abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 november 2023 @ 13:35:48 #226
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211430858
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 13:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zie ook een duidelijk verschil in doelsaldo. Wij scoren moeilijker en krijgen ook makkelijker doelpunten tegen. Dat komt toch minder soeverein over.
Mwah, het verschil in doelpunten tegen wil ik oprecht verklaren met pech. Zeker de afgelopen weken valt iedere kans tegen bij ons erin en alsnog winnen we meestal zeer simpel. In de CL en tegen Ajax verdedigden we echt veel stabieler dan PSV. We hebben ook een lagere XG tegen, haat dat argument maar in deze situatie over een langere periode zegt het wel iets.

PSV scoort makkelijker, dat klopt wel ja. Maar Feyenoord en PSV winnen uiteindelijk allebei hun potjes vreselijk simpel.
Makkelijk eerste
pi_211430874
quote:
5s.gif Op zondag 26 november 2023 13:23 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Die 90 of die 50 :?
Beide dus. (Maar ik ben een man van mijn woord)
pi_211430914
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren.
90 is ook weer niet bijzonder veel. 2 potjes meer winnen dan Feyenoord vorig jaar. Het gaat zo makkelijk de rest gaat straks gewoon de pot dicht gooien tegen PSV.
pi_211430972
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 13:40 schreef CR7 het volgende:

[..]
90 is ook weer niet bijzonder veel. 2 potjes meer winnen dan Feyenoord vorig jaar. Het gaat zo makkelijk de rest gaat straks gewoon de pot dicht gooien tegen PSV.
En toch is het maar 1 keer eerder voorgekomen.

Zo goed is dit PSV echt niet.
pi_211430987
Waar ik dus niet mee wil zeggen dat ze niet tetecht bovenaan staan of wat dan ook. Maar die gaan echt nog wel eens op hun plaat. Net als Feyenoord nog wel eens onderuit zal gaan in Almelo ofzo
pi_211431024
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar ik dus niet mee wil zeggen dat ze niet tetecht bovenaan staan of wat dan ook. Maar die gaan echt nog wel eens op hun plaat. Net als Feyenoord nog wel eens onderuit zal gaan in Almelo ofzo
Eens hoor. Luuk de Jong was al jaren afgeschreven opeens is het volgens velen weer een topspits. Alleen Lozano en Lang zijn wel kanonnen.

Uiteindelijk mogen zij nog wel 2 extra ketsers maken helaas..
pi_211431229
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 13:47 schreef CR7 het volgende:

[..]
Eens hoor. Luuk de Jong was al jaren afgeschreven opeens is het volgens velen weer een topspits. Alleen Lozano en Lang zijn wel kanonnen.

Uiteindelijk mogen zij nog wel 2 extra ketsers maken helaas..
Ik zie PSV nog wel een dipje krijgen op fysiek gebied in de tweede seizoenshelft. Zeker als de Europese potjes mee gaan spelen.

Het seizoen is nog lang, en dat idee krijg ik niet in dit topic.
  zondag 26 november 2023 @ 13:59:50 #233
474254 GurneyIsBestOke
pi_211431268
Het vermoeiende zit hem gewoon in de nivellering van de onderste veertien. Zoals ik al eerder zei daardoor komt er extreem veel druk te liggen op de onderlinge duels en dat maakt het lastig. Wij kregen een getergd Twente wat binnen tien minuten op voorsprong kwam door een geluksgoal, PSV kreeg een tiental. Normaal denk je ‘ach, als wij gelijkwaardig/beter zijn maken wij dat op een ander duel wel goed’ maar momenteel heb je die garantie niet.
Makkelijk eerste
  zondag 26 november 2023 @ 15:04:43 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211432426
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het vermoeiende zit hem gewoon in de nivellering van de onderste veertien. Zoals ik al eerder zei daardoor komt er extreem veel druk te liggen op de onderlinge duels en dat maakt het lastig. Wij kregen een getergd Twente wat binnen tien minuten op voorsprong kwam door een geluksgoal, PSV kreeg een tiental. Normaal denk je ‘ach, als wij gelijkwaardig/beter zijn maken wij dat op een ander duel wel goed’ maar momenteel heb je die garantie niet.
Dit heb je al eens gezegd ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 26 november 2023 @ 15:12:46 #235
474254 GurneyIsBestOke
pi_211432586
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 15:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit heb je al eens gezegd ja.
Makkelijk eerste
pi_211434984
quote:
gelukkig kregen jullie te maken met een tiental tegen rkc, waardoor je met hakken over de sloot won
  zondag 26 november 2023 @ 17:51:35 #237
474254 GurneyIsBestOke
pi_211435088
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 17:41 schreef Adames het volgende:

[..]
gelukkig kregen jullie te maken met een tiental tegen rkc, waardoor je met hakken over de sloot won
Dat was wel een nagelbijtertje inderdaad
Makkelijk eerste
pi_211435979
Prijsvrij
pi_211436003
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik zie PSV nog wel een dipje krijgen op fysiek gebied in de tweede seizoenshelft. Zeker als de Europese potjes mee gaan spelen.

Het seizoen is nog lang, en dat idee krijg ik niet in dit topic.
Gelukkig hebben ´we´ een ruime sterke bank itt Feyenoord die nu al vermoeid ogen :)
  zondag 26 november 2023 @ 19:13:54 #240
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_211436186
Vermoeid nog wel (lol)
pi_211436500
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 19:13 schreef fetX het volgende:
Vermoeid nog wel (lol)
Niet meer zo energiek als voorheen/afgelopen seizoen. minder stabiel ook.zeker achterin.
Zie je vaker bij een kampioensteam, minder hongerig voor de titel, bij PSV is andersom het geval.
  zondag 26 november 2023 @ 21:04:42 #242
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_211437591
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 19:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Niet meer zo energiek als voorheen/afgelopen seizoen. minder stabiel ook.zeker achterin.
Zie je vaker bij een kampioensteam, minder hongerig voor de titel, bij PSV is andersom het geval.
Welnee. Tegenstanders beweren juist continue dat Feyenoord maar blijft gaan en het tempo hoog ligt. De vermoeidheid komt wellicht na de winterstop wat sneller dan vorig seizoen doordat we het WK nu niet hebben, maar daar hebben andere teams net zo goed last van natuurlijk. Alleen dat voordeeltje wat we toen hadden valt nu weg.
pi_211438634
quote:
Het vermoeiende zit hem gewoon in de nivellering van de onderste veertien.
De KNVB mag zich wel eens achter de oren krabben. De clubs leken verbazingwekkend goed door de coronatijd gerold, maar wat er nu gebeurt is gewoon gênant. Ergens zullen ze er nog blij mee zijn ook, want Ajax hoeft maar een paar weken enigszins semi-fatsoenlijk te spelen en ze staan direct 5e in plaats van 18e. Desalniettemin, als clubs als Go Ahead of Excelsior subtoppers lijken, moet je je kapot schamen voor deze competitie.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 26 november 2023 @ 22:39:48 #244
474254 GurneyIsBestOke
pi_211438773
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 22:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
De KNVB mag zich wel eens achter de oren krabben. De clubs leken verbazingwekkend goed door de coronatijd gerold, maar wat er nu gebeurt is gewoon gênant. Ergens zullen ze er nog blij mee zijn ook, want Ajax hoeft maar een paar weken enigszins semi-fatsoenlijk te spelen en ze staan direct 5e in plaats van 18e. Desalniettemin, als clubs als Go Ahead of Excelsior subtoppers lijken, moet je je kapot schamen voor deze competitie.
Mwah, Utrecht, Vitesse en Groningen hebben vooral zichzelf kapot gemaakt met dom en overdreven riskant/conservatief beleid. Het is vooral een beetje zonde dat het allemaal ongeveer tegelijkertijd gebeurt waardoor je geen representatieve 6tm9 meer hebt.

Bovendien ziet het er ook allemaal wat heftiger uit omdat PSV en Feyenoord juist wel de juiste afslag hebben genomen. En Ajax krabbelt uiteindelijk ook wel weer op.
Makkelijk eerste
pi_211438775
quote:

[..]
Niet meer zo energiek als voorheen/afgelopen seizoen
Dit is echt complete onzin natuurlijk. De tegenstanders geven bijna wekelijks hoog op over het tempo en de energie, zo ook vandaag weer.

Dat ze onnodige doelpunten weggeven is inderdaad wel een dingetje. Hebben achterin ook net wat meer positiewisseling dan lekker.
pi_211438957
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, Utrecht, Vitesse en Groningen hebben vooral zichzelf kapot gemaakt met dom en overdreven riskant/conservatief beleid. Het is vooral een beetje zonde dat het allemaal ongeveer tegelijkertijd gebeurt waardoor je geen representatieve 6tm9 meer hebt.

Bovendien ziet het er ook allemaal wat heftiger uit omdat PSV en Feyenoord juist wel de juiste afslag hebben genomen. En Ajax krabbelt uiteindelijk ook wel weer op.
Er zijn eigenlijk altijd wel een aantal uitdagers, of in ieder geval middenmoters die je serieus moet nemen. Dan kun je inderdaad vooral denken aan clubs als Utrecht, Vitesse, Groningen denken, maar ook Heerenveen hoorde daar vaak bij. Daarnaast vaak nog wel wat clubjes met uitschieters, , die dan echt een aardig seizoen draaien met best leuke spelers. Denk aan de topsectorenbeleid van ADO, Roda, Willem 2 etc. Dat waren best leuke teams. Vorig jaar zou ik daar Sparta nog wel onder willen rekenen. Dit seizoen vind ik het echt pure pulp na de top 4. Als heerlijke KNVB bureaucraat zou ik er toch eens een leuk langgerekt onderzoekje op loslaten. Moet je je indenken, straks Excelsior of Go Ahead Europa insturen…
  zondag 26 november 2023 @ 23:52:13 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_211439323
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2023 21:04 schreef fetX het volgende:

[..]
Welnee. Tegenstanders beweren juist continue dat Feyenoord maar blijft gaan en het tempo hoog ligt. De vermoeidheid komt wellicht na de winterstop wat sneller dan vorig seizoen doordat we het WK nu niet hebben, maar daar hebben andere teams net zo goed last van natuurlijk. Alleen dat voordeeltje wat we toen hadden valt nu weg.
Wij hebben nu een nadeel, aangezien we 4 spelers kwijt zijn aan de Africa Cup en Asia Cup. Misschien lijdt de basis er niet direct onder, maar je bent wel 4 belangrijke invallers kwijt.
  maandag 27 november 2023 @ 09:14:23 #248
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211440976
quote:

[..]
PSV heeft nog 4 voorronden moeten spelen. Was dus ook vroeger wedstrijdfit. Hoe wordt het later in het seizoen?

De grote (figuurlijk) analist Wesley Sneijder is niet alleen als analist geniaal, hij schijnt nu ook al bovennatuurlijke gaven te hebben en zegt al dat PSV kampioen is.

Het seizoen is nog lang. Parijs is nog ver.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 27 november 2023 @ 09:15:27 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211440982
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 09:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]
PSV heeft nog 4 voorronden moeten spelen. Was dus ook vroeger wedstrijdfit. Hoe wordt het later in het seizoen?

De grote (figuurlijk) analist Wesley Sneijder is niet alleen als analist geniaal, hij schijnt nu ook al bovennatuurlijke gaven te hebben en zegt al dat PSV kampioen is.

Het seizoen is nog lang. Parijs is nog ver.
Er van uitgaande dat je zelf ook nog wel wat punten gaat laten liggen is een gat van 7 (of 10) gewoon te veel in de winterstop.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 27 november 2023 @ 09:18:27 #250
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211440998
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 09:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Er van uitgaande dat je zelf ook nog wel wat punten gaat laten liggen is een gat van 7 (of 10) gewoon te veel in de winterstop.
Oh, het is zeker veel, maar er gebeuren wel meer rare dingen. En de tweede plaats is nu natuurlijk ook eigenlijk een prijs. Dus ik wil niet van opgeven weten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')