abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211395635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Om op stikstof en migratie te besparen zul je uit de EU moeten stappen. Succes om VVD en BBB zo ver te krijgen.
In de praktijk zullen die zaken met de ambitie van de PVV juist meer gaan kosten. Maar dat geheel terzijde :P.
  donderdag 23 november 2023 @ 10:27:23 #77
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211395663
quote:

[..]
Om op stikstof en migratie te besparen zul je uit de EU moeten stappen. Succes om VVD en BBB zo ver te krijgen.
Nee hoor.
Polen laat zien dat dat prima kan. Geen enkel probleem.
Denemarken vaart ook een dergelijke koers.
En Nederland straks ook wat mij betreft. De bakens worden ook op EU niveau langzaam wel verzet hoor.
Ook de Duitsers zijn daar al mee bezig.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211395695
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee hoor.
En Nederland straks ook wat mij betreft. De bakens worden ook op EU niveau langzaam wel verzet hoor.
Ik heb al betoogd waarom Polen geen goed voorbeeld is.

Denemarken heeft een opt out die je alleen kunt krijgen wanneer je lid wordt. Dus ook een slecht voorbeeld.
pi_211395697
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee hoor.
Maak eens concreet hoe we daarmee serieus gaan besparen op migratie en stikstof?
  donderdag 23 november 2023 @ 10:33:09 #80
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211395703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik heb al betoogd waarom Polen geen goed voorbeeld is.

Denemarken heeft een opt out die je alleen kunt krijgen wanneer je lid wordt. Dus ook een slecht voorbeeld.
Dat kan.
Ik vind het een prima voorbeeld. We gaan wel zien hoe het gaat uitpakken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 23 november 2023 @ 10:33:29 #81
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211395706
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:32 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Maak eens concreet hoe we daarmee serieus gaan besparen op migratie en stikstof?
Nee. Daar ben ik niet voor.
De coalitie moet daar invulling aan gaan geven.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211395721
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Net zulk hol geleuter als het PVV-programma dus?
  donderdag 23 november 2023 @ 10:35:58 #83
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211395725
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:35 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Net zulk hol geleuter als het PVV-programma dus?
Een coalitieakkoord is geen hol geleuter.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211395744
quote:

[..]
Dat kan.
Ik vind het een prima voorbeeld. We gaan wel zien hoe het gaat uitpakken.
Ondanks dat zij geen asielstop hebben en ook geen vergunningen eisen voor EU arbeidsmigranten, zoals Wilders wil? Oke dan.
pi_211395757
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een coalitieakkoord is geen hol geleuter.
Ligt aan de inhoud :P.

Maar ik had het over je eerdere stelling hier.
pi_211395766
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het staat letterlijk in het partijprogramma van de PVV.
En een groot deel van de bevolking neemt niet de moeite om verkiezingsprogrammas te lezen. Die van de PVV is hier te vinden: https://www.pvv.nl/images/2023/PVV-Verkiezingsprogramma-2023.pdf.
En voor velen was het vooral een stem tegen de vorige regering. Niet meer stemmen op VVD, D66, CDA en zelfs CU.

Ik zou wel wat passages kunnen posten waar veel aan rammelt, maar dan wordt dit een erg lange post.

En vergeet niet, de PVV is de minst democratische partij die er is, en in feite een dictatoriale partij, met 2 oprichters (Geert en Stichting Geer Wilders), en 1 lid: Geert Wilders. En stichting Geert Wilders heeft 1 oprichter en lid: Geer Wilders.

Laat Geert maar regeren, dan is binnen 6 maanden duidelijk dat wat hij wilt helemaal niet kan, zakt hij door het ijs, en kunnen we weer terug naar de stembussen.
  donderdag 23 november 2023 @ 10:39:56 #87
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211395770
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:37 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ondanks dat zij geen asielstop hebben en ook geen vergunningen eisen voor EU arbeidsmigranten, zoals Wilders wil? Oke dan.
Instroom aldaar is significant minder.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211395785
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Met name omdat de welvaart daar een stuk minder is, in Nederland ook maar iedereen arm maken? Dan komen hier ook geen arbeidsmigranten meer.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211395805
quote:

[..]
Je hebt vast een idee over hoe jij vindt dat PVV dit dan moet onderhandelen met coalitiepartners.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211395812
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Omdat hun arbeidsmigranten hierheen komen vanwege betere lonen en asielzoekers ook liever hier komen vanwege een betere levensstandaard.
pi_211395821
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:09 schreef Hanca het volgende:
Geeft wel even aan hoe extreem wispelturig de Nederlandse kiezer is, alsof men in het stemhokje geblinddoekt een vakje aan kruist.
Dat is één mogelijke conclusie. Je kan ook iets kritischer kijken naar wat er afgelopen jaren is gebeurd. Een doorstart van een kabinet dat door iedereen was uitgekotst. Dat had nooit mogen gebeuren. Alleen al een nieuwe ministers post voor Hugo de Jonge was onverkoopbaar :r Dan ben je totaal ongeloofwaardig. VVD, D66, CDA en CU hebben de kiezers bedonderd door geen enkele conclusies te verbinden aan wat de oorzaak van de val van dat kabinet is geweest. Hoop mooie woorden maar er is NIKS terecht gekomen van de zogenaamde nieuwe bestuurscultuur. Om dan vervolgens weer te vallen over een punt wat totaal niet nodig was.

Het is makkelijk om te wijzen naar de kiezers. Ik sta zelf ook ver af van de PVV maar dit is de uitslag en dat ligt niet aan de kiezer maar aan de ongelofelijke puinhoop die Rutte & co er van heeft gemaakt. Karma. Enige nadeel is dat we nog steeds niet verlost zijn van VVD maar wel met het voordeel dat we (voorlopig) verlost lijken te zijn van de woke D66, de visieloze CDA en de belerende maar zelf geen haar beter zijnde CU die echt ook bij zichzelf te rade moeten gaan wat hun aandeel is in deze uitslag. Want het ongenoegen is groot. Er is jaren lang niks gedaan met de sentimenten in dit land. Arrogantie ten top.

Ik denk niet dat Wilders het beter gaat doen maar als er iemand nu een kans verdient dat is dat Wilders. In het slechte geval blijft het een puinhoop. In het gunstigste geval gaan er dingen veranderen die al jaren her veranderd hadden kunnen worden maar die stelselmatig zijn genegeerd door het establishment.
pi_211395850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:43 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dat is één mogelijke conclusie. Je kan ook iets kritischer kijken naar wat er afgelopen jaren is gebeurd.
Ik wees op het feit dat een half jaar geleden Wilders maar 4 zetels kreeg (vooruit, dat zouden er 8 zijn in de Tweede Kamer) en nu 37 zetels. Daar heeft de rest van jouw post helemaal niks mee te maken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211395899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:46 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik wees op het feit dat een half jaar geleden Wilders maar 4 zetels kreeg (vooruit, dat zouden er 8 zijn in de Tweede Kamer) en nu 37 zetels. Daar heeft de rest van jouw post helemaal niks mee te maken.
Dat heeft er wel mee te maken. Zoals ik al zei: arrogantie ten top om dat te negeren.
pi_211395903
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:49 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dat heeft er wel mee te maken. Zoals ik al zei: arrogantie ten top om dat te negeren.
Dus een half jaar geleden speelde alles wat jij schreef nog niet, dat wil jij beweren?
pi_211395912
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dus een half jaar geleden speelde alles wat jij schreef nog niet, dat wil jij beweren?
Een half jaar geleden ging BBB met de zetels aan de haal. Wat is daar anders in? Dat was toen de hype train. Die hebben de pech dat Omtzigt is opgestaan wat veel zetels kost. Er is al langer grote afkeer van het kabinetsbeleid hoor. De proteststem is niks nieuws.
pi_211395956
quote:

[..]
Er is ook nog een klimaatakkoord getekend in Parijs.

Vrijwel alles in het PVV programma is gratis bier, miljarden uitgeven zonder enig idee waar die vandaan moeten komen en geen enkele verantwoordig voor de effecten op de economie.

En nu ga ik even flink polariseren, de mensen die dit gelezen hebben en er op stemmen zijn gewoon ontiegelijk dom, de mensen die op Wilders stemmen op basis van wat ze op TV zagen zijn lui en dom.
pi_211395965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef alpeko het volgende:

[..]
Een half jaar geleden ging BBB met de zetels aan de haal. Wat is daar anders in? Dat was toen de hype train. Die hebben de pech dat Omtzigt is opgestaan wat veel zetels kost. Er is al langer grote afkeer van het kabinetsbeleid hoor. De proteststem is niks nieuws.
Daarvoor de FvD, daarvoor de PVV (stonden ooit al op 24 zetels), daarvoor de LPF etc

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2023 10:55:21 ]
pi_211395968
twitter

Dit dus, he, dat is toch om te huilen?

[ Bericht 48% gewijzigd door miss_sly op 23-11-2023 11:01:20 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211395982
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:55 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]

Dit dus, he, dat is toch om te huilen?
Ironisch genoeg zijn PVV stemmers het meest bereid om mensen uit te sluiten van stemmen omdat ze slecht geinformeerd zijn.
  donderdag 23 november 2023 @ 10:56:28 #100
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211395983
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er is ook nog een klimaatakkoord getekend in Parijs.

Vrijwel alles in het PVV programma is gratis bier, miljarden uitgeven zonder enig idee waar die vandaan moeten komen en geen enkele verantwoordig voor de effecten op de economie.

En nu ga ik even flink polariseren, de mensen die dit gelezen hebben en er op stemmen zijn gewoon ontiegelijk dom, de mensen die op Wilders stemmen op basis van wat ze op TV zagen zijn lui en dom.
Zal wel aardig wat demografische overlap zijn met het type mens dat bij de buren voor Brexit stemde.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')