Coke?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zweete best wel, zo erg zefls dat ik nieuw poeder kreeg
Hoezo moet @cherrycoke niet op het strafbankje ondanks z’n late entree?quote:
En ik?quote:Op donderdag 23 november 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo moet @:cherrycoke niet op het strafbankje ondanks z’n late entree?
Had een belangrijke call, sorry.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat cherrycoke heeft meegedaan aan FD.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij hebben gister tot laat op de tafel staan dansen, dan mag je wat later verschijnen.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Had een belangrijke call, sorry.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zat nog aan de telefoon. Snel opgehangen.
Vanavond ben ik er ook niet vanaf 19:30 in bios voor napoleon.quote:
Joaquin PhoenixGODquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er ook niet vanaf 19:30 in bios voor napoleon.
Vanmiddag gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er ook niet vanaf 19:30 in bios voor napoleon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vanmiddag gezien.Elba, St Helena, dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Outfit graag via DM.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:07 schreef alpeko het volgende:
Ik moet verstek laten gaan lieve vriendenpeople. Ik schuif zo aan aan tafel. Dasje/jasje. Vanavond ben ik echt wel kak @:Pisces29 Maar niet op de saaie Dassen manier.
Straks komen we elkaar nog tegen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:21 schreef DKUp het volgende:
Ik ben in de stad waar First Dates wordt opgenomen en waar ze allemaal huilen en elkaar vasthouden
Gezellig prinsesquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks komen we elkaar nog tegen.
GeWoNeH mEnSuHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |