Langlaufen is wel erg leuk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4cm
Voorpret is begonnen, mijn polar langlaufers staan inmiddels in de living. Verwacht maandagavond eerste keer de omloop van de Alblasserwaard te kunnen doen. Dit weekend even mijn Montec Fawk winterjas en Protest skibroek opzoeken achter het schot op zolder. Zin in!
Uh, ja want als er een bui over trekt regent het en anders niet inderdaad?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Tussen de buien door regent het niet, dat is ook best wel fijn.
Ja heerlijk met (of een aantal dagen voor ) kerst.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:34 schreef DemonRage het volgende:
Opbokken met die kutsneeuw!
Doe maar met kerst als ik niet door die ellende heen moet ofzo.
Geen foto voor ons gemaakt?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:18 schreef Dven het volgende:
Het duurde 10 uur maar de sneeuw blijft nu zowaar ook liggen
Neequote:
Wowquote:Op zondag 26 november 2023 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Neemaar inmiddels ligt er een kleine halve meter.
Gisteravond:
[ afbeelding ]
Leuk als je niet weg hoeft.quote:
Dan de weg op moeten is niet prettig inderdaadquote:Op zondag 26 november 2023 10:51 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Leuk als je niet weg hoeft.
Jaar of 2 geleden of wanneer was dat lag hier ook een centimeter of 50, dat was niet te doen.
Een autorit van normaliter 10 minuten deed men toen 50 minuten over.
Sommige wegen werd niet eens meer geveegd en waren totaal onbegaanbaar.
The bastardsquote:Op zondag 26 november 2023 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was gister in Benidorm.
Wilde een scootmobiel huren maar mocht niet, want ik was te jong.
Eenmaal in Nijmegen was het 'te doen', maar bij mij op het platteland was het verschrikkelijk.quote:Op zondag 26 november 2023 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan de weg op moeten is niet prettig inderdaad
Als het aan Geert ligt wel.quote:
It giet oanquote:Op zondag 26 november 2023 12:51 schreef MissHobje het volgende:
het heeft een halve graad gevroren vannacht in mijn dorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |