die kan mooi zorgen dat max sjarrel en lando lekker weg kunnen rijden van Rusquote:
Als hij Hamilton maar voor komt.quote:
Als dat zo een paar rondes door gaat zal hij wss gaan klagen over de radio.quote:
DRS is eigenlijk sowieso niet leuk omdat je je er niet tegen kan verdedigen.quote:
Drie keer zelfsquote:Op zondag 26 november 2023 14:18 schreef Zorro het volgende:
Russell...
Twee keer hetzelfde doen en een andere uitkomst verwachten.
Nu nog 5 keer en dan is het net Hamilton.quote:Op zondag 26 november 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
Russell probeert weer exact hetzelfde, niet verrassend dat het weer niet lukt
Ze moeten wat om het nog enigszins spannend te makenquote:
World Series by Renault had een combi van beide, de auto had DRS, maar dan niet per zone. Je kon het overal op de baan gebruiken. Tijdslimiet was tussen de 1000 en 500 tellen per race.quote:Op zondag 26 november 2023 14:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
DRS is eigenlijk sowieso niet leuk omdat je je er niet tegen kan verdedigen.
Maar zonder DRS is het weer moeilijker inhalen..
Bij A1 racing hadden ze een turbo-boost, die kon 5 keer per race gebruikt worden, zowel aanvallend als verdedigend.
Dat had een tactisch voordeel.
Zonde.quote:Op zondag 26 november 2023 14:20 schreef LTVDK het volgende:
Remfoutje Piastri, cadeautje voor Russell dus
Om dat ik wil zien wat hij kan.quote:
Dat is te hopen, maar vrees het nietquote:Op zondag 26 november 2023 14:21 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien dat Piastri het ook kan met DRS.
Dat lijkt me ook wel een goed idee inderdaad.2 DRS zones achter elkaar is in elk geval geen goed idee, dan kan je er in zone 1 dichtop rijden en in zone 2 er voorbij en dan ben je weg.. niks tegen te doen.quote:Op zondag 26 november 2023 14:19 schreef Sabata het volgende:
[..]
World Series by Renault had een combi van beide, de auto had DRS, maar dan niet per zone. Je kon het overal op de baan gebruiken. Tijdslimiet was tussen de 1000 en 500 tellen per race.
DOTDquote:
Appeltje eitje.quote:Op zondag 26 november 2023 14:23 schreef SiGNe het volgende:
Sargeant hoeft nog maar 16 plekken te winnen en dan is ie gewoon #1
Hij heeft Gasley ingehaald. Die was niet in de pitquote:
Aah jaquote:Op zondag 26 november 2023 14:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft Gasley ingehaald. Die was niet in de pit
Ik kom hier om me daar aan te storen. Zo erg he die gasten. Ook de hele tijd met z’n code rood Ga naar het knmi gast.quote:
ja dat zag ik, maar niet watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |