verhaal.
Het wordt alliance.quote:
Die speelt het formeren gewoon slim. Maar dat snap jij dan weer niet.quote:Op maandag 27 november 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Dilan snel het veld ruimt. Het is niet alsof ze het erg goed gedaan heeft.
Als het Geert niet lukt of maar kort lukt zal de VVDilan daar ook de schuld van krijgen dus die zakken dan nog een keer in zetels.quote:Op maandag 27 november 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Dilan snel het veld ruimt. Het is niet alsof ze het erg goed gedaan heeft.
Ze laten het kabinet vallen op het punt migratie. Ze kunnen nu een centrum rechts kabinet vormen zonder het walgelijke D66. Iets waar de VVD-achterban volledig achter staat.quote:Op maandag 27 november 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelt het formeren gewoon slim. Maar dat snap jij dan weer niet.
Zouden we er wat van merken?quote:Op maandag 27 november 2023 13:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Timmerfrans1 kan ook niet.
Dan maar Onlogisch1
Je denkt toch niet dat ze deze beslissingen in haar ééntje maakt? Als straks na 40-45 weken formeren het nog steeds muurvast zit stapt de VVD gewoon in met een stevig eisenpakket.quote:Op maandag 27 november 2023 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze laten het kabinet vallen op het punt migratie. Ze kunnen nu een centrum rechts kabinet vormen zonder het walgelijke D66. Iets waar de VVD-achterban volledig achter staat.
Tot op heden vind ik Dilan weinig tactisch vernuft uitstralen.
Die laatste zet was denk ik de eerste goeie.quote:Op maandag 27 november 2023 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze laten het kabinet vallen op het punt migratie. Ze kunnen nu een centrum rechts kabinet vormen zonder het walgelijke D66. Iets waar de VVD-achterban volledig achter staat.
We gaan het zien de komende tijd. Benieuwd wie nu de nieuwe verkenner wordt.quote:Op maandag 27 november 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die laatste zet was denk ik de eerste goeie.
Geert vindt vast wel weer een andere proleet.quote:Op maandag 27 november 2023 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zien de komende tijd. Benieuwd wie nu de nieuwe verkenner wordt.
Dit inderdaad..quote:Op maandag 27 november 2023 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD heeft een economische monopoly op iedereen die 100k per jaar of meer binnenharkt. Gewoon weer 20 zetels.quote:Op maandag 27 november 2023 14:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit inderdaad..
Ze willen hard to get spelen, maar groot risico is als er daadwerkelijk nieuwe verkiezingen komen dan blijft er bijna niks van de VVD over. Waarom zou je überhaupt dan vvd stemmen als ze toch niet willen regeren?
Dat is ook de reden waarom ik ook bijna niks van over zei hahaquote:Op maandag 27 november 2023 15:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
VVD heeft een economische monopoly op iedereen die 100k per jaar of meer binnenharkt. Gewoon weer 20 zetels.
Pak jij bij de big four slechts 100k?quote:Op maandag 27 november 2023 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik ook bijna niks van over zei haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |