Tja, dit is het spel tegenover de zet van Yeşilgöz. Hij zet zo druk op de VVD leden om zich uit te spreken.quote:Op zondag 26 november 2023 21:07 schreef miss_sly het volgende: [..] Dan gaat ie nog meer milde tweets plaatsen die niet dreigend en dwingend zijn. De man heeft geen geduld en dramt al sinds donderdag dat men maar op moet schieten. Zo werkt het niet, dat moet hij ook maar accepteren.
Ja. Was me ook opgevallen. Trump zal het van hem hebben afgekeken.quote:
Ze zitten in de verkenningsfase, dat is het systeem. Hij heeft zo’n haast om zich minister-president te kunnen gaan noemen. Laat de verkenner eens even zijn werk doen in plaats van de boel zo opjutten de hele tijd.quote:Op zondag 26 november 2023 21:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, dit is het spel tegenover de zet van Yeşilgöz. Hij zet zo druk op de VVD leden om zich uit te spreken.
Verdient ie geen sympathie mee.quote:Op zondag 26 november 2023 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zitten in de verkenningsfase, dat is het systeem. Hij heeft zo’n haast om zich minister-president te kunnen gaan noemen. Laat de verkenner eens even zijn werk doen in plaats van de boel zo opjutten de hele tijd.
Hij is meer wanhopig, oprecht wanhopig.quote:Op zondag 26 november 2023 21:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, dit is het spel tegenover de zet van Yeşilgöz. Hij zet zo druk op de VVD leden om zich uit te spreken.
quote:Op zondag 26 november 2023 21:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als
@:DilanYesilgoz
en
@:PieterOmtzigt
morgen met mij en
@:lientje1967
aan tafel gaan zitten en we alle vier gaan praten en redelijke compromissen sluiten, dan hebben we binnen drie weken een Regeerakkoord. Dat is wat onze kiezers willen én het is het allerbeste voor Nederland! 👍
https://twitter.com/geert(...)%2F2695929%2F12%2F25
TT is natuurlijk met de knipoog gemaakt maar ik vind dit wel een verstandige zet. Alhoewel ik me wel afvraag waarom hij zegt dat morgen het gesprek met Omzigt is ipv dinsdag.
Daar heeft Dilan heeeeeleeeemaaaaal geeen trek inquote:Op zondag 26 november 2023 21:03 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Niets verkennen, gewoon doen wat Geert wil.
Wat straalt Wilders dan uit met z'n peroxidekapsel?quote:Op zondag 26 november 2023 19:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is gewoon geen porem. Het gaat er ook om wat je wat uitstraalt. Dat je gezond en fit bent om dit land te sturen.
Op zich gelijk, maar hij heeft ook nodig dat de processen in de VVD die al op gang zijn gekomen hun werk gaan doen. Rustig aan doen is denk ik niet in zijn voordeel, hij heeft nu momentum. Nu vindt bijna iedereen het logisch dat PVV een kandidaat regeerpartij is, als straks alles bezinkt en er lijstjes gaan verschijnen van wat Wilders allemaal heeft geroepen in de afgelopen 20 jaar, kan dat momentum ook wegzakken.quote:Op zondag 26 november 2023 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zitten in de verkenningsfase, dat is het systeem. Hij heeft zo’n haast om zich minister-president te kunnen gaan noemen. Laat de verkenner eens even zijn werk doen in plaats van de boel zo opjutten de hele tijd.
Kinderachtig is het.quote:
Dilan zou dan wel voor de verkenningsfase mogen meedelen dat ze niet gaan regeren maar hij mag niet een tweet sturen over het gesprek?quote:Op zondag 26 november 2023 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat voor nieuws staat in dat uitgebreide artikel op nrc? Heb zelf geen abbo.quote:Op zondag 26 november 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees een nog uitgebreider artikel op NRC over de verkenner.
En ben Geert Wilders maar een gaan volgen op X. Wie weet valt er nog een hoop te lachen om wat hij twittert als hij zich verveeld.
Beetje flauw verwijt als de VVD zo nadrukkelijk een openingszet doet. Dan mag je natuurlijk best reageren.quote:Op zondag 26 november 2023 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind het vrij netjes. Had heel anders gekund.quote:Op zondag 26 november 2023 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje flauw verwijt als de VVD zo nadrukkelijk een openingszet doet. Dan mag je natuurlijk best reageren.
Zeg ik zonder oordeel over de manier waarop.
[url]PVV-senator Van Strien deed ook zaken met zichzelf https://www.nrc.nl/nieuws/2023/11/26/pvv-senator-van-strien-deed-ook-zaken-met-zichzelf-a4182340 https://www.nrc.nl/nieuws/2023/11/26/pvv-senator-van-strien-deed-ook-zaken-met-zichzelf-a4182340[/url]quote:Op zondag 26 november 2023 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat voor nieuws staat in dat uitgebreide artikel op nrc? Heb zelf geen abbo.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)et-zichzelf-a4182340quote:Op zondag 26 november 2023 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat voor nieuws staat in dat uitgebreide artikel op nrc? Heb zelf geen abbo.
Dit framen als wanhopig vind ik echt heel vreemd. Hij zet wat druk, mede gesteund door polls waaruit blijkt dat zo'n 90% van de NSC en VVD stemmers willen dat hij deze coalitie vormt. Gewoon een tegenzet, laten zien welke coalitie Yeşilgöz laat lopen met haar uitspraak en dan hopen dat er veel VVDers op reageren.quote:Op zondag 26 november 2023 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is meer wanhopig, oprecht wanhopig.
Snap niet dat hij geen adviseurs heeft die zeggen van `rustig aan` of `het zijn trage processen`.
Mwoah, vind echt dat hij wat wanhopig klinkt in zijn tweets.quote:Op zondag 26 november 2023 21:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit framen als wanhopig vind ik echt heel vreemd. Hij zet wat druk, mede gesteund door polls waaruit blijkt dat zo'n 90% van de NSC en VVD stemmers willen dat hij deze coalitie vormt. Gewoon een tegenzet, laten zien welke coalitie Yeşilgöz laat lopen met haar uitspraak en dan hopen dat er veel VVDers op reageren.
Eens.quote:Op zondag 26 november 2023 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, vind echt dat hij wat wanhopig klinkt in zijn tweets.
Ik had het rustig aan gedaan, wetende dat er binnen de VVD steeds meer geluiden komen om gewoon te regeren. Nu drammen kan ook tegen je werken.
Sowieso, drammen kan vervelend uitpakken is gebleken.
Ik zie die wanhoop niet echt, ik zie een vrij normale reactie op de zet van Yeşilgöz. Je moet ook nu druk zetten, na morgen heeft dat al weer minder zin.quote:Op zondag 26 november 2023 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, vind echt dat hij wat wanhopig klinkt in zijn tweets.
Ik had het rustig aan gedaan, wetende dat er binnen de VVD steeds meer geluiden komen om gewoon te regeren. Nu drammen kan ook tegen je werken.
Sowieso, drammen kan vervelend uitpakken is gebleken.
Ja, bovendien geldt als je te graag wil regeren - hebben we bij Rutte gezien - dat je dan alles moet uitleveren.quote:Op zondag 26 november 2023 22:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Een beetje geduld en de kans is groot dat het zijn kant sowieso wel op komt rollen. Nu druk zetten kan contraproductief werken. De verkenner is nog niet eens begonnen.
Hij kan beter tijd (geld) gaan steken in goede antecedenten onderzoeken bij de mensen die hij als bewindsman naar voren wil gaan schuiven.quote:Op zondag 26 november 2023 22:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie die wanhoop niet echt, ik zie een vrij normale reactie op de zet van Yeşilgöz. Je moet ook nu druk zetten, na morgen heeft dat al weer minder zin.
Dat Wilders zijn hele programma in de prullenbak moet en wil steken is duidelijk, dat heeft hij ook al bijna gedaan. Heeft niks met deze tweets te maken.quote:Op zondag 26 november 2023 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, bovendien geldt als je te graag wil regeren - hebben we bij Rutte gezien - dat je dan alles moet uitleveren.
Het ene sluit het ander niet uit. Al is Bosma geloof ik van de gesprekken met kandidaat-kamerleden.quote:[..]
Hij kan beter tijd (geld) gaan steken in goede antecedenten onderzoeken bij de mensen die hij als bewindsman naar voren wil gaan schuiven.
Zitten nog genoeg mooie plannen in over vervoer, duurzaamheid, en gewoon snoeiharde asielpolitiek.quote:Op zondag 26 november 2023 22:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat Wilders zijn hele programma in de prullenbak moet en wil steken is duidelijk, dat heeft hij ook al bijna gedaan. Heeft niks met deze tweets te maken.
[..]
Het ene sluit het ander niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |