Vond het nu ook tegenvallen, ten opzichte van de clip en de snippetquote:Op zondag 26 november 2023 16:14 schreef molloot200 het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom dit de afgelopen werd bestempeld als mogelijke winnaar
Thanxquote:
Het is dat de Spaanse fans zo fanatiek zijn, anders had ik rechterrijtje voorspeldquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond het nu ook tegenvallen, ten opzichte van de clip en de snippet
Caiway hebben we, en daar hebben wij de inloggegevens niet van. Mijn vriend wel maar die is van de aardbodem verdwenen lijkt hetquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Ziggo of KPN hebt dan heb je ook losse app toch? En er is ook nog YouTube link.
Nu ook weer zo bij nationale selectie 2024quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Malta stuurt altijd betere zangeressen dan de liedjes zelf
Malta in een notendop, altijd veel te gecalculeerdquote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Sableheart het volgende:
Weet niet goed wat ik van Malta moet vinden. Het klinkt niet gemeend.
14 jaar, ook de max voor JESCquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is zij eigenlijk, die ziet er behoorlijk 16+ uit.
Zij is 14. Maar de make up maakt haar ouder.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is zij eigenlijk, die ziet er behoorlijk 16+ uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |