Ga het vooral proberen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uit peilingen blijkt dat NSC-kiezers voor 76 procent met Wilders willen en VVD-kiezers voor 65 procent. Met links willen beide partijen maar voor 10 procent. Bron: Eenvandaag.
Lijkt me toch ook wel een heel stevig argument voor een kabinet over rechts. Nee het hoeft niet en je kan nee zeggen enzo maar het zegt wat over het sentiment in de samenleving als je toch weer over links gaat.
Een linkse demonstratie is niet extreem links.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Extreemlinks tegen extreemrechts, dat is niet best nee.
Kiezers zijn niet de facto ook leden, dus die hebben er niet zoveel over te zeggen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uit peilingen blijkt dat NSC-kiezers voor 76 procent met Wilders willen en VVD-kiezers voor 65 procent. Met links willen beide partijen maar voor 10 procent. Bron: Eenvandaag.
Lijkt me toch ook wel een heel stevig argument voor een kabinet over rechts. Nee het hoeft niet en je kan nee zeggen enzo maar het zegt wat over het sentiment in de samenleving als je toch weer over links gaat.
https://x.com/opiniepanel(...)TSMTqXUMWhfBokBSC7Qgquote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ga er niet heen, maar als ik ¤1 krijg per vlag met pro palestine uitingen dan zou ik al snel een vakantie bij elkaar graaien denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een linkse demonstratie is niet extreem links.
Over links is idd een slecht idee en gaat de VVD ook echt pas doen als de onderhandelingen met de PVV keihard klappen. Maar dan is een minderheidskabinet wel een prima optie.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag toch hopen dat de partijleiders het serieus nemen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
https://x.com/opiniepanel(...)TSMTqXUMWhfBokBSC7Qg
Die percentages zijn nog hoger zelfs.
Dat denk je serieus? Bij de "steunbetuigingsketting" in Utrecht?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen, maar als ik ¤1 krijg per vlag met pro palestine uitingen dan zou ik al snel een vakantie bij elkaar graaien denk ik.
Nee joh, extreem zit alleen aan de rechterkant toch?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een linkse demonstratie is niet extreem links.
Nogmaals: het gaat hier over de steunbetuigingsketting in Utrecht. NIET om de anti-Wilders/anti-PVVdemonstratie.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee joh, extreem zit alleen aan de rechterkant toch?
Opschieten, wil straks met 140 naar schiphol om op te stijgen vanaf de nieuwe startbanen onderwijl met raam open om wat verse methaan en stikstof op te snuiven.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Plak iets met vrede of steun in je demonstratie en alles is prima op de linkerflank.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk je serieus? Bij de "steunbetuigingsketting" in Utrecht?
Ben blij dat je dat zegt.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Over links is idd een slecht idee en gaat de VVD ook echt pas doen als de onderhandelingen met de PVV keihard klappen. Maar dan is een minderheidskabinet wel een prima optie.
Heb je kans dat D66 er uit stapt.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat laisser faire en zo min mogelijk overheidsingrijpen is nou ook niet een heel vreemd concept bij de liberalen.
Mocht er echt iets nodig zijn, beetje over links, beetje over rechts.
Ik zal straks eens de foto's bekijken.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk je serieus? Bij de "steunbetuigingsketting" in Utrecht?
Zeker niet. Maar net als niet alle rechts extreem is, is ook niet alle links extreem.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee joh, extreem zit alleen aan de rechterkant toch?
Dat klopt.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar net als niet alle rechts extreem is, is ook niet alle links extreem.
Je kunt het wel.quote:
Nou, jij bent ook al wat genuanceerder.quote:
Ik ben altijd genuanceerd. Dat is een van de dingen die me het meest wordt verwetenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, jij bent ook al wat genuanceerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |