Helaas wel. Veel te weinig voetballers winnen. Over het algemeen veel te weinig teamsporters.quote:Op maandag 18 december 2023 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In hoeverre kiezen de sporters, en in hoeverre de vakjury? Denk dat sporters toch anders naar F1 kijken (in mindere mate ook naar voetbal) dan naar sporten als wielrennen.
Volgens mij valt dat juist hardstikke 'tegen'. Er zijn juist veel sporters die op MAX stemmen.quote:Op maandag 18 december 2023 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In hoeverre kiezen de sporters, en in hoeverre de vakjury? Denk dat sporters toch anders naar F1 kijken (in mindere mate ook naar voetbal) dan naar sporten als wielrennen.
Ik vind dit echt heel raarquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uitreiking niet op TV
[..]
https://nocnsf.nl/nieuws/(...)arnsf-sportgala-2023
Zag net de promo: 'En natuurlijk met veel live muziek.'quote:
Ja, en wel daarna een uur op de NOS met Sport overzichten 2023 en prijswinnaars te gast bij Dionne.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 12:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, en wel daarna een uur op de NOS met Sport overzichten 2023 en prijswinnaars te gast bij Dionne.
quote:Ajax-keepster Van Eijk krijgt NOS Sport-prijs 'Viral van het Jaar'
Het fragment waarin Ajax-keepster Regina van Eijk in Studio Voetbal Rafael van der Vaart op zijn plek zette is de best bekeken socialvideo van NOS Sport in 2023. Daarom zochten we Van Eijk even op.
Daar gaan ze toch nog meer focussen op 'het verhaal'?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:52 schreef Remco het volgende:
Geeneens de genomineerden genoemd.
Ik geloof dit wel, denk dat het straks op de NOS beter te kijken is.
Mathieu, Scorrpion.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Terecht wel, deze prijs voor matthieu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |