Mwah, het verschil in doelpunten tegen wil ik oprecht verklaren met pech. Zeker de afgelopen weken valt iedere kans tegen bij ons erin en alsnog winnen we meestal zeer simpel. In de CL en tegen Ajax verdedigden we echt veel stabieler dan PSV. We hebben ook een lagere XG tegen, haat dat argument maar in deze situatie over een langere periode zegt het wel iets.quote:Op zondag 26 november 2023 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie ook een duidelijk verschil in doelsaldo. Wij scoren moeilijker en krijgen ook makkelijker doelpunten tegen. Dat komt toch minder soeverein over.
90 is ook weer niet bijzonder veel. 2 potjes meer winnen dan Feyenoord vorig jaar. Het gaat zo makkelijk de rest gaat straks gewoon de pot dicht gooien tegen PSV.quote:
En toch is het maar 1 keer eerder voorgekomen.quote:Op zondag 26 november 2023 13:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
90 is ook weer niet bijzonder veel. 2 potjes meer winnen dan Feyenoord vorig jaar. Het gaat zo makkelijk de rest gaat straks gewoon de pot dicht gooien tegen PSV.
Eens hoor. Luuk de Jong was al jaren afgeschreven opeens is het volgens velen weer een topspits. Alleen Lozano en Lang zijn wel kanonnen.quote:Op zondag 26 november 2023 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar ik dus niet mee wil zeggen dat ze niet tetecht bovenaan staan of wat dan ook. Maar die gaan echt nog wel eens op hun plaat. Net als Feyenoord nog wel eens onderuit zal gaan in Almelo ofzo
Ik zie PSV nog wel een dipje krijgen op fysiek gebied in de tweede seizoenshelft. Zeker als de Europese potjes mee gaan spelen.quote:Op zondag 26 november 2023 13:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens hoor. Luuk de Jong was al jaren afgeschreven opeens is het volgens velen weer een topspits. Alleen Lozano en Lang zijn wel kanonnen.
Uiteindelijk mogen zij nog wel 2 extra ketsers maken helaas..
Dit heb je al eens gezegd ja.quote:Op zondag 26 november 2023 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het vermoeiende zit hem gewoon in de nivellering van de onderste veertien. Zoals ik al eerder zei daardoor komt er extreem veel druk te liggen op de onderlinge duels en dat maakt het lastig. Wij kregen een getergd Twente wat binnen tien minuten op voorsprong kwam door een geluksgoal, PSV kreeg een tiental. Normaal denk je ‘ach, als wij gelijkwaardig/beter zijn maken wij dat op een ander duel wel goed’ maar momenteel heb je die garantie niet.
Het vermoeiende zit hem gewoon in de nivellering van de onderste veertien. Zoals ik al eerder zei daardoor komt er extreem veel druk te liggen op de onderlinge duels en dat maakt het lastig. Wij kregen een getergd Twente wat binnen tien minuten op voorsprong kwam door een geluksgoal, PSV kreeg een tiental. Normaal denk je ‘ach, als wij gelijkwaardig/beter zijn maken wij dat op een ander duel wel goed’ maar momenteel heb je die garantie niet.quote:
gelukkig kregen jullie te maken met een tiental tegen rkc, waardoor je met hakken over de sloot wonquote:Op zondag 26 november 2023 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het vermoeiende zit hem gewoon in de nivellering van de onderste veertien. Zoals ik al eerder zei daardoor komt er extreem veel druk te liggen op de onderlinge duels en dat maakt het lastig. Wij kregen een getergd Twente wat binnen tien minuten op voorsprong kwam door een geluksgoal, PSV kreeg een tiental. Normaal denk je ‘ach, als wij gelijkwaardig/beter zijn maken wij dat op een ander duel wel goed’ maar momenteel heb je die garantie niet.
Dat was wel een nagelbijtertje inderdaadquote:Op zondag 26 november 2023 17:41 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig kregen jullie te maken met een tiental tegen rkc, waardoor je met hakken over de sloot won
Gelukkig hebben ´we´ een ruime sterke bank itt Feyenoord die nu al vermoeid ogenquote:Op zondag 26 november 2023 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie PSV nog wel een dipje krijgen op fysiek gebied in de tweede seizoenshelft. Zeker als de Europese potjes mee gaan spelen.
Het seizoen is nog lang, en dat idee krijg ik niet in dit topic.
Niet meer zo energiek als voorheen/afgelopen seizoen. minder stabiel ook.zeker achterin.quote:
Welnee. Tegenstanders beweren juist continue dat Feyenoord maar blijft gaan en het tempo hoog ligt. De vermoeidheid komt wellicht na de winterstop wat sneller dan vorig seizoen doordat we het WK nu niet hebben, maar daar hebben andere teams net zo goed last van natuurlijk. Alleen dat voordeeltje wat we toen hadden valt nu weg.quote:Op zondag 26 november 2023 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet meer zo energiek als voorheen/afgelopen seizoen. minder stabiel ook.zeker achterin.
Zie je vaker bij een kampioensteam, minder hongerig voor de titel, bij PSV is andersom het geval.
De KNVB mag zich wel eens achter de oren krabben. De clubs leken verbazingwekkend goed door de coronatijd gerold, maar wat er nu gebeurt is gewoon gênant. Ergens zullen ze er nog blij mee zijn ook, want Ajax hoeft maar een paar weken enigszins semi-fatsoenlijk te spelen en ze staan direct 5e in plaats van 18e. Desalniettemin, als clubs als Go Ahead of Excelsior subtoppers lijken, moet je je kapot schamen voor deze competitie.quote:Op zondag 26 november 2023 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het vermoeiende zit hem gewoon in de nivellering van de onderste veertien.
Mwah, Utrecht, Vitesse en Groningen hebben vooral zichzelf kapot gemaakt met dom en overdreven riskant/conservatief beleid. Het is vooral een beetje zonde dat het allemaal ongeveer tegelijkertijd gebeurt waardoor je geen representatieve 6tm9 meer hebt.quote:Op zondag 26 november 2023 22:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De KNVB mag zich wel eens achter de oren krabben. De clubs leken verbazingwekkend goed door de coronatijd gerold, maar wat er nu gebeurt is gewoon gênant. Ergens zullen ze er nog blij mee zijn ook, want Ajax hoeft maar een paar weken enigszins semi-fatsoenlijk te spelen en ze staan direct 5e in plaats van 18e. Desalniettemin, als clubs als Go Ahead of Excelsior subtoppers lijken, moet je je kapot schamen voor deze competitie.
Dit is echt complete onzin natuurlijk. De tegenstanders geven bijna wekelijks hoog op over het tempo en de energie, zo ook vandaag weer.quote:Op zondag 26 november 2023 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet meer zo energiek als voorheen/afgelopen seizoen
Er zijn eigenlijk altijd wel een aantal uitdagers, of in ieder geval middenmoters die je serieus moet nemen. Dan kun je inderdaad vooral denken aan clubs als Utrecht, Vitesse, Groningen denken, maar ook Heerenveen hoorde daar vaak bij. Daarnaast vaak nog wel wat clubjes met uitschieters, , die dan echt een aardig seizoen draaien met best leuke spelers. Denk aan de topsectorenbeleid van ADO, Roda, Willem 2 etc. Dat waren best leuke teams. Vorig jaar zou ik daar Sparta nog wel onder willen rekenen. Dit seizoen vind ik het echt pure pulp na de top 4. Als heerlijke KNVB bureaucraat zou ik er toch eens een leuk langgerekt onderzoekje op loslaten. Moet je je indenken, straks Excelsior of Go Ahead Europa insturen…quote:Op zondag 26 november 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Utrecht, Vitesse en Groningen hebben vooral zichzelf kapot gemaakt met dom en overdreven riskant/conservatief beleid. Het is vooral een beetje zonde dat het allemaal ongeveer tegelijkertijd gebeurt waardoor je geen representatieve 6tm9 meer hebt.
Bovendien ziet het er ook allemaal wat heftiger uit omdat PSV en Feyenoord juist wel de juiste afslag hebben genomen. En Ajax krabbelt uiteindelijk ook wel weer op.
Wij hebben nu een nadeel, aangezien we 4 spelers kwijt zijn aan de Africa Cup en Asia Cup. Misschien lijdt de basis er niet direct onder, maar je bent wel 4 belangrijke invallers kwijt.quote:Op zondag 26 november 2023 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Tegenstanders beweren juist continue dat Feyenoord maar blijft gaan en het tempo hoog ligt. De vermoeidheid komt wellicht na de winterstop wat sneller dan vorig seizoen doordat we het WK nu niet hebben, maar daar hebben andere teams net zo goed last van natuurlijk. Alleen dat voordeeltje wat we toen hadden valt nu weg.
PSV heeft nog 4 voorronden moeten spelen. Was dus ook vroeger wedstrijdfit. Hoe wordt het later in het seizoen?quote:Op zondag 26 november 2023 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet meer zo energiek als voorheen/afgelopen seizoen. minder stabiel ook.zeker achterin.
Zie je vaker bij een kampioensteam, minder hongerig voor de titel, bij PSV is andersom het geval.
Er van uitgaande dat je zelf ook nog wel wat punten gaat laten liggen is een gat van 7 (of 10) gewoon te veel in de winterstop.quote:Op maandag 27 november 2023 09:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
PSV heeft nog 4 voorronden moeten spelen. Was dus ook vroeger wedstrijdfit. Hoe wordt het later in het seizoen?
De grote (figuurlijk) analist Wesley Sneijder is niet alleen als analist geniaal, hij schijnt nu ook al bovennatuurlijke gaven te hebben en zegt al dat PSV kampioen is.
Het seizoen is nog lang. Parijs is nog ver.
Oh, het is zeker veel, maar er gebeuren wel meer rare dingen. En de tweede plaats is nu natuurlijk ook eigenlijk een prijs. Dus ik wil niet van opgeven weten.quote:Op maandag 27 november 2023 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je zelf ook nog wel wat punten gaat laten liggen is een gat van 7 (of 10) gewoon te veel in de winterstop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |