abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211446999
quote:
2s.gif Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja maar hullie!

:')
Nee hoor, hij heeft hier gewoon een punt. Elke stemmer zal denken dat de partij waar hij of zij heeft gestemd, een goede kans zal hebben om problemen in het land aan te pakken. Anders stemmen mensen er natuurlijk niet op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 27 november 2023 @ 18:40:43 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211447153
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:15 schreef Repentless het volgende:

[..]
Daar had ik het niet over. Ik vroeg aan je of we dan eigenlijk helemaal geen regering nodig hebben, als het toch allemaal bij jezelf ligt.
Tuurlijk wel, er moet vanalles geregeld worden. Maar 'geen gezeik, iedereen rijk' is daar niet een van.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 27 november 2023 @ 18:43:28 #278
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211447179
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tuurlijk wel, er moet vanalles geregeld worden. Maar 'geen gezeik, iedereen rijk' is daar niet een van.
Dat ben ik ook wel met je eens. Ik zie nu ook dat ik op de verkeerde post reageerde. Ik vraag mij m.b.t. "die lui" af wie dat dan volgens jou zijn en waar ze vandaan komen. Want bij de vorige verkiezingen stemden ze op een andere partij.
pi_211447263
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je denkt dat politici ervoor gaan zorgen dat je veel rijker wordt, ben je gewoon niet zo'n helder licht.

Volg een opleiding, zoek een beter betaalde baan, richt een bedrijf op, kijk kritisch naar je uitgaven. Het enige dat je dromen in de weg staat, ben jezelf. Geen enkel politicus gaat ervoor zorgen dat de gebraden kippetjes vanzelf je mond invliegen.

Verder wonen hier ook erg veel verwende mensen die denken dat ze recht hebben op de hele wereld.
Sommige politici proberen iets te doen aan het onrecht dat inmiddels veel mensen ervaren in hun leven, terwijl ze als loon hoon krijgen.
  maandag 27 november 2023 @ 19:12:34 #280
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_211447456
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:21 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
En hoe gaat hij daar dan voor zorgen?
Het enige wat ik zie, is een partij die in het beperken van migratie de oplossing van alle problemen ziet en met het stopzetten van ontwikkelingshulp een oneindige bron van middelen denkt te hebben aangeboord.
Ho ho. Vergeet de 20% salarisverlaging van de volksvertegenwoordigers niet he? Blijkbaar kent Geertje de uitdrukking niet ‘If you pay peanuts, you get monkeys’.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 27 november 2023 @ 19:19:19 #281
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_211447539
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 11:25 schreef zuchtje het volgende:
Heeft de PVV nu een primeur met de snelst vertrekkende verkenner?

[ afbeelding ]
En het is ongetwijfeld niet de laatste negatieve primeur in de komende jaren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 27 november 2023 @ 19:23:05 #282
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211447585
quote:

[..]
Het enige wat ik zie, is een partij die in het beperken van migratie de oplossing van alle problemen ziet en met het stopzetten van ontwikkelingshulp een oneindige bron van middelen denkt te hebben aangeboord.
Hij denkt waarschinlijk dat de NPO tientallen miljarden per jaar kost of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211447612
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En het is ongetwijfeld niet de laatste negatieve primeur in de komende jaren.
Maar wat er ook gebeurd, het gaat hoe dan ook de schuld van dat duivelse Links zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211447619
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 17:56 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waar komen "die lui" vandaan?
Dat weet Sigrid inmiddels.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_211447638
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:26 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Hoho en de npo gaat eraf ! Naast dat het geld scheelt zullen programma’s als nieuwsuur niet meer reportages kunnen maken over die nijpende woningmarkt.
Ach, aan boerzoekende vrouwen of eerste dates hoeft van mij ook geen belastinggeld verkwist te worden, maar het is allemaal wel klein bier natuurlijk.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_211447681
quote:

[..]
Het tegenovergestelde van wat de VVD heeft gedaan de afgelopen 15 jaar. Laten we nou vooral niet doen alsof de hele wooncrisis niet gewoon bewust politiek is geïnitieerd.
blablablabla
pi_211447700
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2023 19:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Ach, aan boerzoekende vrouwen of eerste dates hoeft van mij ook geen belastinggeld verkwist te worden, maar het is allemaal wel klein bier natuurlijk.
NPO is veel meer dan dat. Maar ik denk dat Wilders prima kan gokken dat zijn kiezers niet naar de NPO kijken.
pi_211447772
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Het tegenovergestelde van wat de VVD heeft gedaan de afgelopen 15 jaar. Laten we nou vooral niet doen alsof de hele wooncrisis niet gewoon bewust politiek is geïnitieerd.
En hoe ziet dit tegenovergestelde er dan uit?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_211447803
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
NPO is veel meer dan dat.
Dat klopt, maar wat minder (bijvoorbeeld naar twee kanalen) mag wat mij betreft best. Twee kanalen, meer onderzoeksjournalistiek, minder entertainment.
pi_211447810
quote:
6s.gif Op maandag 27 november 2023 19:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar wat er ook gebeurd, het gaat hoe dan ook de schuld van dat duivelse Links zijn.
Daar sta jij toch boven?
pi_211447836
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:36 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
En hoe ziet dit tegenovergestelde er dan uit?
Laten we beginnen met geen sociale huurwoningen verkopen aan particuliere beleggers, stoppen met prijsafspraken over bouwkavels op gemeentelijk niveau, arbeidsmigratie inperken, stoppen met asielzoekers voorrang geven op een woning en laat but not least gewoon beginnen met sociale huur bijbouwen.

Daarmee is de wooncrisis nog steeds niet 1,2,3 opgelost maar er worden wel stappen gezet om tekorten terug te brengen.
blablablabla
  maandag 27 november 2023 @ 19:51:13 #292
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211448020
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Laten we beginnen met geen sociale huurwoningen verkopen aan particuliere beleggers, stoppen met prijsafspraken over bouwkavels op gemeentelijk niveau, arbeidsmigratie inperken, stoppen met asielzoekers voorrang geven op een woning en laat but not least gewoon beginnen met sociale huur bijbouwen.

Daarmee is de wooncrisis nog steeds niet 1,2,3 opgelost maar er worden wel stappen gezet om tekorten terug te brengen.
Behalve eventueel asielzoekers geen voorrang geven zie ik PVV de rest absoluut niet doen hoor.
pi_211448237
twitter
pi_211448300
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Behalve eventueel asielzoekers geen voorrang geven zie ik PVV de rest absoluut niet doen hoor.
https://www.vanhuyse.nl/b(...)ingcrisis-aanpakken/

En nee ik zie ze dat ook niet voor elkaar krijgen, maar intenties zijn in elk geval duidelijk.

Ik stem VVD maar op wonen hebben ze er echt een complete teringzooi van gemaakt.
blablablabla
  maandag 27 november 2023 @ 20:17:28 #295
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211448544
https://www.telegraaf.nl/(...)rs-zijn-het-spel-zat

Zie ongeveer vanaf 45 seconden waarop Omtzigt antwoordt op de vraag of hij wel met de PVV wil en antwoordt dat hij het wel weet maar nog niet zegt.

Mijn inziens wordt het een nee.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211448607
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:38 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat klopt, maar wat minder (bijvoorbeeld naar twee kanalen) mag wat mij betreft best. Twee kanalen, meer onderzoeksjournalistiek, minder entertainment.
Ik vind het eigenlijk wel best zo. Commerciële zenders weten maar heel weinig kwaliteit te leveren.
  maandag 27 november 2023 @ 20:27:56 #297
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211448679
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 20:22 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel best zo. Commerciële zenders weten maar heel weinig kwaliteit te leveren.
Die leveren vooral entertainment.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 27 november 2023 @ 20:28:02 #298
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211448681
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2023 20:17 schreef phpmystyle het volgende:

Zie ongeveer vanaf 45 seconden waarop Omtzigt antwoordt op de vraag of hij wel met de PVV wil en antwoordt dat hij het wel weet maar nog niet zegt.

Dat is zwaar gokken, maar ik ben bang voor ja.
pi_211448710
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die leveren vooral entertainment.
Waar ik me dan weer niet mee vermaak.
pi_211448752
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2023 20:17 schreef phpmystyle het volgende:

Geloof ik niet zo. Denk wel dat dit een veel betere nummer 1 zou zijn geweest dan de PVV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')