Urgenda zou dan iets zijn waar je gewoon uit kan stappenquote:Op maandag 27 november 2023 00:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En hoe ga je dan het Urgenda vonnis uitvoeren maar goed, laten we het dan bij feiten houden. Er is 6.8 miljard uitgegeven in 2022 voor klimaatmaatregelen.
Alleen het punt van de PVV over verlaging van de AOW leeftijd naar 65 kost al 16.7 miljard per jaar.
Verder is het fonds geen structurele uitgave maar een eemalige, zaken als AOW leeftijd verlagen zijn structureel en dus ieder jaar terugkerend.
Nee, dat kan niet, Urgenda was een rechtszaak waar uit een vonnis vloeide wat tot aan de Hoge Raad is bevestigd.quote:Op maandag 27 november 2023 00:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Urgenda zou dan iets zijn waar je gewoon uit kan stappen![]()
Ja, kzou verder niet weten
Ik verwacht dat hij al zijn geblokkeerde accounts snel heeft opgeheven. Als Minister President van alle Nederlanders kun je natuurlijk niemand meer blokkerenquote:Op zondag 26 november 2023 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees een nog uitgebreider artikel op NRC over de verkenner.
En ben Geert Wilders maar een gaan volgen op X. Wie weet valt er nog een hoop te lachen om wat hij twittert als hij zich verveeld.
Ik denk dat een MP van Nederland dat wel mag eigenlijk, onze wetgeving is anders dan die van de VS maar ik denk dat we hiervoor een van onze juridische users nodig hebbenquote:Op maandag 27 november 2023 00:25 schreef Hawk234 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij al zijn geblokkeerde accounts snel heeft opgeheven. Als Minister President van alle Nederlanders kun je natuurlijk niemand meer blokkeren
Mocht het zover komen dan zal alles toch via de officiële kanalen worden gedeeld?quote:Op maandag 27 november 2023 00:25 schreef Hawk234 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij al zijn geblokkeerde accounts snel heeft opgeheven. Als Minister President van alle Nederlanders kun je natuurlijk niemand meer blokkeren
Er is een @MinPres account op X wat momenteel door Rutte wordt gebruikt en dat is volgens mij een officieel account van de RVD.quote:Op maandag 27 november 2023 00:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dan zal alles toch via de officiële kanalen worden gedeeld?
Hij kan natuurlijk op beide accounts tweets de wereld in slingeren. Nog leuker als van beiden de toon en de inhoud flink uit elkaar gaan lopen.quote:Op maandag 27 november 2023 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is een @:MinPres account op X wat momenteel door Rutte wordt gebruikt en dat is volgens mij een officieel account van de RVD.
Als hij MinPres is dan kan dat inderdaad, wordt wel een beetje Trump-achtig danquote:Op maandag 27 november 2023 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk op beide accounts tweets de wereld in slingeren. Nog leuker als van beiden de toon en de inhoud flink uit elkaar gaan lopen.
Gast, die macro econoom ken ik. Is geregeld te gast bij de nieuwe wereld. Het is wen fascist en enorme wappie en pro rus. Baudet is er niks bij.Toevallig ook enorm anti vvd.quote:Op maandag 27 november 2023 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Deze macro-econoom is het niet met je eenshttps://www.bnr.nl/nieuws(...)oor-economie-dan-vvd
Ik kan me nog herinneren dat mensen mevrouw Kaag op haar persoonlijke account gingen aanvallen omdat ze daar niets over financiën tweette. En niet wisten dat daar @minister_fin voor bedoeld was.quote:Op maandag 27 november 2023 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij MinPres is dan kan dat inderdaad, wordt wel een beetje Trump-achtig dan
Kees de Kort..ja. bijzonder mens is dat.quote:Op maandag 27 november 2023 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, die macro econoom ken ik. Is geregeld te gast bij de nieuwe wereld. Het is wen fascist en enorme wappie en pro rus. Baudet is er niks bij.Toevallig ook enorm anti vvd.
Hoe bnr bij hem is uitgekomen is mij een raadsel.
Je hebt het toch maar veranderd?quote:Op maandag 27 november 2023 00:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Kees de Kort..ja. bijzonder mens is dat.
Oh, ik heb werkelijk geen idee. Maar alleen maar mooi toch, dat-ie een beetje op de golflengte vanquote:Op maandag 27 november 2023 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, die macro econoom ken ik. Is geregeld te gast bij de nieuwe wereld. Het is wen fascist en enorme wappie en pro rus. Baudet is er niks bij.Toevallig ook enorm anti vvd.
Hoe bnr bij hem is uitgekomen is mij een raadsel.
Ja, mede omdat Hoekstra als minister constant zijn persoonlijke account voor zijn ministerieele zaken gebruikte.quote:Op maandag 27 november 2023 00:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat mensen mevrouw Kaag op haar persoonlijke account gingen aanvallen omdat ze daar niets over financiën tweette. En niet wisten dat daar @:minister_fin voor bedoeld was.
Nee.quote:Op maandag 27 november 2023 00:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, ik heb werkelijk geen idee. Maar alleen maar mooi toch, dat-ie een beetje op de golflengte van
DeVerzamelaar zit, waar ik op reageer
Vroeger vond je iemand die rare dingen zegt gewoon een sukkel, tegenwoordig moeten ze minstens een fascist zijnquote:Op maandag 27 november 2023 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
DeVerzamelaar is geen fascist. Ook niet netjes om iemand zo te noemen.
Of extreemrechts.quote:Op maandag 27 november 2023 00:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vroeger vond je iemand die rare dingen zegt gewoon een sukkel, tegenwoordig moeten ze minstens een fascist zijn
Vast ja, net zoals de EU geen EU meer is zonder de Britten zeker? Het verbaast me dat er mensen zijn die dit echt geloven na de Brexit clusterfuck.quote:Op zondag 26 november 2023 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo vaart loopt dit niet. We hebben een flinke vinger in de pap hé. De EU zonder NL is ook geen EU meer, en dan gaan heel veel landen grote discussies krijgen.
Waarom is een verlangen naar lagere kosten en meer geld in de portemonnee 'zielig witte mannen gewauwel'?quote:Op zondag 26 november 2023 23:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh god, het zielige witte mannen gewauwel is er weer.
quote:Op zondag 26 november 2023 23:39 schreef Tijger_m het volgende:
De mensen willen gewoon eten op tafel, voldoende huisvesting, en ook wat geld overhouden.
Nou ik kan me er wel in vinden dat men graag nette huisvesting wil en niet zozeer wakker ligt vande stikstofquote:Op zondag 26 november 2023 23:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh god, het zielige witte mannen gewauwel is er weer.
Het programma van de PvdA/GL is het beste voor de portemonnee, dat van de PVV bestaat uit fantasie. Ik heb links niet gehoord over identiteitspolitiek, dat horen we alleen maar van rechts
Dat gejammer in een van de rijkste landen ter wereld is potsierlijk. Bovendien gaat geen politicus daar veel aan kunnen verbeteren, zelfs op korte termijn. En al zeker iemand als Wilders niet.quote:Op maandag 27 november 2023 04:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom is een verlangen naar lagere kosten en meer geld in de portemonnee 'zielig witte mannen gewauwel'?
Of ontken je dat er veel te veel armoede in Nederland is en ontstaat?
De overheid moet zich niet langer verschuilen achter stikstof om geen woningen te hoeven bouwenquote:Op maandag 27 november 2023 06:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat gejammer in een van de rijkste landen ter wereld is potsierlijk. Bovendien gaat geen politicus daar veel aan kunnen verbeteren, zelfs op korte termijn. En al zeker iemand als Wilders niet.
Daarnaast gaan er nog economisch veel zwaardere tijden aankomen, we leven nu in een hoogconjunctuur. Die lui die zich nu al arm vinden kunnen hun borst natmaken.
quote:Op maandag 27 november 2023 00:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Urgenda zou dan iets zijn waar je gewoon uit kan stappen![]()
Ja, kzou verder niet weten
Realiseer je nu dat het inderdaad niet kan of denk je nog steeds dat ome Geert het wel even regelt?quote:Op maandag 27 november 2023 00:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, Urgenda was een rechtszaak waar uit een vonnis vloeide wat tot aan de Hoge Raad is bevestigd.
Dit is nu het probleem met populistische lulverhalen, het zijn gewoon leugens voor mensen die (te) weinig kennis hebben van de zaken die er spelen en voor mensen die simpele oplossingen willen horen die niet bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |