Ho hoquote:
natuurlijk nietquote:
ik ga toch geen huis kopen in Hellymondquote:Op maandag 4 december 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
Tegenvaller dit hoor
Dan ruim ik hem toch maar op, ergens in januari....
Ik ook liever niet. Maar ja...quote:Op maandag 4 december 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga toch geen huis kopen in Hellymond
even sparen danquote:Op maandag 4 december 2023 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook liever niet. Maar ja...
Voor mn kudde alpaca's moeten we sowieso de stad uit![]()
dus over een jaar of 5?quote:
hoeveel schelen jullie?quote:Op maandag 4 december 2023 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor Artic sowiesovoor mij net iets langer.
past prima binnen de X=Y/2+7quote:
zegt ook niks hoor. Als het werkt, werkt hetquote:Op maandag 4 december 2023 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. dat was ik allang weer vergeten.
Het werkt gewoon prima zo
ook datquote:Op maandag 4 december 2023 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe minder leeftijdsverschil boeit ook.
Helemaal zonder kinderplannen.
maar het resultaat mag er zijnquote:Op maandag 4 december 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Weten jullie nog dat ik verwachtte een uur of drie-vier in de tattoostoel te zitten? Het was weer 7 uur.
Dat sowieso.quote:Op maandag 4 december 2023 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe minder leeftijdsverschil boeit ook.
Helemaal zonder kinderplannen.
quote:Op maandag 4 december 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Weten jullie nog dat ik verwachtte een uur of drie-vier in de tattoostoel te zitten? Het was weer 7 uur.
Zit bij ons net geen 6 jaar tussen.quote:Op maandag 4 december 2023 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Hebben jullie een leeftijdsverschil?
[..]jezus! Maar wel helemaal klaar nu?
Fijn fijn! Hopelijk valt de genezing mee en heeft de artiest straks ook mooie foto's om mee te pronkenquote:Op maandag 4 december 2023 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit bij ons net geen 6 jaar tussen.(Kerel is de oudere)
En jep.Met een paar weken nog even heen voor wat foto's, maar ik woon in dezelfde stad, dus da's makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |