Ik ben Mushanga71 niet naar gebruik zelf Candesartan 8mg. Daar werd ik in het begin vooral heel moe van en zweet s'nachts wat meer maar ze doen wat ze moeten doen zonder noemenswaardige problemen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:46 schreef livelink het volgende:
@:Mushanga71, jij had toch medicijnen tegen hoge bloeddruk en last van bijwerkingen? Wat voor een soort bijwerkingen als ik het mag vragen?
Ah, ik zit nu sinds 3 weken aan de amlodipine. Ik weet nog niet of ze hun werk doen, maar ik ben inderdaad erg moe en heb veel opvliegers en last van rugpijn. Allemaal dingen die ook samen kunnen hangen met andere zaken, dus daarom vroeg ik het me af.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben Mushanga71 niet naar gebruik zelf Candesartan 8mg. Daar werd ik in het begin vooral heel moe van en zweet s'nachts wat meer maar ze doen wat ze moeten doen zonder noemenswaardige problemen.
Nog 5 uurquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:40 schreef exode het volgende:
Kleine klusjes, grote klusjes, gooi ze in de wasmachine.
Komt eraanquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik zoek eigenlijk de foto's van de prachtige creaties van de dochter van @:Vicky.
We zijn onderweg naar studiekeuzebeurs en jongste lijkt dat interessant te vinden. Ik heb al aardig wat bankjes doorgescrollt, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er goede zoekskills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 25-11-2023 10:26:28 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dat is ook precies waarom ik het doequote:Op zaterdag 25 november 2023 09:57 schreef hilliebillie het volgende:
Hier is man van het klussen, ik help wel vaak mee hoor. Maar hij kan lastig dingen uit handen gevenals er een gaatje geboord moet worden wil hij dat doen, omdat hij dan zeker weet dat het goed gebeurt. Vast wel dat ik het zal kunnen, maar ik doe dat dus nooit om die reden.
Succes op de studiekeuzebeurs. Mijn grootste nachtmerrie. Mijn zoon en dochter zijn er allebei heen voor de zoveelste keer. Beiden zijn zoekende naar een opleiding die bij hun past. Gelukkig hoefde ik dit keer niet meequote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik zoek eigenlijk de foto's van de prachtige creaties van de dochter van @:Vicky.
We zijn onderweg naar studiekeuzebeurs en jongste lijkt dat interessant te vinden. Ik heb al aardig wat bankjes doorgescrollt, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er goede zoekskills
A wilde eerst iets anders doen maar vanwege allergieën enzo kon dat niet. Bakken vond ze altijd geweldig. Profielwerkstuk ging over brood en banket geloof ik. Ze ging een interview doen op de school waar ze nu zit. Vanwege corona waren er fysieke opendagen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:17 schreef Troel het volgende:
Super! Dank je wel!
We lopen er vooral aan dat hij vindt dat hij niets kan (ja duh, daarom ga je ergens voor leren).
En in dit soort dingen maken (nouja koekjes en taart bakken enzo) heeft hij altijd veel plezier, dus ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Bij de eerste waar ik zo misselijk van werd, belde ik de apotheek. Die zei dat de misselijkheid twee weken kon aanhouden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik zit nu sinds 3 weken aan de amlodipine. Ik weet nog niet of ze hun werk doen, maar ik ben inderdaad erg moe en heb veel opvliegers en last van rugpijn. Allemaal dingen die ook samen kunnen hangen met andere zaken, dus daarom vroeg ik het me af.
Precies. Ik was zo vaak 4 dagen niet en dat heb ik dan in een middag wel bijgewerkt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:07 schreef SQ het volgende:
Ik begrijp dat geen wasmachine hebben lastig is, maar als na 4 dagen je was al tot het plafond is vraag ik me wel serieus af hoe dan. Of lag die berg er al voordat de machine stuk ging?
Ja, ik heb ook al contact gehad met de huisarts. Juist omdat de bijwerkingen heftig kunnen zijn. Maar moeheid is zo'n lastig iets. Dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. En misschien wel dezelfde oorzaak voor mijn veel te hoge bloeddruk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Bij de eerste waar ik zo misselijk van werd, belde ik de apotheek. Die zei dat de misselijkheid twee weken kon aanhouden.
Dan vind ik drie weken klachten best lang. Je zou de apotheek kunnen bellen?
Gister heel de dag kleinzoon thuis gehad. De vooruitgang blijft zo leukBen wel gesloopt
Het is echt prachtig @:Vicky en het ziet er zo heerlijk uitLiet het zoon zien, die vindt haar een prof
![]()
Aangepast (ik heb ook gereedschapquote:
Omdat ik het helaas ook niet benquote:Op zaterdag 25 november 2023 06:14 schreef Vanyel het volgende: [..] Waarom zorg je niet dat je zelf handig bent?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |