SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live stream JESC
De Sahara is zonder meer erg droog.
Onder Polen dit jaar vind ik niet logischquote:Op zondag 26 november 2023 18:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het liedje van vorig jaar eindigde voor mijn gevoel ook wel te laag hoor. Nu is het wel een logische uitslag.
Luna verdiende vorig jaar ook meer.quote:Op zondag 26 november 2023 18:21 schreef molloot200 het volgende:
Haha Nederland moet ook wel iets aan die selectiemethode doen hoor
En dat gehype elk jaar waarna de top 3 niet eens in zicht is, lol
Frankrijk en Armenië hebben geen NF..quote:Op zondag 26 november 2023 18:27 schreef Nashipeer het volgende:
Wel verdiend qua lied en productie.
Frankrijk heeft wel altijd een topproductie, het lied tot muziekvideo tot staging. Armenië ook. (Polen eerst ook maar dat neemt elk jaar af). Ik ben benieuwd wat hun budgetten zijn vergeleken met die van Avrotros. Voelt alsof het moeilijk is om er tegenop te boksen als ze elk jaar met zulke hoge kwaliteit komen.
Vind dat niet terecht en Ierland zo laag ook niet. Portugal, Noord Macedonië, dat waren voor mij de minst memorabele inzendingen. En Malta en Albanie.quote:Op zondag 26 november 2023 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Estland een-na laatste bij hun eerste deelname
Qua zang was het echt niet best, dat maakt het wat mij betreft wel een beetje zuur dat ze toch weer gewonnen hebben.quote:Op zondag 26 november 2023 18:27 schreef Nashipeer het volgende:
Wel verdiend qua lied en productie.
Frankrijk heeft wel altijd een topproductie, het lied tot muziekvideo tot staging. Armenië ook. (Polen eerst ook maar dat neemt elk jaar af). Ik ben benieuwd wat hun budgetten zijn vergeleken met die van Avrotros. Voelt alsof het moeilijk is om er tegenop te boksen als ze elk jaar met zulke hoge kwaliteit komen.
Mooie uitslag.quote:
Zeg denk ik genoeg dat de eurovisie fans erg wel enthousiast van waren (meestal 20-40 jaar). We hebben ook elke keer dezelfde songwriters van de nummers.quote:Op zondag 26 november 2023 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Resultaat voor NL valt toch een tikkeltje tegen, maar het was misschien toch iets te instrumentaal en voor een wat ouder publiek dan de 10-15 jarigen.
Voor iets wat top 3 potentie had is dit idd wat teleurstellend.quote:Op zondag 26 november 2023 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Resultaat voor NL valt toch een tikkeltje tegen, maar het was misschien toch iets te instrumentaal en voor een wat ouder publiek dan de 10-15 jarigen.
quote:Op zondag 26 november 2023 19:49 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we nog ergens een specificatie te zien van de online stemmen?
Ehm... ja ik ook.quote:Op zondag 26 november 2023 17:23 schreef TheVulture het volgende: Ik durf wel te zeggen dat Seb en Jasmijn gewoon vrienden zijn
Er zijn 928 punten te verdelen (16*58).quote:Op zondag 26 november 2023 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee ik bedoel hoe de online stemmen tot stand zijn gekomen.
Ik bedoel meer of we kunnen zien welke landen gestemd hebben en in welk land de meeste punten naar toe zijn gegaan. Beetje zoals de televoting bij de volwassen ESF.quote:Op zondag 26 november 2023 20:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er zijn 928 punten te verdelen (16*58).
De drempel van 1 punt wordt bepaald. (Totaal uitgedeelde stemmen/928).
Per land wordt dan het aantal stemmen gedeeld door de drempel. De uitkomst wordt afgerond naar beneden en dat zijn de "volle" punten die het land krijgt.
Je houdt wel vervolgens nog een paar punten over. Dit kun je restpunten noemen net als een restzetel in 2e kamer.
Bij alle landen wordt het aantal stemmen gedeeld door de "volle" punten om zo het gemiddelde aantal stemmen per punt te berekenen. Diegene met het hoogste gemiddelde krijgt een restpunt. Vervolgens wordt bij het desbetreffende land het nieuwe gemiddelde uitgerekend. Dit proces herhaalt zich totdat alle restpunten zijn gegeven.
Dat is er niet. Iedereen met internet op deze aardkloot kon stemmen. Er wordt niet bijgehouden uit welke land de stemmen komen.quote:Op zondag 26 november 2023 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of we kunnen zien welke landen gestemd hebben en in welk land de meeste punten naar toe zijn gegaan. Net zoals de televoting bij de volwassen ESF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |