Soms moet dat even eh?quote:
Waterfiets?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef Faxie het volgende:
Moet weer handschoentjes aan op het waterVandaag was de grens
Stukken leuker.quote:
Dat scheelt idd een hoopquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat je dan geen last hebt van gele sneeuw.
Weer een winterdrama minder.quote:
Kou vind ik niet erg, en een mooi maagdelijk wit landschap 's ochtends vroeg is prachtig om te zien. Water kou vind ik wel kut. Maar als het weer zou gaan sneeuwen en het blijft een paar dagen liggen , dan ga ik wel naar buitenquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weer een winterdrama minder.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kou vind ik niet erg, en een mooi maagdelijk wit landschap 's ochtends vroeg is prachtig om te zien. Water kou vind ik wel kut. Maar als het weer zou gaan sneeuwen en het blijft een paar dagen liggen , dan ga ik wel naar buiten
Okay niet verder vertellen hoor,... maar ik ben geen maagd meerquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Je zei maagdelijk! Whuehuehue!
het is zo heerlijk stil als er een goed pak sneeuw ligtquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kou vind ik niet erg, en een mooi maagdelijk wit landschap 's ochtends vroeg is prachtig om te zien. Water kou vind ik wel kut. Maar als het weer zou gaan sneeuwen en het blijft een paar dagen liggen , dan ga ik wel naar buiten
MIJN WERELD STORT INquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay niet verder vertellen hoor,... maar ik ben geen maagd meer
Het ziet er ook altijd zo mooi uitquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:38 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
het is zo heerlijk stil als er een goed pak sneeuw ligt
Ja nee sorryquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MIJN WERELD STORT IN![]()
![]()
Ik hou niet van sneeuwquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:38 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
het is zo heerlijk stil als er een goed pak sneeuw ligt
Amykequote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay niet verder vertellen hoor,... maar ik ben geen maagd meer
Van jou had ik het wel verwacht!quote:Op zondag 26 november 2023 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zal het maar opbiechten dan; ik ook niet.
Mogguh Stiggy en iedereen hier.quote:
Welke schrik?quote:Op zondag 26 november 2023 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stiggy en iedereen hier.![]()
Al weer bekomen van de schrik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |