abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2023 @ 20:50:41 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211414702
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Geen zin in asielproblematiek, maar de subsidies vanuit de EU weten ze dan wel weer te vinden. Ons Geertje en zijn oplichtersvriendjes in het Oosten.
Ik stelde deze week op de FP voor dat de EU landen pro-Rusland reclame zouden moeten maken in Afrika. Dus eigenlijk hetzelfde trucje flikken dat Poetin flikt, maar dan andersom. Rusland laten overspoelen met Afrikanen. En omdat Finland etc nu de grens met Rusland sluiten, kunnen die lui dan niet naar Europa.

Maar dat mocht niet van de regsen. Poetin beschermen was net even wat belangrijker. Boten tot zinken brengen en baby's laten verzuipen was dan ineens een beter idee.

Grappig hoe dat gaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:51:56 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211414715
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Gaat fantastisch met die bevolkingsaanwas in Oost-Europa.
Er zit een stijgende lijn in, een voorbeeld is Tsjechi van 1,15 (2000) naar 1,71 (2020) of Hongarije 1,32 (2000) naar 1,56 (2020). Het is simpelweg een keuze die je als land kunt maken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:53:56 #203
56749 BlaZ
pi_211414741
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Stalin was extreem links. De conjunctie zit hem in 'extreem'.
Stalin was ook nationalistisch, daar zit de conjunctie. Hij was daarnaast op economisch vlak voorstander van een planeconomie.
Daarmee is het onderscheid met Lenin ook makkelijker te duiden, die was namelijk internationalistisch.
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2023 @ 20:55:04 #204
3928 Ulx
pi_211414752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:51 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Er zit een stijgende lijn in, een voorbeeld is Tsjechi van 1,15 (2000) naar 1,71 (2020) of Hongarije 1,32 (2000) naar 1,56 (2020). Het is simpelweg een keuze die je als land kunt maken.
Grappig. Dus sinds ze in de EU zitten.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:56:21 #205
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211414763
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Stalin was ook nationalistisch, daar zit de conjunctie. Hij was daarnaast op economisch vlak voorstander van een planeconomie.
Daarmee is het onderscheid met Lenin ook makkelijker te duiden, die was namelijk internationalistisch.
Ook Stalin had overigens internationalistische aspecten. Ook onder zijn bewind werden bijvoorbeeld studenten en intellectuelen uit de derde wereld naar Moskou gehaald om ze te verheffen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2023 @ 20:57:15 #206
3928 Ulx
pi_211414772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ook Stalin had overigens internationalistische aspecten. Ook onder zijn bewind werden bijvoorbeeld studenten en intellectuelen uit de derde wereld naar Moskou gehaald om ze te verheffen.
Om ze op te leiden tot vijfde colonne.
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:58:28 #207
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211414782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
De bevolkingen van Tsjechi en Hongarije zijn aan het krimpen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:58:35 #208
56749 BlaZ
pi_211414785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
Voornamelijk sinds ze grote sommen betalen voor het krijgen van kinderen, dit is overigens vrij normaal in Oost-Europa.

quote:
Hungary offers 30,000 to married couples who can produce three children

The Hungarian government is offering married couples a 10 million-forint (around 30,590) loan, which they do not have to pay back if they have three children.
  vrijdag 24 november 2023 @ 21:00:10 #209
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_211414798
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Stalin was extreem links. De conjunctie zit hem in 'extreem'.
Wat is Extreem?
Ik vind zeggen dat het aanpassen volgens de grondwet , en zich houden aan de regels hier, en een halt toe roepen aan mensen die daar niet mee kunnen leven niet extreem.
Boekjes schrijven dat ongelovige dood moeten , dat homo en anders denken maar even van het dak gegooid mogen worden.
Dat noem ik extreem.
Daar tegen zijn is niets extreems aan.
Ja dat wil de linkse snuiters je doen geloven.
Wat ik dan wel weer heel extreem vind is dat ik als ongelovige niets mag en kan doen als iemand mij even dood wil hebben.
Zoals ze zelf schrijven in het boek , dan moet ik in eens tolerant zijn tegen mensen die totaal intolerant zijn.
En daarbij het blijven mensen die als GAST binnen komen , kunt u zich niet vinden of doet u dingen die niet volgens de grondwet mag.
Dan mag je terug waar je vandaan komt.
Daar is niets vreemds of extreem aan , als iemand in mijn huis doet wat ik niet wil staat die gewoon buiten, dat vind ik dus niet anders dan mijn land .

[ Bericht 12% gewijzigd door RAVW op 24-11-2023 21:05:25 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 24 november 2023 @ 21:27:00 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_211415077
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:32 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat zien we aan beide kanten van het spectrum natuurlijk.
Wat zien we aan beide kanten van het spectrum, veroordelingen voor rassenhaat?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 november 2023 @ 21:31:28 #211
56749 BlaZ
pi_211415117
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:27 schreef speknek het volgende:

[..]
Uiteraard, er zal talloze voorbeelden van etnische zuiveringen, verplaatsingen en massadeportaties onder communistisch bewind.
pi_211415137
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:27 schreef speknek het volgende:

[..]
Neen, doodsverwensingen voor de kampen die andere meningen hebben.
  vrijdag 24 november 2023 @ 21:37:08 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_211415171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Uiteraard, er zal talloze voorbeelden van etnische zuiveringen, verplaatsingen en massadeportaties onder communistisch bewind.
Ah in het buitenland, okay en zou je dat extreem links noemen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 november 2023 @ 21:46:37 #214
56749 BlaZ
pi_211415288
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Ah in het buitenland, okay en zou je dat extreem links noemen?
Ik denk dat nationalistisch communisme een betere benadering is. Links en rechts zijn op politiek valk erg simplistische termen en doen geen recht aan de werkelijkheid.
pi_211415497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De bevolkingen van Tsjechi en Hongarije zijn aan het krimpen.
De enige juiste manier om wat aan het milieu, de natuur en het klimaat te doen. Bevolkingskrimp.

Ik blijf me dan ook verbazen over het feit dat linkse partijen meer immigratie prima vinden, terwijl dit juist de natuur (en milieu + klimaat) aantast. Jaarlijks een grote stad aan CO2 uitstotende mensen er bij toejuichen is voor mij onbegrijpelijk.

Maar ik snap het stiekum wel hoor. Links hoopt dat alle immigranten links gaan stemmen.
  vrijdag 24 november 2023 @ 22:13:15 #216
22565 asco
Los in deze tent
pi_211415569
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
De enige juiste manier om wat aan het milieu, de natuur en het klimaat te doen. Bevolkingskrimp.

Ik blijf me dan ook verbazen over het feit dat linkse partijen meer immigratie prima vinden, terwijl dit juist de natuur (en milieu + klimaat) aantast. Jaarlijks een grote stad aan CO2 uitstotende mensen er bij toejuichen is voor mij onbegrijpelijk.

Zoiets schreef ik eind jaren 90 al op internet.
Het is allemaal zo krom, en al zo lang.
Tenenkrommende achterlijkheid.
pi_211415611
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:39 schreef probeer het volgende:

[..]
Iemand die veroordeelt wordt voor het aanzetten tot haat en discriminatie tegenover allochtonen valt gewoon onder extreem rechts hoor. Daar heeft 'links zijn' geen ene fuck mee te maken.
Ik begrijp nog steeds geen ene fuck van die veroordeling trouwens. Wilders stelde een simpele vraag, meer niet.
Als ik de simpele vraag stel "wil jij meer of minder hondepoep in de buurt" en jij antwoordt "minder minder", ben ik dan aan het aanzetten tot honden haat?
Ik stelde gewoon een vraag, meer niet.

Het publiek had ook meer meer Marokkanen kunnen roepen. :)
pi_211415685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:00 schreef RAVW het volgende:

[..]
Wat is Extreem?
Ik vind zeggen dat het aanpassen volgens de grondwet , en zich houden aan de regels hier, en een halt toe roepen aan mensen die daar niet mee kunnen leven niet extreem.
Boekjes schrijven dat ongelovige dood moeten , dat homo en anders denken maar even van het dak gegooid mogen worden.
Dat noem ik extreem.
Daar tegen zijn is niets extreems aan.
Ja dat wil de linkse snuiters je doen geloven.
Wat ik dan wel weer heel extreem vind is dat ik als ongelovige niets mag en kan doen als iemand mij even dood wil hebben.
Zoals ze zelf schrijven in het boek , dan moet ik in eens tolerant zijn tegen mensen die totaal intolerant zijn.
En daarbij het blijven mensen die als GAST binnen komen , kunt u zich niet vinden of doet u dingen die niet volgens de grondwet mag.
Dan mag je terug waar je vandaan komt.
Daar is niets vreemds of extreem aan , als iemand in mijn huis doet wat ik niet wil staat die gewoon buiten, dat vind ik dus niet anders dan mijn land .

jij snapt niet eens het verschil tussen normale mensen en extremisten
pi_211415719
quote:

[..]

Maar ik snap het stiekum wel hoor. Links hoopt dat alle immigranten links gaan stemmen.
het gaat erom dat ons leventje anders onbetaalbaar wordt. wat dat allemaal inhoudt, daar wil ik nieteens over nadenken. dat krijg je pas echt shit hier, als we geen geld meer hebben voor armen, gezondheidszorg, noem maar op.
we moeten progressief doen, de wereld veranderd, wij gaan mee. en beheersen dat zo goed mogelijk. cosnervatief rechts snapt daar niets van, die willen terug kruipen in hun schildje, en dan hopen dat het over gaat.
pi_211415872
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:21 schreef FYazz het volgende:

[..]
Omdat ik vandaag in een goede bui ben en tijd over heb: een paar van je eigen posts over de NOS en EenVandaag (waar er nog vele meer van zijn) waarin je jouw wantrouwen en afkeur richting de NPO ventileert.
[..]
[..]
Maar fijn dat EenVandaag nu ineens wel in jouw ogen zuiver is (al is het puur omdat het geluid wat ze in dat onderzoek laten horen wel in je straatje past).
Go NPO en EenVandaag *O* , heel lang kunnen we er misschien niet meer van genieten.
Heb je een lijstje bijgehouden van quotes van iedereen? :D

Daarbij, jij vindt het blijkbaar een goede bron. Delen we een keer een goedgekeurde bron die de seal of leftist approval heeft, is het weer niet goed.

Dus, wat wil je?

[ Bericht 7% gewijzigd door Red_85 op 24-11-2023 22:50:18 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211416008
quote:

[..]

Die mensen bestaan al,de wereldbevolking neemt niet toe door migratie. Sterker nog: die neemt juist af door migratie, aangezien welvaart zorgt voor een lager aantal kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2023 22:57:27 ]
  vrijdag 24 november 2023 @ 23:09:31 #222
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_211416110
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
het gaat erom dat ons leventje anders onbetaalbaar wordt. wat dat allemaal inhoudt, daar wil ik nieteens over nadenken. dat krijg je pas echt shit hier, als we geen geld meer hebben voor armen, gezondheidszorg, noem maar op.
we moeten progressief doen, de wereld veranderd, wij gaan mee. en beheersen dat zo goed mogelijk. cosnervatief rechts snapt daar niets van, die willen terug kruipen in hun schildje, en dan hopen dat het over gaat.
Jij denkt dat de gezondheidszorg en het sociale vangnet wel houdbaar is als je maar ongebreideld mensen binnenlaat die minder opleveren dan ze kosten? :')
pi_211416163
twitter
pi_211416441
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
Bedoel je nou dat we immigranten nodig hebben om de vergrijzing op te lossen?
En die immigranten vergrijzen niet? Of ga je dat ook weer oplossen door ng meer immigranten binnen te halen zodat we op een bepaald met 50 miljoen mensen leven hier.
Vergrijzing oplossen met immigratie is een vicieuze cirkel waar je nooit meer uitkomt en wat op een bepaald moment compleet ontploft.

Wat je moet doen is bevolkingskrimp en zorgen dat een vrouw gemiddeld 2 kinderen krijgt.

En ik heb trouwens nog steeds geen antwoord hoe je voor de natuur kunt zijn en uitstootvermindering en tegelijkertijd het land vol wil blijven laten stromen met mensen, want dat zijn 2 denkbeelden die compleet haaks staan op elkaar.
De natuur heeft enkel baat bij een bevolkingskrimp, geen groei.
pi_211416574
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
37 van de 150 lijkt me geen meerderheid.
Ik bedoelde eigenlijk dat ie 1e staat. My bad.
pi_211416622
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Die mensen bestaan al,de wereldbevolking neemt niet toe door migratie.
Het gaat om het milieu en de natuur hier in Nederland die aangetast wordt door ongebreidelde immigratie hier.
De plekken waar die mensen vandaan komen zijn tevens veelal ook nog eens dunbevolkt i.v.m. Nederland.

Nederland heeft voor zichzelf een klimaatdoel (en natuureisen), en dat wordt steeds lastiger te behalen als je hier maar meer volk blijft binnenhalen.

Groene partijen die pro-immigratie zijn hebben haaks op elkaar staande denkbeelden.
pi_211416628
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:17 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
Ik begrijp nog steeds geen ene fuck van die veroordeling trouwens. Wilders stelde een simpele vraag, meer niet.
Als ik de simpele vraag stel "wil jij meer of minder hondepoep in de buurt" en jij antwoordt "minder minder", ben ik dan aan het aanzetten tot honden haat?
Ik stelde gewoon een vraag, meer niet.

Het publiek had ook meer meer Marokkanen kunnen roepen. :)
Vergelijk jij nu Marokkanen met hondenpoep :')
pi_211416638
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 00:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vergelijk jij nu Marokkanen met hondenpoep :')
Je mag van mij alles invullen. Meer of minder auto's, fietsen, wapens, Chinezen. Wilders stelde gewoon een vraag. Willen jullie meer of minder.

De zaal had kunnen antwoorden "meer meer". Niet waarschijnlijk maar niet onmogelijk. Is Wilders dan ineens een Marokkanen knuffelaar als de zaal meer meer had geroepen als antwoord op zijn vraag?
pi_211416799
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 00:11 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
Je mag van mij alles invullen. Meer of minder auto's, fietsen, wapens, Chinezen. Wilders stelde gewoon een vraag. Willen jullie meer of minder.

De zaal had kunnen antwoorden "meer meer". Niet waarschijnlijk maar niet onmogelijk. Is Wilders dan ineens een Marokkanen knuffelaar als de zaal meer meer had geroepen als antwoord op zijn vraag?
Heb je de uitspraak gelezen?
pi_211416808
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik stelde deze week op de FP voor dat de EU landen pro-Rusland reclame zouden moeten maken in Afrika. Dus eigenlijk hetzelfde trucje flikken dat Poetin flikt, maar dan andersom. Rusland laten overspoelen met Afrikanen. En omdat Finland etc nu de grens met Rusland sluiten, kunnen die lui dan niet naar Europa.

Maar dat mocht niet van de regsen. Poetin beschermen was net even wat belangrijker. Boten tot zinken brengen en baby's laten verzuipen was dan ineens een beter idee.

Grappig hoe dat gaat.
Je denkt dat mensen naar Rusland sturen beter zal zijn dan ze laten verzuipen?

Ik heb zo het vermoeden dat beide niet echt mens vriendelijk zullen zijn.

Ben absoluut geen voorstander van laten verzuipen, maar om Poetin te pesten naar Rusland sturen zal zeer zeker geen beter leven voor die mensen opleveren.
Als ik zelf zou moeten kiezen zou ik het nog zo snel niet weten. Verzuipen (snel dood) klinkt dan niet eens als de ergste keuze.
Kanonnen voer, Goelag, dwangarbeid, leven als hobo in een uithoeken in Siberi. Lijkt me niet fijn.

Snap dus niet zo goed waarom iemand die over regsen moppert oppert om mensen die een normaal leven zoeken naar Rusland te sturen om Poetin te etteren.
Je moet een aardige sadistische inslag hebben om dat mensen aan te willen doen. Erger dan help de krakkemikkige bootjes niet waarbij er gehoopt wordt dat het afschrikt en niet gehoopt wordt op meer slachtoffers.
pi_211416814
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 00:09 schreef Spraypaint het volgende:
Het gaat om het milieu en de natuur hier in Nederland die aangetast wordt
Waarom zou je het beperken tot Nederland? Beetje globaal denken.
pi_211416920
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 23:34 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
En die immigranten vergrijzen niet? Of ga je dat ook weer oplossen door ng meer immigranten binnen te halen zodat we op een bepaald met 50 miljoen mensen leven hier.
Vergrijzing oplossen met immigratie is een vicieuze cirkel waar je nooit meer uitkomt en wat op een bepaald moment compleet ontploft.
Deze redenering is inderdaad een pyramidespel en ongelofelijk kortzichtig. En erg slecht voor het milieu, mocht het eerste punt niet voldoende zijn.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tch blijft bestaan.
pi_211416924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 23:09 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Jij denkt dat de gezondheidszorg en het sociale vangnet wel houdbaar is als je maar ongebreideld mensen binnenlaat die minder opleveren dan ze kosten? :')
weet niet hoe jouw kostenplaatje werk, maar dat is natuurlijk onzin. mensen komen om te werken, of om te studeren, of ze zijn vluchtelingen.
en ja, ook een deel om te profiteren.

maar misschien weet jij een betere oplossing? wilders wist het niet, die keek alleen maar boos
pi_211416933
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 01:03 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Deze redenering is inderdaad een pyramidespel en ongelofelijk kortzichtig. En erg slecht voor het milieu, mocht het eerste punt niet voldoende zijn.
Hmmmzz, waarom zou landbouwgrond moeten verdwijnen?
Lach met een schone bips
pi_211416943
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 00:11 schreef Spraypaint het volgende:

[..]

Waarom is dat niet waarschijnlijk?

Daarin ligt het antwoord.
pi_211416948
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 23:34 schreef Spraypaint het volgende:

[..]

Wat je moet doen is bevolkingskrimp en zorgen dat een vrouw gemiddeld 2 kinderen krijgt.

En ik heb trouwens nog steeds geen antwoord hoe je voor de natuur kunt zijn en uitstootvermindering en tegelijkertijd het land vol wil blijven laten stromen met mensen, want dat zijn 2 denkbeelden die compleet haaks staan op elkaar.
De natuur heeft enkel baat bij een bevolkingskrimp, geen groei.
ach, ik geloof niet zo in dat natuur extremisme. het is hard nodig dat we er aandacht aan besteden, maar we hoeven niet in een bos te gaan wonen hoor.. en als je nederland als een stad ziet, is het de groenste stand ter wereld.

en verder, moet je iets beter nadenken over wat vergrijzing is. het is een tijdelijk probleem, de balans is verstoord omdat we nu veel minder kinderen nemen dat de oudere generatie. over een paar generaties lost het probleem zichzelf op. tot die tijd moeten we bijvullen, nogal simpel.
pi_211417000
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 01:11 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ach, ik geloof niet zo in dat natuur extremisme. het is hard nodig dat we er aandacht aan besteden, maar we hoeven niet in een bos te gaan wonen hoor.. en als je nederland als een stad ziet, is het de groenste stand ter wereld.

en verder, moet je iets beter nadenken over wat vergrijzing is. het is een tijdelijk probleem, de balans is verstoord omdat we nu veel minder kinderen nemen dat de oudere generatie. over een paar generaties lost het probleem zichzelf op. tot die tijd moeten we bijvullen, nogal simpel.
Doe eens niet zo positief, ik hoopte op nieuwe dorpjes bouwen in de bossen...
Lach met een schone bips
  zaterdag 25 november 2023 @ 02:21:26 #238
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_211417139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:40 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
Ik ga bijna denken dat Yesilgz nog steeds voor de SP werkt en met een missie uitgezonden is om de VVD kapot te maken.
Dat lukt haar goed namelijk.

Nog veel meer VVD stemmers zullen naar de PVV over gaan stappen na haar actie van vandaag.
Hey Spraypaint... ik heb je na jouw "minieme" aanwijzingen toch gevonden!

Maar ook hier wordt niet altijd het achterste van jouw tong geaccepteerd. Niet dat je direct een ban krijgt... maar de regels zijn hetzelfde als op FP. Alleen hebben de moderatoren hier wat meer vrijheid... maar zelfs hier is de vrijheid van meningsuiting begrenst (of kan dit zijn)!

Nee waarde politiek tegenstander... je moet echt een ding weten!
De vrijheid van meningsuiting kun je alleen aanvoeren tegen de Staat !
Fok! is een bedrijf of iets anders privaatrechtelijks.

Alleen de Staat der Nederlanden is gebonden aan de vrijheid van meningsuiting!
Nee je kunt je zelfs niet beroep doen op geen krant, omroep of plakkaten langs de snelweg... of op websites.
De vrijheid van meningsuiting is puur en alleen van toepassing tot de overheid!

Natuurlijk wens ik jou veel plezier op dit forum... (niets mis mee! )... maar ook dit forum heeft grenzen. En ik weet niet waar hun grenzen liggen.. en jij ook niet)! Dus hou het zo beschaaft mogelijk, en reageer niet al te extreem (of verpak desnoods jou reactie in een mildere vorm). Meer kan ik jou als (politiek tegenstander) niet aanbevelen!

Want ja, politiek tegenstanders zijn we nog steeds... maar dat wil niet zeggen dat we vijanden zijn) ;)
pi_211417424
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 02:21 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Maar ook hier wordt niet altijd het achterste van jouw tong geaccepteerd. Niet dat je direct een ban krijgt... maar de regels zijn hetzelfde als op FP. Alleen hebben de moderatoren hier wat meer vrijheid... maar zelfs hier is de vrijheid van meningsuiting begrenst (of kan dit zijn)!

Nee waarde politiek tegenstander... je moet echt een ding weten!
De vrijheid van meningsuiting kun je alleen aanvoeren tegen de Staat !
Fok! is een bedrijf of iets anders privaatrechtelijks.

Alleen de Staat der Nederlanden is gebonden aan de vrijheid van meningsuiting!
Nee je kunt je zelfs niet beroep doen op geen krant, omroep of plakkaten langs de snelweg... of op websites.
De vrijheid van meningsuiting is puur en alleen van toepassing tot de overheid!

Natuurlijk wens ik jou veel plezier op dit forum... (niets mis mee! )... maar ook dit forum heeft grenzen. En ik weet niet waar hun grenzen liggen.. en jij ook niet)! Dus hou het zo beschaaft mogelijk, en reageer niet al te extreem (of verpak desnoods jou reactie in een mildere vorm). Meer kan ik jou als (politiek tegenstander) niet aanbevelen!

Want ja, politiek tegenstanders zijn we nog steeds... maar dat wil niet zeggen dat we vijanden zijn) ;)
Een in principe openbaar platform, moet eens aan banden worden gelegd eigenlijk.
Zal dit eens aankaarten bij de juiste mensen binnenkort.
pi_211417432
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 01:11 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ach, ik geloof niet zo in dat natuur extremisme.
Jij niet, maar Klaver en Timmermans des te meer. En daarom is het zo vreemd dat ze zo pro-immigratie zijn.

Als je cht om de natuur geeft, had je 20 jaar geleden al de conclusie moeten trekken dat we moeten stoppen met immigratie. Ieder persoontje wat je toevoegt aan NL gaat namelijk ten koste van een klein stukje natuur en veroorzaakt een beetje meer uitstoot.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 02:21 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

......

Waarvan akte. 😉

[ Bericht 13% gewijzigd door Spraypaint op 25-11-2023 04:35:41 ]
pi_211417443
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 04:30 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
Jij niet, maar Klaver en Timmermans des te meer. En daarom is het zo vreemd dat ze zo pro-immigratie zijn.

Als je cht om de natuur geeft, had je 20 jaar geleden al de conclusie moeten trekken dat we moeten stoppen met immigratie. Ieder persoontje wat je toevoegt aan NL gaat namelijk ten koste van een klein stukje natuur.
Nee. Geen of minder vlees eten, 140 miljoen stuks vee drastisch verminderen, overconsumptie inperken en minder of niet vliegen zet zoden aan de dijk. Erg sneu om immigratie overal de schuld van te geven. Jesse Klaver en Frans Timmermans zijn ook niet pro-immigratie, ze willen alleen maar dat we ons aan de wet en verdragen houden.

De rechtsstaat bij het grof vuil zetten neem ik PVV en hun achterban zeer ernstig kwalijk en het zal ze ook gaan opbreken. Hoe willen ze de grondwet gaan aanpassen inzake art. 1, 6 en 23? Daarvoor is in de eerste en tweede kamer en in twee kabinetsperiodes 2/3 meerderheid nodig. Verder is uit de EU stappen een economische ramp voor Nederland en tast het onze geloofwaardigheid op internationaal niveau aan.

Al die PVV-ideen getuigen van een ongevenaarde stompzinnigheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Niels0Kurovski op 25-11-2023 04:54:24 ]
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_211417582
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 04:30 schreef Spraypaint het volgende:

[..]

lkol.. migratie is niet de oorzaak van vervuiling he..
kan ook wel gaan beweren dan meer migratie>welvarender>meer geld om vervuiling aan te pakken
en dat is geen leugen.
pi_211417589
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 06:17 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
lkol.. migratie is niet de oorzaak van vervuiling he..

Iedere inwoner die we er bij krijgen verhoogt onze CO2/N2 uitstoot plus vervuiling (consumptie) en neemt een klein stukje natuur weg.

Ik ken geen immigrant die CO2 en stikstof neutraal is, zelfs niet als de beste man of vrouw veganist is en in een hutje op de Veluwe gaat wonen (waar hij een stukje natuur weg gaat nemen).
pi_211417596
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 04:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Erg sneu om immigratie overal de schuld van te geven.
Ik geef enkel aan dat het zeer tegenstrijdig is als je groen bent en tegelijkertijd pro-immigratie bent. Jaarlijks een grote stad aan CO2-uitstotende en vleesetende immigranten er bij is gewoon contra productief voor je groene plannetjes.
Doe er verder mee wat je wilt.
pi_211417692
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 06:21 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
Iedere inwoner die we er bij krijgen verhoogt onze CO2/N2 uitstoot plus vervuiling (consumptie) en neemt een klein stukje natuur weg.

Ik ken geen immigrant die CO2 en stikstof neutraal is, zelfs niet als de beste man of vrouw veganist is en in een hutje op de Veluwe gaat wonen (waar hij een stukje natuur weg gaat nemen).
dat geldt voor elke nederlander toch
pi_211417736
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Heb je een lijstje bijgehouden van quotes van iedereen? :D

Daarbij, jij vindt het blijkbaar een goede bron. Delen we een keer een goedgekeurde bron die de seal of leftist approval heeft, is het weer niet goed.

Na zoveel jaar op FOK! weet je niet dat er een zoekfunctie bestaat alsook niet dat je maandelijks basht op NPO en alles wat daarbij hoort?

En je doet wederom een onterechte aanname. Dat ik je aanspreek op je hypocriete postgedrag komt niet voort uit links of rechts (volgens mij heb ik je al een keer verteld dat ik niks met dat links/rechts heb en dat ik landelijk vaak wat linkser stem en lokaal vaak rechts stem).

Het komt voort uit het gegeven dat ik graag discussies voer op basis van feiten en bronnen en jij deze regelmatig wegwuift als het vanuit een bepaalde hoek komt.

Dus wat ik wil? Ik zou het prettig vinden als je vanaf nu niet zo hypocriet post en bronnen zoals EenVandaag niet enkel van waarde vindt als het in je straatje past.

Dankjewel alvast ^O^
  zaterdag 25 november 2023 @ 07:55:52 #247
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211417745

[ Bericht 100% gewijzigd door KoningWouter op 25-11-2023 07:56:13 ]
pi_211417756
VVD wordt terug gefloten door de leden _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211417758
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 06:29 schreef Spraypaint het volgende:

[..]
Ik geef enkel aan dat het zeer tegenstrijdig is als je groen bent en tegelijkertijd pro-immigratie bent. Jaarlijks een grote stad aan CO2-uitstotende en vleesetende immigranten er bij is gewoon contra productief voor je groene plannetjes.
Doe er verder mee wat je wilt.
Wat een onzin, groen/klimaat stopt niet bij de grens die mensen woonden toch al elders
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211417814
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 07:51 schreef FYazz het volgende:

[..]
Na zoveel jaar op FOK! weet je niet dat er een zoekfunctie bestaat alsook niet dat je maandelijks basht op NPO en alles wat daarbij hoort?

En je doet wederom een onterechte aanname. Dat ik je aanspreek op je hypocriete postgedrag komt niet voort uit links of rechts (volgens mij heb ik je al een keer verteld dat ik niks met dat links/rechts heb en dat ik landelijk vaak wat linkser stem en lokaal vaak rechts stem).

Het komt voort uit het gegeven dat ik graag discussies voer op basis van feiten en bronnen en jij deze regelmatig wegwuift als het vanuit een bepaalde hoek komt.

Dus wat ik wil? Ik zou het prettig vinden als je vanaf nu niet zo hypocriet post en bronnen zoals EenVandaag niet enkel van waarde vindt als het in je straatje past.

Dankjewel alvast ^O^
Dan vanaf nu ook iedereen aanspreken die eventueel hypocriet zou kunnen zijn. Anders is het weer hypocriet zijn van jou om alleen naar mij te kijken.

Succes zou ik zeggen heden ten dagen (y). En kom daarna lekker wijzen naar mij.

Feit blijft: vvd stemmers willen met pvv in zee als het gaat om een kabinet met pvv.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')