abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211398882
Ik ben niet zo'n fan van Timmermans, maar dit vind ik wel echt netjes van hem:

quote:
GroenLinks-PvdA is weliswaar gegroeid na de verkiezingen, maar de winst van de rechtse partijen komt bij Frans Timmermans hard binnen. "We zijn ware democraten, dus dit is een uitslag die wij moeten respecteren." Maar het is ook een uitslag "die ons met een grote opdracht opzadelt". De fractievoorzitter was zichtbaar aangeslagen.
https://www.nu.nl/tweede-(...)mers-zijn-reeel.html
pi_211398887
quote:
Ja, daar staat dat ook homo's er mogen zijn, er staat niets over het afschaffen van het homohuwelijk. Bedankt dat je mijn standpunt bevestigd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211398892
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je bent voor of je bent tegen. Wees er gewoon duidelijk over.
En als je dat niet wil - dat is je goedrecht - prima, maar ga niet wijzen naar andere partijen over vermeende discriminatie of wat dan ook. Dat is mijn punt.
Je kunt prima ergens vanuit jouw overtuiging geen voorstander van zijn, zonder dat je tegen bent dat een ander dat wel doet/vindt/whatver.

Verder lijkt het binnen de CU wel een stuk genuanceerder te liggen tegenwoordig. Daar zal niet ieder lid of kiezer het volledig mee eens zijn, en dat mag. Dat is niet hypocriet. En geen discriminatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 november 2023 @ 14:20:53 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211398903
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Timmermans, maar dit vind ik wel echt netjes van hem:
[..]
https://www.nu.nl/tweede-(...)mers-zijn-reeel.html
Uiteindelijk zakt de woede wel, en komt het gezonde verstand naar boven.
Fijn om te zien.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 23 november 2023 @ 14:21:19 #55
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211398908
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:14 schreef Jason22 het volgende:
Mocht VVD alsnog weigeren om met Wilders te gaan praten, dan kunnen we net zo goed morgen al op nieuw naar de stembus.
Nou dat gaan ze echt niet doen, dan krijg je dezelfde uitslag of nog erger afgestraft worden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 23 november 2023 @ 14:21:40 #56
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211398916
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, daar staat dat ook homo's er mogen zijn, er staat niets over het afschaffen van het homohuwelijk. Bedankt dat je mijn standpunt bevestigd.
Fijn dat ze er "mogen zijn".
Maar ik eindig de discussie hier. CU is niet vóór het homohuwelijk en iets minder van belang maar het vermelden waard: hebben nooit iets bijgedragen aan de emancipatie van deze minderheid.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 23 november 2023 @ 14:23:04 #57
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211398938
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:20 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
VVD en GLPvdA dus even groot nog, lol
FF afwachten, het komt op honderden aan, en ze zijn nog counting
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211398939
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee.

VVD is de partij van goed financieel bestuur.
Sinds wanneer?
pi_211398944
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar ik eindig de discussie hier. CU is niet vóór het homohuwelijk en iets minder van belang maar het vermelden waard: hebben nooit iets bijgedragen aan de emancipatie van deze minderheid.
Je weet dat je ongelijk hebt met je discriminatie-opmerking, dus verstandig om de discussie te stoppen 8-)
  donderdag 23 november 2023 @ 14:23:49 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211398953
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je weet dat je ongelijk hebt met je discriminatie-opmerking, dus verstandig om de discussie te stoppen 8-)
Nee hoor. Maar jij mag dat best vinden hoor.
Daar zit ik niet mee.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211398960
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
CU wil het niet afschaffen, heeft homo's in de absolute top van de partij, enz. Op die manier kun je ook zeggen dat PVV tegen het homohuwelijk is, anders hadden ze wel een homo als lijsttrekker gehad.

Je hebt jezelf volledig vastgepraat met een totaal gebrek aan kennis, geef dat gewoon toe.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211398962
quote:
Mocht VVD alsnog weigeren om met Wilders te gaan praten, dan kunnen we net zo goed morgen al op nieuw naar de stembus.
Nee hoor, er is nog steeds een optie met VVD-NSC-PvdA/GL en een guest star bijvoorbeeld D66.

Het zou wel een aanzienlijk lange formatie kunnen worden maar dat is op dit moment ook nog koffiedik kijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2023 14:25:45 ]
  donderdag 23 november 2023 @ 14:25:31 #63
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211398973
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
CU wil het niet afschaffen, heeft homo's in de absolute top van de partij, enz. Op die manier kun je ook zeggen dat PVV tegen het homohuwelijk is, anders hadden ze wel een homo als lijsttrekker gehad.

Je hebt jezelf volledig vastgepraat met een totaal gebrek aan kennis, geef dat gewoon toe.
Ik laat het erbij.
Ik heb mijn punt voldoende onderbouw met bronnen. De CU sluit homo's uit, en fijn dat sommigen wel wat ruimer denken. Maar dat verandert er niks aan. Je bent voor of tegen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211398976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee hoor, er is nog steeds een optie met VVD-NSC-PvdA/GL en een guest star bijvoorbeeld D66.
Nee, dat is voor de VVD natuurlijk ook geen optie.

Als VVD niet met PVV wil praten, komt er denk ik een minderheidskabinet van VVD en NSC.
  donderdag 23 november 2023 @ 14:26:29 #65
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211398981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

Als VVD niet met PVV wil praten, komt er denk ik een minderheidskabinet van VVD en NSC.
Daar kan ik ook prima mee leven.
Wisselende meerderheden, rechtse kamer, meer democratie.

Goede ontwikkeling.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 23 november 2023 @ 14:26:33 #66
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211398984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

daar zouden best nog paar partijen bij kunnen passen eventueel
pi_211398991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het zou wel een aanzienlijk lange formatie kunnen worden maar dat is op dit moment ook nog koffiedik kijken.
Eerlijk is eerlijk, ik denk dat er wel moet worden gekeken naar een regering met PVV. He tlijkt mij een rampzalig beleid dat eruit komt, maar hem zonder meer voorbijgaan, lijkt me niet de juiste weg.
  donderdag 23 november 2023 @ 14:27:09 #68
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_211398998
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
VVD heeft nu veel mogelijkheden omdat wel te doen.
Linksoms of rechtsom heeft de VVD de grootverdieners en multinationals altijd kunnen pleasen, of dat nou in een kabinet met D66 of PvdA was. De prioriteit lag simpelweg niet bij de gewone burgers en er zijn veel VVD'ers die dat niet willen of kunnen bevatten.
pi_211399008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
daar zouden best nog paar partijen bij kunnen passen eventueel
Als ik met de coalitiebouwer speel dan is er zonder NSC over rechts geen meerderheid te bouwen, volgens mij.
pi_211399009
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik laat het erbij.
Ik heb mijn punt voldoende onderbouw met bronnen. De CU sluit homo's uit, en fijn dat sommigen wel wat ruimer denken. Maar dat verandert er niks aan. Je bent voor of tegen.
Bronnen die je verhaal tegenspreken. En het gaat niet om sommigen, de hele partij heeft de kieslijst vastgesteld en dus een praktiserende homo op plek 3 in de Eerste Kamer gezet. Ja, daar was een motie tegen en die haalde nog geen 5% van de stemmen. Je hebt jezelf dus gewoon vastgepraat.
pi_211399025
quote:
Dat is zelfmoord voor de VVD.
pi_211399029
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk, ik denk dat er wel moet worden gekeken naar een regering met PVV. He tlijkt mij een rampzalig beleid dat eruit komt, maar hem zonder meer voorbijgaan, lijkt me niet de juiste weg.
Tja, dat zal afhangen van wat de partijen aangeven dat er mogelijk is bij de informatie.
  donderdag 23 november 2023 @ 14:29:04 #73
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211399041
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als ik met de coalitiebouwer speel dan is er zonder NSC over rechts geen meerderheid te bouwen, volgens mij.
Meerderheid niet, maar groter zou nog wel kunnen. eerste kamer zou helemaal een drama worden met alleen VVD-NSC.
  donderdag 23 november 2023 @ 14:29:06 #74
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211399042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:27 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bronnen die je verhaal tegenspreken. En het gaat niet om sommigen, de hele partij heeft de kieslijst vastgesteld en dus een praktiserende homo op plek 3 in de Eerste Kamer gezet. Ja, daar was een motie tegen en die haalde nog geen 5% van de stemmen. Je hebt jezelf dus gewoon vastgepraat.
Wel respect dat je niet moe van jezelf wordt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 23-11-2023 14:34:23 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211399060
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja, dat zal afhangen van wat de partijen aangeven dat er mogelijk is bij de informatie.
Wat mij betreft moeten ze gewoon dat gesprek met Wilders aan gaan. Als het dan klapt, dan klapt het, je kunt partijen niet in een coalitie dwingen. Maar de meerderheid van de VVD stemmers wil volgens mij wel dat ze het proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')