Oh ja, dat vergeet je zomaar. Dan wijten we daar de gemiste kansen maar aan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Met een jetlag er hattrick maken, dan ben je een grote hoor
Het zit echt niet mee wat dat betreftquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klote twente joh tegen ons de beste wedstrijd spelen en tegen psv knullig met tien man komen.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje calimerogedrag om nu te gaan zeiken over dat Twente een debiele rode kaart pakt en het PSV makkelijk maakt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zit echt niet mee wat dat betreft
Knullig? Het was gewoon debiel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klote twente joh tegen ons de beste wedstrijd spelen en tegen psv knullig met tien man komen.
Als we kampioenskandidaat zijn moeten we dat volgende week laten zien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een beetje calimerogedrag om nu te gaan zeiken over dat Twente een debiele rode kaart pakt en het PSV makkelijk maakt.
Feyenoord moet vooral lekker naar zichzelf kijken.
Precies, als je kampioen wil worden moet je zelf winnen van je naaste concurrenten (en geen punten verspelen tegen laagvliegers zoals in de eerste 2 speelrondes). Zodra je afhankelijk wordt van andere clubs heb je het zelf al verneukt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als we kampioenskandidaat zijn moeten we dat volgende week laten zien.
is dit een mentaal probleem?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Precies, als je kampioen wil worden moet je zelf winnen van je naaste concurrenten (en geen punten verspelen tegen laagvliegers zoals in de eerste 2 speelrondes). Zodra je afhankelijk wordt van andere clubs heb je het zelf al verneukt.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mentaal probleem als ik je gemiddelde post zo zie.
Dat moeten ze ook, maar het is natuurlijk wel frustrerend dat als PSV eindelijk eens een keer een lastige goede tegenstander treffen in de eredivisie (en die zijn er niet veel) dat net die tegenstander een terechte oerdomme rode kaart pakt. Dan vallen de kwartjes ook wel net altijd jouw kant op als PSV zijnde.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een beetje calimerogedrag om nu te gaan zeiken over dat Twente een debiele rode kaart pakt en het PSV makkelijk maakt.
Mwah, ik vind het vooral bijzonder dat er blijkbaar nog zo veel mensen naar PSV kijken en met het kampioenschap bezig zijn. Dat is toch allang gespeeld joh. Zelfs als je volgende week zou winnen heb ik er echt geen seconde vertrouwen in dat Feyenoord nog kampioen kan worden. Het contrast tussen hoe PSV zijn wedstrijden wint en hoe Feyenoord ze wint is ook nog behoorlijk groot.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook, maar het is natuurlijk wel frustrerend dat als PSV eindelijk eens een keer een lastige goede tegenstander treffen in de eredivisie (en die zijn er niet veel) dat net die tegenstander een terechte oerdomme rode kaart pakt. Dan vallen de kwartjes ook wel net altijd jouw kant op als PSV zijnde.
En nogmaals, je moet altijd naar jezelf kijken, maar een gelijkspel en dus 2 punten inlopen wat hier gewoon mogelijk geweest, dus zuur mag je er wel over zijn
Is natuurlijk onzin om nu al de handdoek in de ring te gooien. Ja PSV wint makkelijk, maar als je volgende week wint is het gat nog “maar” 4 punten. En dat men vandaag hoopte op puntverlies was niet raar (en dan was het gat na eventuele winst van ons nog kleiner) En wie zegt dat PSV na de winterstop (of ervoor) niet in een dipje komt, of pech krijgt, of blessures.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het vooral bijzonder dat er blijkbaar nog zo veel mensen naar PSV kijken en met het kampioenschap bezig zijn. Dat is toch allang gespeeld joh. Zelfs als je volgende week zou winnen heb ik er echt geen seconde vertrouwen in dat Feyenoord nog kampioen kan worden. Het contrast tussen hoe PSV zijn wedstrijden wint en hoe Feyenoord ze wint is ook nog behoorlijk groot.
Lekker focussen op die 2e plek en bijbehorende CL-miljoenen. Wat dat betreft is een overwinning van PSV misschien nog wel beter ook omdat je steviger op die 2e plek komt te staan.
Mwah, we spelen ons beste seizoen ooit en we staan nog steeds zeven punten achter. Tegen een concurrent die letterlijk alles wint valt gewoon weinig op te boksen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is niet zo zeer opgeven of de handdoek in de ring gooien, maar eerder realisme.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin om nu al de handdoek in de ring te gooien. Ja PSV wint makkelijk, maar als je volgende week wint is het gat nog “maar” 4 punten. En dat men vandaag hoopte op puntverlies was niet raar (en dan was het gat na eventuele winst van ons nog kleiner) En wie zegt dat PSV na de winterstop (of ervoor) niet in een dipje komt, of pech krijgt, of blessures.
Nu al opgeven is dus echt een kut mentaliteit.
Ook PSV gaat wedstrijden krijgen met 67% balbezit, 5 ballen op paal en lat en een keeper van de tegenstander die die dag net de beste keeper ter wereld is en dan een 0-0 spelen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is niet zo zeer opgeven of de handdoek in de ring gooien, maar eerder realisme.
Zelfs al raakt de halve basis geblesseerd en krijgen ze een extreme vormdip, dan nog gaat PSV heus wel alles winnen. Ik blijf het herhalen, maar het niveau in de Eredivisie is echt onthutsend laag.
De wedstrijd van aankomende zondag is überhaupt eigenlijk de enige wedstrijd dit seizoen waar ik een reële kans op puntverlies zie voor PSV. Thuiswedstrijd voor Feyenoord, extra dag rust en PSV dat uit speelt in Europa terwijl Feyenoord thuis speelt.
Als PSV die wedstrijd wint zijn ze echt op koers voor een 34 overwinningen seizoen.
Beste seizoen ooit?quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, we spelen ons beste seizoen ooit en we staan nog steeds zeven punten achter. Tegen een concurrent die letterlijk alles wint valt gewoon weinig op te boksen.
Belangrijkste is dat we volgende week zondag in ieder geval winnen. Maar dit is natuurlijk wel jammer, want PSV moet érgens punten verliezen en buiten tegen ons was dit de allergrootste kans.
Tsja, men blijft dit maar roepen, en ook dat PSV nog wel gaat instorten of de standaard Bosz-dip gaat krijgen etc etc.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook PSV gaat wedstrijden krijgen met 67% balbezit, 5 ballen op paal en lat en een keeper van de tegenstander die die dag net de beste keeper ter wereld is en dan een 0-0 spelen.
moet je dan naar az en twente kijken?quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het vooral bijzonder dat er blijkbaar nog zo veel mensen naar PSV kijken en met het kampioenschap bezig zijn. Dat is toch allang gespeeld joh.
dus?quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, men blijft dit maar roepen, en ook dat PSV nog wel gaat instorten of de standaard Bosz-dip gaat krijgen etc etc.
Maar inmiddels gaan we al richting de helft van het seizoen en is er eigenlijk nog geen wedstrijd geweest waar ze ook maar in de buurt kwamen van puntverlies, dus ik zie dit echt niet voor me.
Klopt, en dat komt vandaag mede door de rode kaartquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, men blijft dit maar roepen, en ook dat PSV nog wel gaat instorten of de standaard Bosz-dip gaat krijgen etc etc.
Maar inmiddels gaan we al richting de helft van het seizoen en is er eigenlijk nog geen wedstrijd geweest waar ze ook maar in de buurt kwamen van puntverlies, dus ik zie dit echt niet voor me.
effe alleen nog maar naar feyenoord kijken aubquote:Op zaterdag 25 november 2023 20:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt, en dat komt vandaag mede door de rode kaart
Waar we volgens jou niet naar mogen wijzen.
Ook zonder die rode kaart had PSV vandaag met 2 vingers in de neus op halve kracht van Twente gewonnen, dus wat is je punt precies?quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt, en dat komt vandaag mede door de rode kaart
Waar we volgens jou niet naar mogen wijzen.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week zondag is het OORLOG tussen ons. @:coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |