Dit heb ik ook met de oudste. Bij ons in bed = gegarandeerd niet meer slapen. Dan gaat ze een beetje liggen kletsen en op een gegeven moment wordt ze ook gewoon druk en wil ze spelen.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:07 schreef NicolasJoy het volgende:
't is ook net hoe je kind is..
Onze oudste, als we die in bed nemen/namen; dan slapen we niet meer. Zij blijft geluid maken, bewegen, kreunen, steunen, alles.. Medelijden met haar toekomstige vriendje. Het cosleepen zijn we ook snel mee gestopt met haar.
De jongste daarentegen, dat gaat 1000x beter.
Getypt dat het herkenbaar was maar nu zie ik dat dit het peutertopic en niet het dreumestopic is, haha. Bij peuter hier vaak enorm lang getreuzel maar geen lava, bij dreumes vaak wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De autostoel is ineens lava hier. Drama als ze erin moet/zit. Geen idee hoe dat komt, zo ineens van de een op de andere dag. Is dat herkenbaar?
Die van jou is dr tijd al vooruit.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Getypt dat het herkenbaar was maar nu zie ik dat dit het peutertopic en niet het dreumestopic is, haha. Bij peuter hier vaak enorm lang getreuzel maar geen lava, bij dreumes vaak wel.
Verschilt met de Efteling zo wat ze wel en niet leuk vinden.. Droomvlucht hier favoriet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:29 schreef MaJo het volgende:
Aangezien ik zelf altijd van updates hou: de Paw Patrol film was een groot succes, Aapie vond het fantastisch!Sommige stukjes waren misschien wat spannend maar hij liet zich niet kennen. De bak met popcorn was ook een succes, ik denk dat hij er misschien wel de helft van op heeft
![]()
Ook de Efteling was een succes. Ik had van tevoren niet echt gecheckt per attractie wat geschikt was dus hij ging gewoon mee in de Fata Morgana en Synfonica. Later hoorde ik van vriendinnen dat hun kinderen dit helemaal niet durfden![]()
Ook dit was af en toe spannend maar hij hield zich goed. Favoriet waren uiteindelijk Droomvlucht, de draaimolen en het Sprookjesbos
Dat laatste is een grapje hoop ikquote:Op woensdag 29 november 2023 15:26 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Verschilt met de Efteling zo wat ze wel en niet leuk vinden.. Droomvlucht hier favoriet.
Villa Volta was geen succes.
Nee, de kinderen willen hier overal in, maar mogen het qua lengte natuurlijk nog niet..quote:Op woensdag 29 november 2023 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat laatste is een grapje hoop ikIk wilde zelf weer graag in Villa Volta maar nadat ik kotsmisselijk uit Vogelrock kwam durfde ik het niet meer aan
Misschien een stomme vraag, maar hoe speel je kwartet met een 3 jarige?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:36 schreef MaJo het volgende:
Hier is Domino een groot succes, kwartet (met 3 kaarten, dus de naam klopt niet) met zijn kaarten open en als gezelschapsspel: Uno!
Verder inderdaad ook puzzels en Memory. En veel combinatiespel ook. Eerst domino spelen en dat vervolgens als weg gebruiken voor zijn auto’s
Voor Sinterklaas Jenga gekocht, ben benieuwd wat hij daarvan vindt!
Da's voor de bovengemiddelde types, net als puzzels van 50 stukjes enzo. Geen zorgen maken als de jouwe dat nog niet kan. Mijn zesjarige heeft nog moeite met kwartetquote:Op woensdag 29 november 2023 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar hoe speel je kwartet met een 3 jarige?
Wacht, laat maar ook. Ik moet naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |