Krzt.quote:
Dat slaat op de regelsquote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp echt werkelijk niks van wat Ferrari nou met Sainz dacht te doen. Wie maakt er nou een pitstop met nog maar 2 laps te gaan? Waar slaat dat op?
geluid hier ookquote:
Ditquote:
Ja dat snap ik ook wel, maar waarom plan je het zo? Wat denk je er ooit mee te winnen?quote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze moesten de verplichte pitstop nog maken.
Geluid bleef het doen, is het belangrijkstquote:
het is Ferrari he. Die zijn niet zo goed in tactics. Gaat eigenlijk alleen goed als de rijders de tactieck doen. Zie leclerc deze race, zijn planntje was bijna gelukt.quote:
Kan Frans Timmermans ze niet stevig knuffelenquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Zijn er nou klimaatklevers op de baan achter Leclerc?
Ze hoopten kennelijk op een SCquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar waarom plan je het zo? Wat denk je er ooit mee te winnen?
1 secquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
het is Ferrari he. Die zijn niet zo goed in tactics. Gaat eigenlijk alleen goed als de rijders de tactieck doen. Zie leclerc deze race, zijn planntje was bijna gelukt.
Doodsverwensing!quote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan Frans Timmermans ze niet stevig knuffelen
Handig met oog op constructeurs ranglijst. Maar ja, tactiek, dat woord kennen ze niet bij Ferrari volgens mij.quote:
Gewoon een donut er over heen doenquote:Op zondag 26 november 2023 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Zijn er nou klimaatklevers op de baan achter Leclerc?
Geen winnersmentaliteit.quote:Op zondag 26 november 2023 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hoopten kennelijk op een SC
Winterslaap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |