Waar hoor jij Nelson?quote:Op zondag 26 november 2023 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een lofzang weer van Nelson. Vergeet ff dat de team mate van Max geen deuk in een pakje boter rijdt
Wel een deuk in het wiel van Lando trouwens 🤣
Hamilton knalde ook op Gasly maar die kwam er mee wegquote:Op zondag 26 november 2023 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was wel gewoon een beuk natuurlijk.
Ook in de F2?quote:
geen bier en nootjes en chips voor tijdens de racequote:Op zondag 26 november 2023 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Straks tied voor bitterballen. @:r-woud93
Hoog is niet zo ergquote:
quote:
Nou.quote:Op zondag 26 november 2023 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
George na een beestachtige race P3. Held.
@HiDiHoquote:Op zondag 26 november 2023 15:39 schreef Nizno het volgende:
Ik wil max zn einde vd donut nog even in de herhaling zien. Toen belde net mn zus
Goh, verrassend.quote:Op zondag 26 november 2023 15:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamilton knalde ook op Gasly maar die kwam er mee weg
En de media en alles maar gillen hoe slecht Max behandeld is door Josquote:
Toto heeft er zich suf voor gemaild om ze achter zich te houden.quote:
Kan je toch terugbellen?quote:Op zondag 26 november 2023 15:39 schreef Nizno het volgende:
Ik wil max zn einde vd donut nog even in de herhaling zien. Toen belde net mn zus
Kreeg Plan FU van z'n teamquote:Op zondag 26 november 2023 15:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Niet gevolgd, maar waarom kon Sainz niet verder naar voren komen?
soms zijn er redenen om op te nemen als iemand met sirenes naar t zkh is gegaan afgelopen nacht is daar 1 vanquote:
Maar dat is ook zoquote:Op zondag 26 november 2023 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
En de media en alles maar gillen hoe slecht Max behandeld is door Jos
Jaquote:
Hmmz vooruit.quote:Op zondag 26 november 2023 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
soms zijn er redenen om op te nemen als iemand met sirenes naar t zkh is gegaan afgelopen nacht is daar 1 van
Zelfde als gokken op een straat in poker. Loooooongshotquote:
Tjaquote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp echt werkelijk niks van wat Ferrari nou met Sainz dacht te doen. Wie maakt er nou een pitstop met nog maar 2 laps te gaan? Waar slaat dat op?
Ho ho?quote:
Ze moesten de verplichte pitstop nog maken.quote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp echt werkelijk niks van wat Ferrari nou met Sainz dacht te doen. Wie maakt er nou een pitstop met nog maar 2 laps te gaan? Waar slaat dat op?
Jaquote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
en toen waren er problemen met de beelden
Krzt.quote:
Dat slaat op de regelsquote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Tijn het volgende:
geluid hier ookquote:
Ditquote:
Ja dat snap ik ook wel, maar waarom plan je het zo? Wat denk je er ooit mee te winnen?quote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze moesten de verplichte pitstop nog maken.
Geluid bleef het doen, is het belangrijkstquote:
het is Ferrari he. Die zijn niet zo goed in tactics. Gaat eigenlijk alleen goed als de rijders de tactieck doen. Zie leclerc deze race, zijn planntje was bijna gelukt.quote:
Kan Frans Timmermans ze niet stevig knuffelenquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Zijn er nou klimaatklevers op de baan achter Leclerc?
Ze hoopten kennelijk op een SCquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar waarom plan je het zo? Wat denk je er ooit mee te winnen?
1 secquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
het is Ferrari he. Die zijn niet zo goed in tactics. Gaat eigenlijk alleen goed als de rijders de tactieck doen. Zie leclerc deze race, zijn planntje was bijna gelukt.
Doodsverwensing!quote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan Frans Timmermans ze niet stevig knuffelen
Handig met oog op constructeurs ranglijst. Maar ja, tactiek, dat woord kennen ze niet bij Ferrari volgens mij.quote:
Gewoon een donut er over heen doenquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen winnersmentaliteit.quote:Op zondag 26 november 2023 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hoopten kennelijk op een SC
Winterslaap.quote:
Cleanste race dit jaar!quote:Op zondag 26 november 2023 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Maar zijn nu gewoon alle 20 auto's gefinisht?
In Abu Dhabi, of all places?quote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Als ze een normale strategie hadden gedaan, waren ze sowieso achter Hamilton geëindigd. De enige mogelijkheid was dus om iets afwijkends te doen met de strategie en hopen op een sc op een gunstig moment. Dat gebeurde helaas niet. Logische strategie, ook deze manier was er in elk geval een kans.quote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Tijn het volgende:
Veel variatie.quote:
Slonut? Klinkt fout.quote:
yupquote:
De vliegreis is geen probleem voor XR-ers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |