Eensquote:Op maandag 27 november 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi accent voor een Limburger heeft Justein
Ik verheug me tot dit escaleertquote:
Die hont op tafel was wel geweldig toen ze bier ging zuipenquote:Op maandag 27 november 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Kom net inschakelen.. zie ik dom schepsel met matig gebit met hond aan tafel zitten. Wat een droefenis.
Oui oui mon amie!quote:Op maandag 27 november 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Ik vraag me nu af of jullie Fok! Namen ook op zijn Frans uitgesproken dienen te worden.
Die van mij wel.quote:Op maandag 27 november 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Ik vraag me nu af of jullie Fok! Namen ook op zijn Frans uitgesproken dienen te worden.
Mijnes kan nietquote:Op maandag 27 november 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
We gaan zo met hem een drankje doen. Jij sluit niet aan?quote:Op maandag 27 november 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Kom net inschakelen.. zie ik dom schepsel met matig gebit met hond aan tafel zitten. Wat een droefenis.
Hahha inderdaadquote:Op maandag 27 november 2023 19:45 schreef Benny het volgende:
Justin is iemand die hip doet over zaken die hij die ochtend op Tweakers heeft gelezen
Zijn naam is JUHZTIEN op zijn Fransquote:Op maandag 27 november 2023 19:45 schreef Benny het volgende:
Justin is iemand die hip doet over zaken die hij die ochtend op Tweakers heeft gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |