abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211417782
Zijn dit de enige gemeentes waar de VVD zetels heeft gewonnen?
speak only if it improves the silence.
pi_211417871
27% opkomst :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211417877
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:10 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Deze heeft mijn voorkeur ja omdat het beste is voor Nederland en EU.
[..]
Ja kan ook, is ook mijn tweede optie.
Volgens jouw mening.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211421060
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 13:43 schreef PzKpfw het volgende:
VVD - PvdA - NSC - BBB is ook nog goed voor 76 zetels.
PvdA - NSC - VVD - CDA - CU ook nog zie ik.
Incelfrikandel
pi_211421188
Ik zie nu het liefst GLPvdA-VVD-NSC-D66.

Streng op migratie. Onverstandig, maar vooruit. Realistisch beleid op natuur en klimaat met goede regelingen voor boeren en een oplossing voor de fossielfuik waar iedereen onder modaal nu in zit. De VVD moet dan maar accepteren dat we ook iets gaan doen voor minima in dit land.

Maar goed, wel dikke kans dat Wilders dan volgende keer 42 zetels scoort omdat ondemocratisch boehoehoe. Wat absoluut onwaar is trouwens. Die combinatie is groter dan PVV-NSC-VVD en we werken hier godzijdank nog steeds met coalitiemeerderheden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 25 november 2023 @ 16:05:39 #81
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211422209
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:58 schreef BlackLining het volgende:

Streng op migratie. Onverstandig, maar vooruit. Realistisch beleid op natuur en klimaat met goede regelingen voor boeren en een oplossing voor de fossielfuik waar iedereen onder modaal nu in zit. De VVD moet dan maar accepteren dat we ook iets gaan doen voor minima in dit land.

Maar goed, wel dikke kans dat Wilders dan volgende keer 42 zetels scoort omdat ondemocratisch boehoehoe. Wat absoluut onwaar is trouwens. Die combinatie is groter dan PVV-NSC-VVD en we werken hier godzijdank nog steeds met coalitiemeerderheden.
Mooie nieuwe politiek van Omtzigt.
En de VVD paste een rol in de oppositie door het grote zetelverlies zeiden ze.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211422757
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
PvdA - NSC - VVD - CDA - CU ook nog zie ik.
Mee eens, dan is EU ook mee eens met die kabinet.
pi_211422775
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mooie nieuwe politiek van Omtzigt.
En de VVD paste een rol in de oppositie door het grote zetelverlies zeiden ze.
Als de VVD een kabinet met daarin GLPvdA en D66 gaat gedogen dan worden ze de volgende keer nog harder anaal vernederd.
  zaterdag 25 november 2023 @ 17:52:18 #84
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211423411
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 16:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als de VVD een kabinet met daarin GLPvdA en D66 gaat gedogen dan worden ze de volgende keer nog harder anaal vernederd.
Ja.
Maar ik geloof niet datdat gebeurt.
Met alle commotie die ik hoor en lees heb ik het gevoel dat we met maand of 4 een rechts kabinet hebben. In welke vorm weet ik niet.

Maar eerst volgende week nog: "Omzigt gaat niet met PVV in kabinet zonder VVD"
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 25 november 2023 @ 18:07:33 #85
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211423586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Oh ja, je hebt gelijk. Het valt niet mee om alle discussies gescheiden te houden :P

Maar ook Kaag spreekt namens haar achterban, of haar voormalige achterban.

Ze heeft natuurlijk wel gelijk: het verkiezingsprogramma en de standpunten van de PVV zijn nu niet anders dan 4 weken geleden. Alleen is Geert Wilders wat milder in z'n toon, hij heeft het orgel tijdelijk op zolder gezet.
Het is alweer naar beneden getild en een beetje gespitshined:

twitter
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 25 november 2023 @ 18:12:19 #86
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211423644
Tijd voor een knetterrechtse coalitie waar NSC zich op de bestuurlijke vernieuwing en informatietransparantie richt, en de PVV carte blanche krijgt voor wat betreft immigratie, zorg, onderwijs en pensioenen.

Schat dat we dan binnen 1.5 jaar definitief van iedere radicaalrechtse partij af zijn.
pi_211423731
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:58 schreef BlackLining het volgende:

"Streng op migratie". Uhu, net als het afgelopen kabinet met D66 erbij. Als Groenlinks/PvdA erbij komt, nou dan komt er bijna niks meer binnen...
  zaterdag 25 november 2023 @ 18:30:16 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211423787
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:23 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
"Streng op migratie". Uhu, net als het afgelopen kabinet met D66 erbij. Als Groenlinks/PvdA erbij komt, nou dan komt er bijna niks meer binnen...
Strenger op migratie, niet imbeciel-rechts beleid willen voeren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211423805
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Strenger op migratie, niet imbeciel-rechts beleid willen voeren.
Ja, net als met afgelopen kabinet? VVD en D66 zaten daar namelijk ook bij.
Je zal wel HEEl streng moeten zijn dan. Het is namelijk erg vol.
  zaterdag 25 november 2023 @ 18:40:32 #90
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211423865

[ Bericht 100% gewijzigd door -XOR- op 25-11-2023 18:42:23 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 25 november 2023 @ 18:41:45 #91
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211423880
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:33 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ja, net als met afgelopen kabinet? VVD en D66 zaten daar namelijk ook bij.
Je zal wel HEEl streng moeten zijn dan. Het is namelijk erg vol.
We ontvangen relatief niet meer asielzoekers dan andere West-Europese landen, eerder minder.

Het help ook niet mee dat populistjes als gekke Geert de spreidingswet blokkeren en dat de VVD graag de boel op stelten zet om et electoraal garen bij te spinnen. De rechtsen naaien de burger.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211423921
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:40 schreef -XOR- het volgende:

Ja, omdat Geert het probleem bij de bron wilt aanpakken, de (immigrantenstroom)kraan.
Het lijkt een extreme maatregel, maar de asielstroom is wel een grote oorzaak van een hoop problemen hier. Woningentekort, overbelasting van het sociale stelsel, veiligheidsproblemen.
  zaterdag 25 november 2023 @ 18:46:17 #93
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211423939
De uitslag zal ongetwijfeld nog voor veel gezellige familie-discussies leiden tijdens de kerstdagen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 25 november 2023 @ 18:53:15 #94
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211424005
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:45 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ja, omdat Geert het probleem bij de bron wilt aanpakken, de (immigrantenstroom)kraan.
Het lijkt een extreme maatregel, maar de asielstroom is wel een grote oorzaak van een hoop problemen hier. Woningentekort, overbelasting van het sociale stelsel, veiligheidsproblemen.
Daar hebben de mensen die nu het meest last van de asielzoekers hebben echt geen reet aan, die waren ontzettend geholpen bij betere spreiding maar domrechts hoort 'asielzoekers ' en roept: "tegen". De zwakzinnige achterban trapt er nog in ook.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211424044
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:53 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daar hebben de mensen die nu het meest last van de asielzoekers hebben echt geen reet aan, die waren ontzettend geholpen bij betere spreiding maar domrechts hoort 'asielzoekers ' en roept: "tegen". De zwakzinnige achterban trapt er nog in ook.
De immigrantengroep is immers ook de oorzaak van de overlast niet? Als je de kraan flink dichtdraait, is de hoeveelheid asielzoekers in bijvoorbeeld Ter Apel ook beter te handelen.
  zaterdag 25 november 2023 @ 19:02:23 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211424084
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:58 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
De immigrantengroep is immers ook de oorzaak van de overlast niet? Als je de kraan flink dichtdraait, is de hoeveelheid asielzoekers in bijvoorbeeld Ter Apel ook beter te handelen.
Die kraan moet je zeker voor een groot deel dichtdraaien. Dat pak je echter het best in de kern aan in Europees verband, maar dankzij Rutte hebben we dat niet gedaan, want "asielzoekers zijn het probleem van Italië en Spanje, wij gaan geen geld uitgeven voor betere bewaking op zee". Tot ze verder door Europa trokken en hier uitkwamen, toen werd het opeens wel ons probleem.

De asielcrisis is gecreëerd door de VVD en deels nog bewust ook.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 25 november 2023 @ 19:37:37 #97
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_211424453
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:58 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Om de kraan toe te draaien moet je eerst de kraan vinden.
Of het volgende dat je krijgt is een gigantische groep illegale vluchtelingen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_211424591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 19:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die kraan moet je zeker voor een groot deel dichtdraaien. Dat pak je echter het best in de kern aan in Europees verband, maar dankzij Rutte hebben we dat niet gedaan, want "asielzoekers zijn het probleem van Italië en Spanje, wij gaan geen geld uitgeven voor betere bewaking op zee". Tot ze verder door Europa trokken en hier uitkwamen, toen werd het opeens wel ons probleem.

De asielcrisis is gecreëerd door de VVD en deels nog bewust ook.
Ik denk wel, als ze dat echt zouden willen, er een mogelijkheid voor bestaat. Er is ook in Italië en Spanje namelijk een ruk naar rechts , en dat is niet voor niks. Het enige wat ze tegenhoudt is Brussel.
pi_211424895
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 19:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die kraan moet je zeker voor een groot deel dichtdraaien. Dat pak je echter het best in de kern aan in Europees verband, maar dankzij Rutte hebben we dat niet gedaan
Ik betwijfel ten zeerste of Wilders als premier dit wel in Europees verband gaat doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 25 november 2023 @ 20:24:34 #100
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211424936
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:45 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Als Geert het probleem bij de bron had willen aanpakken, had hij de afgelopen 15 jaar beter wat effectievere oppositie gevoerd tegen neoliberaal beleid en bezuinigingen in instituties en sectoren die nu betonrot vertonen. Daar heeft die asielzoekerstroom nl. aanzienlijk minder impact op gehad.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 4 / 5
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')